Ad Code

Responsive Advertisement

Ο Πόλεμος μου -Stranger

Με αποπήραν οι σκέψεις μου και ξέχασα να συμπληρώσω την ιστορία που έπρεπε να μάθεις με το ψηφιακό νόμισμα! Την ίδια εποχή λοιπόν που βγήκε το πρώτο άρθρο συκοφαντίας άγνωστοι σε μένα άνθρωποι πλησίασαν μέλος της ομάδας του νομίσματος και του έταξαν λαγούς με πετραχήλια !

Ο ίδιος ανάφερε ότι είδε μπροστά του βαλίτσα με λεφτά από Άραβα ...

Την ίδια ακριβώς εποχή με ίσως ώρες διαφορά ο μεγάλο επενδυτής κοντός και άφραγκος εξ Αμερικής σωτήρας συνέχιζε να κοροϊδεύει τους Έλληνες και ανακοίνωνε ότι θα δημιουργήσει ψηφιακό νόμισμα!

Τούμπαλιν τα ίδια ... Όπως και με το σχέδιο Αχιλλέας η συγκεκριμένη ομάδα έκανε λογοκλοπή και κλοπή πενυματικων δικαιωμάτων μέσα από την πληροφορία που μοιράζαμε μεταξύ μας ..έτσι και τώρα...κάνουμε κίνηση αντίστασης εμείς ..με ψηφιακό ...να σου και οι Αμερικάνοι "Έλληνες σωτήρες" ίδιο...Όπως με το σχέδιο Αχιλλέας παρεισφρησαν μέσα μασόνοι για να διαχωρίσουν και να διαβάλουν έτσι και με το νόμισμα ...!

Βέβαια ..πήραν τα αμελέτητα μας οι μεγάλο επενδυτές σωτήρες ....αλλά χάθηκε δυστυχώς φιλία ...με κάποιους ανθρώπους...που αν μου έλεγαν ποτέ πριν ότι αυτοί οι άνθρωποι θα πουλήσουν την ιδέα ...θα γελαγα μέχρις δακρύων!

Οι μεγάλο επενδυτές σωτήρες που τάζουν ποσοστά από τα ανύπαρκτα δις ....ανακοίνωσαν τοτε μεσω βέβαια του αχυράνθρωπου τους ...γιατί ποτέ δεν είπαν ότι είναι η ίδια φατριά !!

Ότι ο stranger έχει άσχημο όνομα στην αγορά για αυτό πρέπει να αποχωρήσει από το νόμισμα!!!!(χρησιμοποιησαν το αρθρο της φιλονοης !!!..οτι το ειδαν και δυστηχως ..τι να κανουμε...σκοτωστε τον!!! )....Μα το νόμισμα δεν είναι δικό μου...είναι όλων των Ελλήνων .... και έχω δώσει τον λόγο μου ...!

Αυτό δεν το κατανόησαν ποτέ οι "παλιοί" φίλοι και αδέρφια... Και επηρεάστηκαν ότι εγώ έχω το κακό όνομα ... και πρέπει να παραδώσω το νόμισμα σε άγνωστους φορείς...με μυρωδιά από ροθτσαιλντ!!

Δεν κατανόησαν οι φίλοι ποτέ ότι ο λόγος που έχω "κακό"(στημενο με λεξεις σε μια λευκη οθονη απο ανωνυμους υβριστες) όνομα είναι ακριβώς ο ίδιος λόγος του νομίσματος και της αντίστασης μου με το χρυσό..ότι είναι ο ίδιος λόγος που οι μεγάλο παντιρηδες επενδυτές δημιούργησαν ώστε να με νικήσουν!

Θέλουν να σταματήσω ... και έχουν ένα απίστευτο τρόπο να επηρεάζουν...όσοι μείναμε πίσω και δοκιμαστηκαμε...όσοι μείναμε πίσω χωρίς να δεχτούμε καμία εξαγορά...λέμε μεταξύ μας ότι ίσως η αλλοτρίωση των "φίλων" μας προήλθε από την μεγάλη προσφορά σε χρήματα ...αλλά προσωπικά δεν μου κάνει αυτη η απλή απάντηση!

Το έχω ξαναδεί..έχω ξαναδεί ανθρώπους να αλλάζουν από την μια μέρα στην άλλη όταν έρχονται σε επαφή με αυτή την ομάδα...και δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλοι τους μασησαν στην προσφορά κάποιου χιλιοστού τις εκατό από ανύπαρκτα δις...

Έτσι άρχισα να σκέφτομαι με ποιο τρόπο η υπεροντοτητα πληροφορίας αρχίζει και επηρεάζει ανθρώπους ώστε να εμποδίσει στο φυσικό επίπεδο ανθρώπους σαν και εμάς να κάνουμε πράξη την ουσιαστική αντίσταση!

Και είμαι σίγουρος ότι το κάνει...απλά θέλω να βρω τον ακριβή τρόπο..πως μπορεί να μας επηρεάσει...τι δεδομένα χρησιμοποιεί ...τι σκέψεις μας φυτεύει....!! Και θα το βρω !!

Θα βρω αυτούς η αυτόν που έχει το ταλέντο να ποτίζει αντινοηση ανθρώπους σαν την φιλονοη η την σουφλη η τον αετο...γιατί αν δεν τον βρω τότε και οι τρεις αυτοί εξυπηρετούν κάτι πολύ πιο μαύρο από ότι δείχνουν... εξυπηρετούν κάτι πολύ πιο επικίνδυνο από εναν "πυαραμιδακια" "μασόνο" που εχει "τσονταδικα"!

Ποιους προσπαθούν να προφυλάξουν τα συγκεκριμένα μπλοκ; Εσάς...; Η τα συμφέροντα κάποιων από πίσω;

Stranger..