Ξεχάστε ό,τι ξέρατε για τον τρόπο πληρωμής των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων. Από εδώ και μπρος τα τέλη κυκλοφορίας θα καθορίζονται από ένα και μόνο κριτήριο. Όσο περισσότερο ρυπαίνει ένα όχημα τόσο περισσότερο τέλος κυκλοφορίας θα πληρώνει ο οδηγός.
Ολοκληρωτικές θα είναι οι αλλαγές σε ό,τι αφορά το σύστημα τελών κυκλοφορίας των οχημάτων. Όπως γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώναμε για το όχημά μας καθορίζονταν από τέσσερις παράγοντες. Τον κυβισμό του, το πόσο διοξίδιο του άνθρακα εκπέμπει, τον ιδιοκτήτη του οχήματος, αλλά και την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Το τι ακριβώς επιδιώκει να αλλάξει σύντομα το Τμήμα Οδικών Μεταφορών του Υπουργείου Συγκοινωνιών σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, είναι να διατηρήσει μόνο το κριτήριο της εκπομπής του διοξιδίου του άνθρακα και να καταργήσει όλα τα υπόλοιπα κριτήρια. Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Συγκοινωνιών Μάκη Κωνσταντινίδη, «ο φόρος εγγραφής φεύγει και μετατρέπεται σε τέλος εγγραφής. Θα είναι ενιαίο το ποσό για όλες τις εγγραφές, γιατί έτσι αντανακλάται πιο σωστά το διοικητικό κόστος για εγγραφή κάποιου οχήματος. Όσο αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, έχει σχέση με την εκπομπή του διοξιδίου του άνθρακα». Το κεντρικό σημείο αναφοράς, δηλαδή, θα είναι ότι, όποιος ρυπαίνει περισσότερο, θα πληρώνει περισσότερο.
Διόρθωση των στρεβλώσεων
Με τις νέες ρυθμίσεις επιδιώκεται η πλήρης διόρθωση των στρεβλώσεων που υπήρχαν στον υφιστάμενο νόμο και δημιουργείται μια αναλογικότερη και δικαιότερη κλίμακα τελών κυκλοφορίας. «Το τι γίνεται τώρα με τα παλιά αυτοκίνητα, τα οποία οι ιδιοκτήτες τους με ένα παράξενο καθεστώς διατηρούν και πληρώνουν κάποιο κόστος, είναι ότι και να πουλήσουν το όχημά τους, ο νέος ιδιοκτήτης πληρώνει μεγαλύτερο ποσό. Σε αυτή την περίπτωση εργαζόμαστε σε ένα σύστημα, στο οποίο βάζουμε μια οροφή σε εκείνες τις παλιές εγγραφές», ανέφερε ο κ. Κωνσταντινίδης.
Το σύστημα γίνεται πιο αποτελεσματικό, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες της αγοράς, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια. Έχει, επίσης, στόχο τη σημαντική μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και τη στροφή των καταναλωτών στην αγορά νέων, πιο καθαρών οχημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Σ», η ημερομηνία-ορόσημο, στην οποία θα βασίζεται το νέο σύστημα, θα είναι η χρονιά 2006.
Δηλαδή, το νέο σύστημα θα ισχύει μόνο για οχήματα που αγοράστηκαν μετά τη χρονιά αυτή.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin