Ad Code

Responsive Advertisement

Ησυχία ..Ξανά!

Κάποιοι πειράζουν το πεδίο, σαν μηχανικοί να είναι , έχουν περάσει από την πίσω μεριά !

Θέλουν τα αφεντικά τους μια νέα θυσία !

Γιατί χαλάρωσε το συνειδησιακό επίπεδο της φάρμας !

Ξαφνικά..!

Δήθεν οι κακοί...αυτοί που τους πληρώνουν οι ίδιοι!

Ένας ψίθυρος μόνο υπάρχει... !

Χειραγωγούν τον χρόνο .... και πρώτοι το περνούν όσοι έχουν μικρή μνήμη!

Όσοι ξεχνούν όλα όσα φανερώθηκαν μπροστά τους ...όσοι ξεχνούν με το ζόρι ...όσοι ξεχνούν από φόβο επειδή δεν μπορούν να διαχειριστούν την αλήθεια που τους δόθηκε κάποτε !

Το κόκκινο γλιστρά δίπλα από το 818 ...

Το υπόγειο θα πλημμυρίσει ξανά από ψυχές ..!

Και η ράγα της ανάληψης θα λυγίσει !

Μέσα στον κύκλο που μοιάζει με μπουκάλι ... στον σωλήνα έχουν κάνει την επέμβαση τους !

Δεν θα προλάβω μου είπε ...φτάσε πρώτος ... στις 26 Σεπτεμβρίου για να σταματήσεις το ΕΔΩ !

Μόνο από μπροστά μπορείς να τους σταματήσεις πια ..!

Θα με βρεις δίπλα στους χαμογελαστούς τράγους !

Δεν θα είμαι ο ίδιος ... !

Θα σε αγγίξω εγώ πρώτος !

Άφησε ένα εμφανή σημάδι σε όλους να το δουν ότι ήσουν εκεί ...και ήρθες από μπροστά!

Γράψε στο πεδίο για το νέο σου σημάδι!

Πριν από αυτό που βρυχάται από κάτω ....να είσαι εκεί!

Κάρλος ....!

....Το γράμμα είχε κιτρινίσει ..πόσο καιρό είναι εδώ; ...πόσο χρόνο έχω; ...Στο ΕΔΩ μπορώ μόνο να επέμβω αν φτάσω πρώτος στις 26 Σεπτεμβρίου ... !

Το σημάδι μου δεν θα γραφθεί με τον τρόπο που έμαθαν ήδη ... πρώτα το σημάδι θα δείξει εμένα ..και μετά θα το γράψω ...σαν άγκυρα για τις 26 Σεπτεμβρίου !

Ο δικός τους ο δράκος πρωτα θα πει το όνομα μου ... για να δεις τον πόλεμο μου !

Stranger...!