Ad Code

Responsive Advertisement

Χρεωκοπία στις 25 Μαρτίου 2011 ? ? ? ? ? Νο2

ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΕΣΤΕΙΛΕ Ο Γ.Β ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΙΛ………ΜΕΙΛ Νο2(ΠΑΡΑΤΗΡΗΣTΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΜEΙΛ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ)

Την τετάρτη το πρωί έγραψα ένα κείμενο για την χρεωκοπία της χώρας μας.
Η σύνταξη του έγινε στον προσωπικό μου υπολογιστή (φορητός) και όχι σε κάποιον του τραπεζικού οργανισμού που εργάζομαι.
Κατόπιν το προώθησα σε άτομο το οποίο κατοικεί στην επαρχία και του ζήτησα να τ.......
ο αναρτήσει στο internet, ακολούθησα αυτή τη διαδικασία για λόγους που προφανώς αντιλαμβάνεστε.
Το κείμενο δημοσιεύτηκε ακριβώς όπως το συνέταξα, χωρίς να γίνει καμία απολύτως αλλαγή και κατόπιν αναδημοσιεύτηκε σε αρκετές ιστοσελίδες με διάφορα ψευδώνυμα.
Διατήρησα την ανωνυμία μου γιατί θέλω να προστατεύσω, όχι την επαγγελματική μου καριέρα, αλλά την οικογενειακή μου γαλήνη.
Οι κριτικές που έλαβα ήταν ποικίλες και μέχρι ένα βαθμό θα μπορούσα να πω διασκεδαστικές. Άλλωστε ήταν αναμενόμενες. Αυτό όμως που δεν περίμενα ήταν κάποιες αντιδράσεις από επώνυμα άτομα, τα οποία γνωρίζω πολύ καλά ότι έχουν πλήρη γνώση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα μας.
“Φωνάζει ο κλέφτης”
Ομολογώ ότι αυτό με εξόργισε ιδιαίτερα και γι αυτό το λόγο γράφω τώρα και αυτό εδώ το κείμενο.
Έχοντας (σώας τα φρένας) και πλήρη γνώση αυτών που λέω αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για όσα έγραψα στο προηγούμενο δημοσίευμα και για όσα γράφω τώρα.
Δεν είμαι ούτε ταμίας, ούτε υπάλληλος σε κάποιο υποκατάστημα. Η θέση που έχω μου επιτρέπει να γνωρίζω αρκετά για την οικονομική και πολιτική κατάσταση της χώρας μας, αλλά και για συγκεκριμένα άτομα του πολιτικού, δημοσιογραφικού και επιχειρηματικού κλάδου.
Μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει καμία αναφορά σε συγκεκριμένα ονόματα γιατί γνωρίζω πολύ καλά τους νόμους και το σύστημα.
Γι αυτό και προκαλώ τον οποιονδήποτε να με κατηγορήσει για διασπορά ψευδών ειδήσεων.
Και πιο αναλυτικά:
-Προκαλώ τις ελληνικές εταιρείες να διαψεύσουν τις συνεχείς και καθημερινές μεταφορές κεφαλαίων προς το εξωτερικό καθώς και την αλλαγή πολιτικής τους όσον αφορά τις εντολές πληρωμής, ασφαλιστικές πληρωμές, αποθεματικά κεφάλαια κ.τ.λ.
-Προκαλώ την Ε.Σ.Η.Ε.Α. να κινήσει διαδικασίες για τον συντάκτη και να καταθέσω τα στοιχεία μου. Καθώς επίσης υπάρχουν στοιχεία για μεταφορές κεφαλαίων στο εξωτερικό από δημοσιογράφους.
-Προκαλώ την ελληνική ένωση τραπεζών να διαψεύσει τους ισχυρισμούς μου για αλλαγή του status quo στο τραπεζικό σύστημα με τις ασφαλιστικές δικλίδες που έχουν διαμορφωθεί καθώς επίσης να διαψεύσει και την μεταφορά δισεκατομμυρίων ιδιωτικών κεφαλαίων στο εξωτερικό.
-Προκαλώ από τα υπουργεία οικονομικών, εσωτερικών κ.τ.λ. να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διαψεύσουν όλα όσα έχω αναφέρει περί χρεωκοπίας και εντολές στάσεις πληρωμών και να στραφούν νομικά εναντίον μου.
-Και τέλος προκαλώ τον πρωθυπουργό αλλά και τους υπόλοιπους αρχηγούς των κομμάτων να με μηνύσουν. Αυτή τη στιγμή τους κατηγορώ για εσχάτη προδοσία επειδή ψεύδονται εις βάρος του ελληνικού λαού αποκρύπτοντας του στοιχεία μείζονος σημασίας. Ας βγει επιτέλους στη δημοσιότητα τι ειπώθηκε στην συνάντηση που είχαν μεταξύ τους και για πιο λόγο όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου τηρούν σιγή ιχθύος αυτές τις μέρες με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται.

Επίσης όμως:
-Πρέπει να κινηθούν νομικά και εναντίον όλου του ξένου τύπου για τις ψευδείς ειδήσεις περί ελληνικής χρεοκοπίας που καθημερινά βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας. (πολύ παράξενο που αρχίζουν τώρα και δημοσιοποιούνται σχετικά άρθρα ενώ τους προηγούμενους μήνες τίποτα δεν μεταφερόταν στα ελληνικά Μ.Μ.Ε.)
-Πρέπει να ερωτηθεί ο πρωθυπουργός της χώρας μας τι εννοούσε όταν έλεγε ότι μετά την σύνοδο της 25ης Μαρτίου θα προκύψει μία άλλη Ελλάδα?
-Πρέπει να ερωτηθούν οι διάφοροι οικονομολόγοι γιατί δηλώνουν ότι μαθηματικά η χρεωκοπία δεν μπορεί να αποφευχθεί?
-Γιατί αρχίζουν δειλά δειλά δημοσιογράφοι να μιλάνε για το ενδεχόμενο πτώχευσης στης 25 Μαρτίου?
-Γιατί αρχίζουν δειλά δειλά πολιτικοί να μιλάνε για το ενδεχόμενο πτώχευσης στης 25 Μαρτίου?
-Γιατί αυτό που πριν μερικές ημέρες υποστήριζαν αδύνατο να συμβεί, σήμερα το θεωρούν πιθανό ενδεχόμενο?
(θα μπορούσα να συνεχίσω τις ερωτήσεις. Ο κατάλογος με τις αναπάντητες ερωτήσεις ενός ολόκληρου λαού είναι ατελείωτος.)

Δεν έχω σκοπό να κρυφτώ πίσω από την ανωνυμία του internet αλλά ούτε και να θέσω σε κίνδυνο την οικογενειακή μου ασφάλεια. Γι αυτό το λόγο γνωστοποιώ email d_t_bank@yahoo.gr στο οποίο οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία, εισαγγελέας ή άλλο νομικό πρόσωπο επιθυμεί μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μου.

Με εκτίμηση Γ.Β.

ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ????????ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΩΣ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ!! 


http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/25-2011-2.html

ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΠΡΟΣΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ http://katohika.blogspot.com/2011/03/25-2011_12.html
ΚΑΙ ΠΡΑΞΤΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΩΣΤΟ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση