Ad Code

Responsive Advertisement

ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ

Kαλημέρα από Κρήτη ....θα θέλαμε την βοήθεια σας για ένα συνάνθρωπο μας ....
σας στέλνουμε όλα τα σχετικά έγγραφα για την υπόθεση του .....
θα το στείλουμε και στον κύριο Λεβέντη...
ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ
-ΒΙΑΙΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΦΟΥΣΚΩΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΥ (Α.ΚΡΗΤΗ) ΣΤΗ ΠΑΡΟ.
-ΔΥΟ ΑΠΟΠΕΙΡΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΟΛΟΣΤΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ,ΒΑΡΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΛΑΒΗ(ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΥ).
-ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΟΤΩΔΙΚΩΝ ΣΥΡΟΥ.
Ονομάζομαι Ψυκαράκης Ιωάννης του Πολυχρόνη και είμαι κάτοικος Σητείας Κρήτης.
-Στις 26/01/09 πήρα την κηδεμονία της κόρης μου Αθηνάς 7 ετών ,επειδή η μητέρα Μπιζά Γεωργία του Στυλιανού κρίθηκε ακατάλληλη από την εισαγγελέα Σύρου κα Ευσταθία Σαλμά,σύμφωνα με το έγγραφο 1 ,απόφαση με αριθμό πρωτοκόλλου ΕΜΠ 3/26-01-09,και κατέθεσα την αγωγή που μου ζητήθηκε εντός 30 ημερών με αποδεικτικό επίδοσης το οποίο παραθέτω,(έγγραφο 2).
Στις 19-03-09 έγινε η πρώτη απόπειρα απαγωγής οργανωμένη από τον δικηγόρο Σύρου Ρούμπαλη Γεώργιο και τον εισαγγελέα Λασιθίου Ντάλια Οδυσσέα.
Απόδειξη αυτού το έγγραφο από το Α.Τ. Παλαικάστρου με αριθμό πρωτοκόλλου 1019/26/214-α,(έγγραφο 3).
Την ίδια ημέρα κατέθεσα ασφαλιστικά μέτρα κατά της Μπιζά Γεωργίας και η δικάσιμος ορίστηκε στις 13/05/09.
Στις 13/05/09 πήγε η πρώην σύζυγος μου Μπιζά Γεωργία στην εισαγγελέα Νεαπόλεως Λασιθίου ,είπε ότι ήταν άρρωστη και πήρε αναβολή.
Την ίδια ημέρα ήρθε στην Σητεία με τον Στέφανο Μαρκάυ και την κορη από τον πρώτο της γάμο, Μαρία Χανιώτη του Εμμανουήλ και νοίκιασαν Ι.Χ.
Την επομένη 14/05/09 περίπου στις 08:00,ωρα που μόλις είχε πάει η κόρη μου στο σχολείο ,εισήλθαν στο προαύλιο και άρπαξαν σηκωτό το παιδί που ούρλιαζε μη θέλοντας να τους ακολουθήσει και το έβαλαν βίαια στο Ι.Χ. που οδηγούσε .
Στην προσπάθεια να απομακρυνθούν γρήγορα συγκρούστηκαν με άλλο Ι.Χ. και συνέχισαν με τελικό προορισμό το λιμανάκι του Κουρεμένου όπου τους περίμενε ο τρίτος συνεργός τους Μπαρμπας Μιχαήλ κάτοικος Παροικιάς Πάρου,με ένα φουσκωτό σκάφος.Τα παραπάνω καθώς και τα ουρλιαχτά του παιδιού επιβεβαιώνονται σε 7 ένορκες καταθέσεις αυτόπτων μαρτύρων και παραθέτω την βεβαίωση του σχολείου για το συμβάν με αριθμό εγγράφου 4 και ημερομηνία 19-05/09.
Σχετική αναφορά του Α.Τ.Σητείας με αριθμό Πρωτοκόλλου 1057/09/288-γ (έγγραφο 5).
Στις 22/05/09 ο εισαγγελέας Νταλιας Οδυσσέας έγραψε ότι παύει η αναζήτηση των δραστών ,(την ώρα που εγώ βρισκόμουν στην Πάρο με 2ο κατ’οικον ένταλμα έρευνας για την Μπιζα Γεωργια ,για να μην συλληφθούν οι δράστες)και ότι το παιδί μου το πήραν από το σπίτι και όχι από το σχολείο.Το σχετικό έγγραφο το έστειλε στο Α.Τ. Πάρου με αριθμό πρωτοκόλλου 374,(έγγραφο 6) και με αυτό χαρακτηρίζει το κακούργημα της απαγωγής ως αυτοδικία για να συγκαλύψει τους δράστες.Στη Δικογραφία του Α.Τ. Σητείας παρουσίασαν 2 εντολές έρευνας κατ’οικον με την ίδια ημερομηνία και διαφορετική ωρα…υπογεγραμμένες από την δικαστική λειτουργό κα Παπαγεωργιου Σοφια.Πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό ;..Με ποιου την διαταγή έγινε αυτή η πλαστογραφία..Σας παραθέτω την εντολή έρευνας με ημερομηνία 22/05/09 την οποία εξαφάνισαν από την δικογραφία εσκεμμένα διότι, εκείνη τη μέρα μόλις ο Νταλιας έμαθε ότι θα συλληφθούν έστειλε σήμα να πάψουν οι έρευνες για την σύλληψη των απαγωγέων.(έγγραφο 7).
-Στις 03/07/09 έγινε η δίκη ασφαλιστικών μέτρων στη Σύρο και η δικαστής Καραμπαση Ιωάννα έδωσε σκανδαλωδώς την κηδεμονία του παιδιού στην τέως σύζυγο μου αδιαφορώντας για το ότι αυτή σαν μανά είχε κριθεί ακατάλληλη και επικίνδυνη για το παιδί από την κα Σαλμα Ευσταθία και αγνοώντας την πράξη της απαγωγής και τους κινδύνους που διέτρεξε(160 μίλια ταξίδι στο πέλαγος με μικρό φουσκωτό).Εκείνη την μέρα ενώ η δίκη είχε οριστεί για πρωί(2η στη σχετική λίστα)έγινε στις 16:00 και όχι στην αίθουσα των δικαστηρίων αλλά στο γραφείο της κας Καραμπαση.(όπως όλες οι δίκες μόνο στο γραφείο τους).Παραθέτω την σχετική απόφαση με αριθμό 757 ΑΜ/Αριθμο 8/2009.Την ίδια ημέρα μετά την δίκη έγινε εσκεμμένη και αναίτια σύλληψη του μάρτυρα μου και εμένα,(επειδή καταγγείλαμε σχετικό με την υπόθεση γεγονός που έλαβε χώρα στο λιμάνι της Σύρου…), από τους λιμενικούς της Σύρου με διαταγή της εις. Κοντινας Αργυρής η οποία κατ’ εξακολούθηση έχει διαστρεβλώσει γεγονότα και μηνύσεις μου…Μάρτυρας των παραπάνω είναι η δικηγόρος Φεζικου Βούλα από τον Αγ.Νικ.ολαο της Κρητης .
-Από τις 14/05/09 έως σήμερα 30/04/2012 δεν έχω δει και δεν έχω ακούσει το παιδί μου!!!
-Ο πατέρας της τέως συζύγου μου Μπιζας Στυλιανός έχει στην Παροικιά το ξενοδοχείο «ΑΡΓΩ» όπου φιλοξενεί πολιτικούς ,δικαστές ,εισαγγελείς. γραμματείς και φαρισαίους και ο ίδιος μου έλεγε από το 2001-2004 ότι «τα δικαστήρια είναι δικά του».
Έχω υποβάλει μηνύσεις σε δικαστές & εισαγγελείς για τις (εις βάρος μου πάντα)απαράδεκτες και σκόπιμες αποφάσεις τους.
-Στις 23/12/2010 ,όπως όριζε η απόφαση της Καραμπαση πήγα στην Πάρο να δω το παιδί μου αλλά αψήφησαν την απόφαση και δεν το είδα. Στην συνέχεια της ίδιας ημέρας κατά τις 19:00 φεύγοντας, στο λιμάνι της Παροικιάς με περίμενε ο Αλβανός εραστής της με έναν συνεργό και με όπλο που έφερε σιγαστήρα επιχείρησαν να με δολοφονήσουν πριν επιβιβαστώ στο πλοίο. Τους ξέφυγα και υπέβαλα μήνυση με αριθμό διαβίβασης 19/01/11-2212/04/2011.
Ο εισαγγελέας Σύρου έβαλε τη μήνυση στο Αρχείο!!!!
Ο κος Τεντες Ιωάννης του Αρείου Πάγου έβαλε επίσης την υπόθεση της απαγωγής στο Αρχείο!!!
-Στις 28/7/11 ο δικηγόρος μου Σφακιανακης Χαράλαμπος κατέθεσε στη Σύρο αίτημα επικοινωνίας με το παιδί μου.
Η δικαστής Θεοφιλοπουλου Φωτεινή εξέδωσε εντολή να βλέπω το παιδί μου 3 ώρες το πρωί και 3 ώρες το απόγευμα κάθε Σάββατο και Κυριακή του Αυγούστου(4α Σαββατοκύριακα) στην Πάρο, αδιαφορώντας για το ότι το παιδί έχει παππού γιαγιά συγγενείς και φίλους και στην Κρήτη, για τις αποστάσεις που έπρεπε να διανύω κάθε Σαββατοκύριακο και τα έξοδα που μου προκαλούσε η απόφαση της.(Μήπως αυτή η απόφαση ήταν η παγίδα θανάτου που μου έστησαν εσκεμμένα για να με δολοφονήσουν…;)
-Στις 13/08/2011 πήγα στην Πάρο για να δω το παιδί μου όπως όριζε η απόφαση της δικαστού. Πρώτα πήγα στο Α.Τ, Παροικιας ,ενημέρωσα σχετικά και ζήτησα τη συνδρομή-παρουσία τους..Ο διοικητής μου είπε «πήγαινε εσύ και εμείς ερχόμαστε πίσω σου διακριτικά».Πήγα πεζός στην οικία της Μπιζα αλλά κανένας δεν άνοιξε τη πόρτα. Καθώς απογοητευμένος γύρναγα πίσω και είχα ήδη απομακρυνθεί περίπου 100-150 μέτρα από το σπίτι ,κατέφτασε δίπλα μου ένα μηχανάκι(παπάκι) που οδηγούσε η μεγάλη κόρη από τον πρώτο γάμο της Μπιζα ,Μαρία Χανιωτη με συνεπιβάτη τον Αλβανό εραστή της Μπιζα. Μου επιτέθηκαν και ο Αλβανός με τον σιδερολοστό που κρατούσε άρχισε να με χτυπά λυσσασμένα με στόχο το κεφάλι μου καθώς η Χανιωτη φώναζε δυνατά «σκότωσε τον- «σκότωσε τον».Απέκρουσα τα τα πολλαπλά χτυπήματα με το αριστερό μου χέρι και με διαλυμένα τα κόκαλα του χεριού και του ώμου μου άρχισα να τρέχω και έτσι κατάφερα να τους ξεφύγω.Οι Αστυνομικοί ήταν άφαντοι!!!!...Μήπως ήξεραν το σχέδιο δολοφονίας μου;..!!!
Πήγα αμέσως στο Α.Τ.Παροικιας με την βοήθεια άγνωστου οδηγού Ι.Χ. και εκεί λιποθύμησα. Αργότερα και αφού συνήλθα κάπως στο κέντρο υγείας της Πάρου έδωσα κατάθεση στους αστυνομικούς και μήνυσα τους δράστες. Κατόπιν ήρθε ασθενοφόρο και με μετέφερε στην Αθήνα με το καράβι και στον Ευαγγελισμό υποβλήθηκα σε εξάωρη εγχείρηση- οστεωσύνθεση με σύρματα και λάμες .
Αργότερα διαπίστωσα ότι,ο Διοικητής του Α.Τ. Παροικιάς δεν έκανε καμιά ενέργεια σχετική με την σύλληψη των δραστών,(του ανέφερα τα παραπάνω ,το όνομα της Χανιωτη και τον αριθμό του αυτοκίνητου του Αλβανού, που ήταν παρκαρισμένο στην αυλή του σπιτιού της Μπιζα όταν εγώ χτύπαγα την πόρτα ) ,ότι οι αστυνομικοί ούτε διακριτικά δεν είχαν συνδράμει και ότι ο εισαγγελέας έβαλε την μήνυση μου στο αρχείο!!!...
Ήταν η δεύτερη απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου ,αυτή τη φορά με κατέστησαν ανάπηρο, αλλά και πάλι οι αρχές δεν έπραξαν τα νόμιμα καλύπτοντας ουσιαστικά τους δράστες!!!
-Στις 09/11/2011 κατέθεσα νέα, εμπρόθεσμη, μήνυση αλλά και πάλι οι δράστες κυκλοφορούν ασύλληπτοι και ανενόχλητοι στην Πάρο!!!
Από τις 12/02/12 που έφυγε η δικογραφία από το Α.Τ. Σητείας όπου έγινε η προανάκριση και ακόμα βρίσκετε στο Α.Τ. Πάρου. Γιατί άραγε ο διοικητής του Α.Τ. Πάρου δεν εφαρμόζει τον νόμο και γιατί δεν έχει στείλει ακόμη στον εισαγγελέα Σύρου την υπόθεση,
Γιατί ο εισαγγελέας Σύρου δεν άσκησε ποινική δίωξη για κακούργημα με βαριά σωματική βλάβη. Γιατί άραγε; Μήπως για να συγκαλυφτεί η υπόθεση; δηλαδή η οικογένεια και οι συνεργοί του Μπιζα Στυλιανού;

