Ad Code

Responsive Advertisement

Και έτοιμη η πρώτη πληρωμή από την give4wards..Το πρώτο κουπονακι έρχεται !



..Σε μερικές μέρες παραλαμβάνω με ταχυδρομείο το κουπόνι των 110 ευρώ...Πλήρωσα 45 ... έκανα ένα η δυο άρθρα δεν θυμάμαι...και μίλησα σε δυο κολλητούς μου...ένα φιλικό ζευγάρι...που ακόμα δεν έχει εγγράφει..μάλλον σήμερα.!

Ξόδεψα δηλαδή σε χρόνο...άντε με πολλά ζόρια δυο ώρες ... !

Έκλεισα το Πρωτο τραπέζι και πιστώθηκε το πρώτο κουπόνι στο λογαριαμσο μου που ήδη ζήτησα να μου έρθει!

Μόλις το παραλάβω έτσι για να σπάω νευρα σε συγκεκριμένους θα τραβήξω βίντεο όλη την διαδικασία ....τις αγορές μου στο Σούπερ μάρκετ ...και την πληρωμή με το κουπόνι στο ταμείο!

Γιατί θέλω να σπάω νεύρα; Γιατί είναι τόσες πολλές οι κασανδρες που άθελα τους (πολλοί ηθελημένα) εξυπηρετούν το σύστημα που μας θέλει διαχωρισμένους .... ...θέλω πολύ να τους σπάω τα νευρα!

Για τον χρυσό...που δεν τον έχω αφήσει ..σας φυλάω μεγάλη έκπληξη σύντομα... γιατί έπεσαν όλα τα πρακτορια των τραπεζιτών να με βγάλουν τοκογλύφο...μπας και καταφέρει κάνας τρελός και ενώσει τον κόσμο σε κάτι που είναι έξω από τους πραγματικούς τοκογλυφους ...και τους τσούζει απόλυτα αυτή την εποχή εσυ το ζωγραφιστό χαρτάκι να το κάνεις ..... χρυσό και να το βάλεις συρτάρι!

Με λένε απατεώνα , με λένε τοκογλύφο, με λένε μασόνο ..ανώνυμοι λασπολογοι και αντιστασιακοί του κόλου που είναι εκεί που είναι με τις σελιδιτσες τους μόνο και μόνο για να διαχωρίσουν την αφύπνιση σε πολλά κομμάτια !!

Τώρα με τα κουπόνια Σούπερ μάρκετ θα με πουν τι; ..Ίσως μπακαλόγατο..άλλα το έκλεισα το μπακάλικο! χαρ χαρ χαρ!

Έχω μείνει μουγκος πολύ καιρό...για συγκεκριμένους λόγους...από χτες ...είναι ελεύθερη η φωνή μου ξανά ...οι λόγοι... δύσκολοι να εξηγήσω ...λίγοι ίσως να τους έχεσε δει και ενώσει!

..οι δυο αετοί μου ... θα σου θυμίσουν τον πόλεμο μου !

Σύντομα θα με ακούσεις να λέω όσα κράτησα τόσο καιρό... για να βγουν σαν τα σαλιγκάρια, όσοι έπρεπε ,στην επιφάνεια!

Αν θέλεις να κάνουμε μαζί μια ομάδα που θα μπορεί να σε πληρώνει σε κουπόνια σουπερμάρκετ ξανά και ξανά ....ελα εδώ ... ..ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΜΕ ΚΟΥΠOΝΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Είναι εύκολο , είναι η αρχή , έχει μεγάλες προοπτικές να παει πολύ ψηλά ! Αλλά ..θέλει να το θες , να έχεις όραμα να βοηθήσεις και εσένα αλλά και άλλους ... !!

Για το χρυσό και πολλά ακόμα... όπως ελληνικό ψηφιακό νόμισμα... εχθροί , προβοκάτορες ..λύκοι με προβιά αρνιού...αλλά πάντα ανώνυμοι ..κρυμμένοι στις σκιές ...μυστικές υπηρεσίες ... σωτήρες δισεκατομμυρίων... και προσφορές κάτω από το τραπέζι με βαλίτσες γεμάτες λεφτά ....σύντομα πολύ ... θα ακούσεις την φωνή μου να σου μιλάει για ιστορίες ...που παίζονται για σένα χωρίς εσένα ...!

Το νου σου και τα μάτια σου στο Ελληνικό Ψηφιακό Νόμισμα ... Γιατί δεν αργεί η ώρα που το χτύπημα στην καρδιά του δράκου θα είναι θανατηφόρο!

Stranger...