Ad Code

Responsive Advertisement

Αυξάνονται τα περιστατικά Μόλυνσης Προϊόντων


Η συχνότητα των φαινομένων ανάκλησης προϊόντων, είτε πρόκειται για τροφές κατοικίδιων ζώων είτε για προϊόντα αγροτικής παραγωγής όπως τομάτες, αυξάνονται ραγδαία, με αποτέλεσμα οι εταιρείες των κλάδων Τροφίμων και Ποτών να δείχνουν ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον για να προστατευτούν από τέτοια περιστατικά.
Ο λόγος είναι ότι μία τυχαία ή ηθελημένη μόλυνση προϊόντων μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες στη φήμη μίας εταιρείας, την κερδοφορία της καθώς και στην εμπιστοσύνη των πελατών και την διακράτηση του προσωπικού της.
Σύμφωνα με την έρευνα της Aon οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν εταιρείες του κλάδου είναι: η διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας, η ασφάλεια των τροφίμων, o κίνδυνος απώλειας φήμης, ο κίνδυνος βλάβης στην εταιρική ταυτότητα, καθώς και απρόσμενες ρυθμιστικές αλλαγές.
Ένα σωστά σχεδιασμένο ασφαλιστήριο ατυχηματικής ή κακόβουλης μόλυνσης προϊόντος ή και ανάκλησης ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να προσφέρει κάλυψη για τα έξοδα ανάκλησης, αντικατάστασης και αποκατάστασης ενός προϊόντος καθώς και για την απώλεια κερδών που θα μπορούσε να προκύψει από τη συγκεκριμένη αιτία. Η κάλυψη αυτή προστατεύει το εμπορικό όνομα κάθε εταιρείας παραγωγής προϊόντων υπογραμμίζοντας τον επαγγελματισμό και ενισχύοντας την αξιοπιστία της έναντι των καταναλωτών.
Συνεπώς μία σχολαστική προσέγγιση της ασφαλιστικής κάλυψης έναντι κινδύνων για προϊόντα καθώς και οι σωστές ενέργειες διαχείρισης κινδύνων αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα για τις εταιρείες παραγωγής τροφίμων και ποτών που θέλουν να προστατεύσουν τη φήμη τους και να ενισχύσουν τη σχέση εμπιστοσύνης τους με τον καταναλωτή.




Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση