Κατά καιρούς ακούμε φαινόμενα εξάπλωσης ιών στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μετά από επίσκεψη σε «ροζ» ιστοσελίδες. Φαίνεται όμως σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Symantec
για τους κινδύνους που διατρέχουν οι υπολογιστές ότι οι σελίδες με
πορνό περιεχόμενο έχουν κατηγορηθεί υπερβολικά.
Η ανάλυση της Symantec
έδειξε ότι τα site με θρησκευτικό περιεχόμενο είναι τρεις φορές πιο επικίνδυνα από τα πορνό! Κατά μέσο όρο 115 «απειλές» εντοπίστηκαν σε θρησκευτικές ιστοσελίδες ενώ μόλις 25βρέθηκαν
σε πορνογραφικές. Ο λόγος σύμφωνα με την έρευνα είναι πιθανόν ότι οι
ιδιοκτήτες των πορνό sites προσέχουν περισσότερο για την προστασία τους
από κακόβουλα λογισμικά αφού κάτι τέτοιο πλήττει την πελατεία τους και
άρα τα έσοδα τους.
Στη λίστα με τις πιο επικίνδυνες για ιό κατηγορίες τα site με
πορνογραφικό περιεχόμενο είναι στη δέκατη θέση ενώ πιο πριν βρίσκονται
τα site για online αγορές ή μουσικής!
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα sites
με πορνογραφικό περιεχόμενο παρά με θρησκευτικό και αυτός είναι ίσος
ένας λόγος που έχει επηρεάσει τα αποτελέσματα. Ανεξάρτητα με την πηγή
των κακόβουλων επιθέσεων η έρευνα έδειξε ότι αυτές έχουν αυξηθεί κατά 81%, γεγονός που πρέπει να προβληματίσει και να κάνει πιο προσεκτικούς του χρήστες του διαδικτύου.
Μια νέα μορφή κακόβουλου λογισμικού έχει αρχίσει να μεταδίδεται μέσω
Facebook. Διάφοροι χρήστες βλέπουν δημοσιευμένη στο τοίχο τους από
κάποιο φίλο τη φωτογραφία ενός μωρού με το εξής κείμενο: Πραγματικά δεν
υπάρχει αυτό το μωρό! Ένα μωράκι παίζει ανέμελο, όταν ξαφνικά
εμφανίζεται από το πουθενά μία κόμπρα. Το θαραλλέο μωρό αρχικά
ξαφνιάζεται αλλά στην συνέχεια δεν δείχνει να φοβάται και συνεχίζει να
χορεύει αυτή τη φορά μαζί με το επικίνδυνο φίδι το οποίο φαίνετε να
αγριεύει! Θα πάθετε πλάκα!!
Το λογότυπο πρέπει να κάνει καλή πρώτη και με διάρκεια εντύπωση. Ο
σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα
στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει, στο βαθμό που
είναι δυνατό, στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρείας ή του προϊόντος.
Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της εταιρικής ταυτότητας και πολύ συχνά
είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα που θα αποκομίσει
κάποιος για την εταιρεία σας. Στη συνέχεια θα βρείτε μια σειρά από
σημεία που πρέπει να προσέξετε καθώς σχεδιάζετε ή επιλέγετε το λογότυπό
σας.
e-mail, το Πιο Σημαντικό Εργαλείο του Ιντερνέτ. Η Ηλεκτρονική
αλληλογραφία αποτελεί όχι ένα ακόμη εργαλείο αλλά το πιο σημαντικό
εργαλείο και μια από τις πιο βασικές υπηρεσίες του Διαδικτύου. Εκτός του
ότι είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος να στέλνουμε επιστολές και να
επικοινωνούμε ταχύτατα, είναι επίσης ο μόνος τρόπος γι’ αυτούς που
ασχολούνται με το online marketing να παραμένουν σε επαφή με τους
πελάτες ή τους υποψήφιους πελάτες τους.
Ο θυμός φαινομενικά είναι μια προσπάθεια να κυριαρχήσουμε στον άλλον,
όμως στην ουσία είναι προσπάθεια να κυριαρχήσουμε επί του εαυτού.
Θυμώνοντας, ασυνείδητα προσπαθούμε να κυβερνήσουμε τον εαυτό μας, να
πάρουμε την ενέργειά μας στα χέρια μας, να διαχειριστούμε την ενέργειά
μας – που είναι και η σεξουαλική ενέργεια. Γι’ αυτό συχνά θυμώνουμε όταν
προσπαθούμε να αποβάλλουμε κάποια προσκόλληση, όταν δηλαδή νιώθουμε ότι
κάτι ή κάποιος παίρνει ή κατέχει την ενέργειά μας.
πηγη
Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Social Plugin