Σας παραθέτω τα σχετικά έγγραφα για να λάβετε γνώση του μεγέθους της συγκάλυψης των δραστών ,των δολοφόνων και απαγωγέων ανηλίκων που θα συνεχίζουν να δρουν εις βάρος μου και εις βάρος άλλων με τις ευλογίες της εισαγγελίας Σύρου και του Α.Τ. Πάρου.
Από το 2005 μέχρι σήμερα έχω ξεπουλήσει μέρος της περιουσίας μου σε ευκαιριακές τιμές για να πληρώνω δικαστικά και δικηγορικά έξοδα. Πάνω από πενήντα χιλιάδες ευρω έχω ουσιαστικά σπαταλήσει χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Έχω αλλάξει 10 δικηγόρους διότι άλλοι σιωπούν, προφανώς μετά από άνωθεν εντολές και άλλοι χρηματίζονται από την αντίδικο. Έχω εξαντλήσει κάθε όριο υπομονής και θα είχα πάρει το νόμο στα χέρια μου εάν δεν λάμβανα υποψιν μου τις επιπτώσεις που θα είχε κάτι τέτοιο στην κόρη μου.
-Η ουσία όμως είναι στο ότι από την ημέρα της απαγωγής μέχρι σήμερα δεν μπορώ να δω η να επικοινωνήσω με το παιδί μου!!!!
Σας παρακαλώ διαθέστε λίγο χρόνο να δείτε τα αποδεικτικά έγγραφα που παραθέτω και αφού βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας και εάν μπορείτε να με βοηθήσετε, επικοινωνήστε σας παρακαλώ μαζί μου στα τηλεφώνα 2843022045 και 6939938778.-
Ευχαριστούμε προκαταβολικά ...

Συνεχίστε να μας αφυπνίζετε!!!!


neaitanos.blogspot.com

  
ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ giannis2.pdfΣΥΓΚΑΛΥΨΗ giannis2.pdf
5359 K   Προβολή   Λήψη αρχείου  



Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.