Ένας ακόμη παραγωγικός τομέας όπως η ναυπήγηση σύγχρονων σκαφών δείχνει να δύει- ακόμη μια φορά στην πρόσφατη ιστορία μας- λίγες ώρες μετά την δυναμική επιστροφή του.
Η πορεία του κλάδου της ναυπήγησης κυρίως φουσκωτών αλλά και ιστιοπλοϊκών σκαφών την τελευταία δεκαετία ήταν διαρκώς ανοδική. Η ψαλίδα της ποιότητας και της αξιοπιστίας ανάμεσα στα Ευρωπαϊκά μεγαθήρια και τα Ελληνικά ναυπηγεία έκλεινε όλο και περισσότερο σε σημείο να κατακτήσει μέσα σε λίγα σχετικά χρόνια ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς μας κάνοντας μάλιστα δειλά την παρουσία τους και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Όμως, το 32ο Ναυτικό Σαλόνι σύμφωνα με όλους σχεδόν τους παράγοντες της αγοράς (πολλοί από τους οποίους δεν έκαναν καν τον κόπο να συμμετάσχουν διαισθανόμενοι εκ των προτέρων το αποτέλεσμα ) αλλά και τον ειδικό τύπο γέμισε με απαισιοδοξία όλους τους εμπλεκόμενους για το μέλλον του κλάδου ο οποίος προέρχεται από μια σχεδόν καταστροφική χρονιά. Παρ όλα αυτά δεν έλειψαν και φέτος οι μεγαλοστομίες και οι υποσχέσεις του αρμόδιου υπουργού (την θέση της κ Κατσέλη πήρε φέτος ο κ Διαμαντίδης)στον εγκαινιασμό της έκθεσης οι οποίος δεν παρέλειψε να «στηρίξει τις υγιείς επενδυτικές δυνάμεις όχι απλά για να γυρίσουν σελίδα αλλά για να γράψουν (μαζί…) ένα νέο βιβλίο επιτυχιών για την χώρα μας» . «Η ναυτιλία» είπε ΚΑΙ ο κ Διαμαντίδης «είναι και θα είναι ακόμη περισσότερο με την βοήθεια όλων μας η βαριά βιομηχανία της χώρας μας»
Technohull 999 με διαφορετική φιλοσοφία ντεκ.
( η φωτο από τον Ιωσήφ Παπαδόπουλο )
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin