Ad Code

Responsive Advertisement

Μεταλλαγμένα στο πιάτο μας!

Μπαίνουν από το αγαπημένο τους (αφύλαχτο) παράθυρο: τις ζωοτροφές. Και για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, είναι αδιάφορο αν το σύστημα μπάζει από τις γαλακτοβιομηχανίες, τους παραγωγούς γάλακτος, τις εταιρίες ζωοτροφών ή τους πιστοποιητικούς οργανισμούς. Ο καταναλωτής άλλωστε τη μάρκα ξέρει, τη μάρκα εμπιστεύεται. Και την πληρώνει.


Το γεγονός είναι ότι το σύστημα αποδεικνύεται – και πάλι – διάτρητο. Το θέμα είναι ότι σε περίοδο κρίσης εξάγουμε γύρω στα 500 εκατομμύρια το χρόνο για να εισάγουμε μεταλλαγμένη σόγια. Αυτό μπορούμε και πρέπει να το σταματήσουμε. Και όχι μόνο. Μπορούμε να επενδύσουμε στην καλλιέργεια ντόπιας ζωοτροφής, στηρίζοντας την ανάπτυξη και εξασφαλίζοντας επιτέλους μη μεταλλαγμένη ζωοτροφή στη χώρα

Στην Greenpeace, έχοντας πάντα στο πλευρό μας τον κόσμο που μας στηρίζει, πολεμάμε στη χώρα μας 16 χρόνια τώρα, τα μεταλλαγμένα και τα μονοπωλιακά μεγαθήρια που τα προωθούν. Έτσι και τώρα, πήραμε (οι ακτιβιστές της Greenpeace) τυχαία δείγματα ζωοτροφών από αρκετές φάρμες ανά την Ελλάδα και στη συνέχεια τα στείλαμε για ανάλυση σε εξειδικευμένο και διαπιστευμένο εργαστήριο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι σε όσα από τα δείγματα υπήρχε σόγια, αυτή ήταν μεταλλαγμένη. Και δεν ήταν ούτε 1 ούτε 2 τα δείγματα, άρα δεν μιλάμε για «ατύχημα».

Στη συνέχεια ταυτοποιήσαμε τις φάρμες με τις εταιρίες γάλακτος στις οποίες καταλήγει το γάλα. Εκεί, είχαμε τη δεύτερη μεγάλη έκπληξη: τα δείγματα προέρχονταν από εταιρίες που δηλώνουν στη συσκευασία ή στο site τους ότι τα προϊόντα τους δεν παράγονται από ζώα που τρέφονται με μεταλλαγμένα. Η συνέχεια αυτονόητη. Δίνουμε, φυσικά, τα αποτελέσματα στη δημοσιότητα.

Αντί όμως της αυτονόητης δέσμευσης των εταιριών που ταυτοποιήθηκαν με τα μεταλλαγμένα, ξεκινά ένα γαϊτανάκι ανακοινώσεων που ελπίζω ότι θα τελειώσει σύντομα. Οι εταιρίες επιλέγουν να «πυροβολούν τον αγγελιοφόρο» και να αναζητούν τους συγκεκριμένους κτηνοτρόφους για να σταματήσουν τη συνεργασία μαζί τους. «Καθαρίζοντας» έτσι τη μάρκα τους και όχι την παραγωγή τους. Προωθούν διαβεβαιώσεις και σκαναρισμένες πιστοποιήσεις, αλλά τσιμουδιά για το πάπλωμα.

Ο χρόνος είναι χρήμα λένε. Από το να αναλωνόμαστε σε ανταλλαγή ανακοινώσεων, είναι καιρός πια οι εταιρίες να δουν πώς μπορούν να γίνουν μέρος της αυτονόητης – υπεύθυνης – λύσης. Η δημιουργία επίσημου σήματος - πρότυπου για τα ζωικά προϊόντα είναι το πρώτο μεταβατικό βήμα. Ας το διεκδικήσουν λοιπόν από το Υπουργείο, για να προχωράμε. Το ουσιαστικό όμως βήμα που περιμένουμε όλοι, είναι η στροφή στη χρήση ντόπιων μη μεταλλαγμένων ζωοτροφών. Με πολλαπλά οφέλη για την ελληνική οικονομία, την απασχόληση, το αγροτικό ισοζύγιο κ.ο.κ.

Το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ:http://topontiki.gr/article/30832


Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.