«Project Looking Glass dealt with the physics of seeing
the effects of an artificially-produced gravity wave on time.»
This — as with the other projects — all embraced gravity and the control of it,
and therefore the control of Space/Time as the key element.
Dan Burisch
the effects of an artificially-produced gravity wave on time.»
This — as with the other projects — all embraced gravity and the control of it,
and therefore the control of Space/Time as the key element.
Dan Burisch
Φαντάζεστε ότι η «Ελίτ» δεν βλέπει το μέλλον και το παρελθόν;
Γελιέστε, τα Black Projects δίνουν και παίρνουν. Φυσικά εμείς τα
πληρώνουμε, αυτό εννοείται! Πως λέτε να βλέπουν το μέλλον; Ρίχνοντας τα
χαρτιά; Φυσικά με μηχανήματα που φτιάξανε από εξωγήινη τεχνολογία. Eνώ η
πλέμπα βλέπει το μέλλον με την αστρολογία και τον καφέ, χαχαχαχαχα!
Επίσης μια και ζούμε στο 4ο Ράιχ ήδη (που σαν
συνομωλογιοκοπαρανοικός εγώ το γράφω κατά καιρούς και εγώ το ακούω!! )
να αναφέρω και το Bell, την συσκευή Κώδωνος που είχαν φτιάξει οι Ναζί
για την παραμόρφωση του ΧωροΧρόνου! Περί αυτού σε επόμενο άρθρο. Εν τω
μεταξύ διαβάστε προσεκτικά, αν το αντέχει η Αριστοτέλεια (παρά) λογική
σας!
Εσωτερικές Πηγές και Σημειώσεις το 2003 του Bill Hamilton και στοιχεία του Dan Burisch όπως και οι εικόνες για το Project Looking Glass: Όσον αφορά το LG (Looking Glass):
Όπως το καταλαβαίνω, αυτή η συσκευή (τουλάχιστον μέχρι πριν τουλάχιστον
3 η 4 χρόνια) δεν μπορούσε να εστιάσει σε συγκεκριμένη ακολουθία
γεγονότων στο μέλλον. Με άλλα λόγια, δεν μπορούσες να δεις ακριβώς τι θα
συνέβαινε, σαν μια ακολουθία γεγονότων. Μου είπαν να λάβω υπ όψιν την
θεωρία των πολλαπλών συμπάντων συνδυασμένη με την δουλειά του Richard
Gott στις Κοσμικές Χορδές. Αποκτούν πρόσβαση στα πολλαπλά σύμπαντα στην
προς το μέλλον λειτουργία τους.
Επίσης μου είπαν να θεωρήσω τις θεάσεις που παρέχονται από το LG σαν
μία από τις πολλές δυνητικές πραγματικότητες (τουλάχιστον στην
λειτουργία του θεάσεως του μέλλοντος). Επίσης μου ειπώθηκε ότι τελευταία
έγινε προσπάθεια να προστεθούν videotape recorders που να σταλούν προς
το μέλλον μέσω της συσκευής, επιτρέποντας στους ανθρώπους αυτού του
σκοτεινού προγράμματος να δουν τι πρόκειται να γίνει.
Όταν το άκουσα αυτό πολλές ερωτήσεις πλημμύρισαν το μυαλό μου. Η πιο πιεστική ήταν: εάν
μια κάμερα σταλεί μπροστά στον ΧωροΧρόνο, θα είναι δυνατόν να
καταγράψει τίποτα άλλο εκτός από οτιδήποτε είναι ακριβώς μπροστά στον
φακό της; Εννοώ εάν το LG ήταν εγκατεστημένο στο μέσον των
εγκαταστάσεων της Groom Lake (στρατιωτική βάση των ΗΠΑ) , και οι
χειριστές επιθυμούσαν να δουν το αποτέλεσμα μιας συγκρούσεως, ας πούμε
στην Μέση Ανατολή. Πως θα μπορούσε μια κάμερα να γράψει ότι βρίσκεται
μπροστά στον φακό της και να συλλέξει στοιχεία για την Μέση Ανατολή εάν
θα ήταν κολλημένη στο μέσον της ερήμου Mojave όταν θα πήγαινε στο
μέλλον;
Που να πάρει κάτι σοβαρό θα μπορούσε να συμβαίνει ακριβώς πίσω από
την κάμερα και να το χάναμε. Μια αλλαγή δύο μοιρών στην κατεύθυνση της
θα επέτρεπε ένα γεγονός να καταγραφεί ενώ ένα άλλο να αγνοηθεί , πόσο
μάλλον ο υπόλοιπος κόσμος.
