Ad Code

Responsive Advertisement

Η απάντηση του Π. Καμμένου στο facebook μετά τη διαγραφή του

Λίγη ώρα μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ της ΝΔ, ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, Πάνος Καμμένος, δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο facebook το εξής μήνυμα :
«Την ώρα που η Ελλάδα δοκιμάζεται, θα παραμείνω συνεπής :
-με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τους πολίτες
-με την καρδιά μου στις αρχές και αξίες που υπηρέτησα και θα υπηρετώ
-με την ψυχή μου στην Πατρίδα μου την Ελλάδα


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ


-για την εμπιστοσύνη τους τούς χιλιάδες πολίτες που με στήριξαν, και που με τα μηνύματά τους συνεχίζουν να με στηρίζουν, να με ενθαρρύνουν και να μου δίνουν δύναμη και ισχύ
-τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους
-τους υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις τους, που με κάνουν ακόμα πιο αποφασισμένο.

πηγη
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.