Για να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση μου, η επαφή μου δεν ήταν
λεπτομερής, λέγοντας μόνον ότι οι κάμερες δεν κινούνται, καθόσον η μάζα
δεν αλλάζει σε σχέση με τον ΧρονοΧώρο. Πάντως, όταν ένα τέτοιο
αντικείμενο τοποθετηθεί μέσα στην εγχυμένη (αυτό εξηγείται παρακάτω)
ατμόσφαιρα, μπορεί να βιώσει ένα διαφορετικό χρόνο, αν και για λίγο.
Και οι κάμερες μπορούν να τραβάνε μέσα στο αέριο η να βλέπουν εικόνες
μέσα στην εγχυμένη ατμόσφαιρα σαν να ήταν ένας φακός που αντανακλά τα
γεγονότα μέσα και γύρω από την κολώνα. Μού δόθηκε να καταλάβω ότι η
κλήση η τοποθέτηση των μαγνητών θα επέτρεπε διαφορετικές εικόνες η
θέσεις του περιβάλλοντος να ανακλαστούν στην κολώνα αερίου.
«Αισθάνομαι βέβαιος ότι τουλάχιστον δύο δαχτυλίδια με ηλεκτρομαγνήτες χρησιμοποιούνται και η υπόλοιπη συσκευή αποτελείται από ένα βαρέλι και το αέριο που έχει εισαχθεί μέσα στο βαρέλι. (Δύο τουλάχιστον διαφορετικές πηγές υποδεικνύουν ότι αυτά είναι τα βασικά εξαρτήματα.) Αυτοί οι μαγνήτες περιστρέφονται προς διαφορετικές κατευθύνσεις δημιουργώντας ένα φορτίο κάποιου είδους. Κατόπιν το αέριο εγχέετε στο βαρέλι. Εξαρτώμενη από την κατεύθυνση του στροβιλισμού
(Είμαι σίγουρος ότι η ταχύτητα και η κλίση και μια δέσμη άλλων παραγόντων πρέπει να έχουν επίδραση) ο ΧωροΧρόνος μπορεί να στρεβλωθεί προς τα εμπρός ή προς τα πίσω σε μεγάλες ή μικρές αποστάσεις από το παρόν. Έχω λόγο να πιστεύω ότι οι επιστήμονες έχουν καταρτίσει τον χάρτη των επακριβών θέσεων και ταχυτήτων των μαγνητών για να φθάνουν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες εμπρός και πίσω στον χρόνο »
Προφανώς, εικόνες από γεγονότα σε διαφορετικά μέρη, σε σχέση με την
τοποθεσία της συσκευής μπορούν να συλληφθούν και στην ουσία να
ανακλαστούν στο αέριο, αναγκάζοντας το να συμπεριφερθεί σαν teleprompter
η γυάλινη σφαίρα, λόγω της ελλείψεως καλύτερου παραδείγματος. Αλλά δεν
είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η μάζα δεν κουνιέται, ή ότι δεν επηρεάζεται.
Καθόσον μου είπανε πριν πολλά χρόνια για ένα πείραμα που είχε άσχημη
κατάληξη, στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του προγράμματος, και το οποίο
περιελάμβανε ένα υποκείμενο κάποιου είδους.
Απ’ ότι καταλαβαίνω εάν γινόταν σημαντική μετακίνηση μάζας κατά την
διάρκεια του πειράματος, τελείωνε με τον φρικιαστικό θάνατο τους ατυχούς
υποκειμένου. (Αρχικά νόμιζα ότι ήταν κάποια μαϊμού, αλλά βρήκα ότι
υπήρχαν πολλά υποκείμενα που στάλθηκαν από μέσα, έτσι δεν είμαι βέβαιος
τι είδος ήταν αυτό όταν το πείραμα στράβωσε. Πάντως με την τυπική μου
αναζήτηση αντίστροφης – λογικής για τα συνακόλουθα, κάτι μου λέει ότι
πολλά υποκείμενα τα κατάφεραν. Έτσι πιστεύω ότι πολλά από τα σφάλματα
έχουν από καιρό διορθωθεί).
Θα επιθυμούσα να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες. Για ότι και εάν
αξίζει, οι πηγές μου επιβεβαίωσαν την παρουσία ηλεκτρομαγνητών και μια
συσκευή σαν βαρέλι με κάποιο είδος αερίου (μια ανεξάρτητη πηγή μου είπε
ότι ήταν Αργόν). Αυτά τα εξαρτήματα φαίνεται ότι είναι αναγκαία για να
λειτουργήσει.
Τελειώνοντας: Μπορείτε να φανταστείτε για το τι
μιλάμε εδώ; Παραμύθι; καλά, όπως επιθυμείτε ορθολογιστές φίλοι μου.
Ψάξτε στο Google ή στις μηχανές αναζητήσεως του Βαθέως Ιντερνέτ.
Αλλά όταν αντιλαμβάνομαι παράλογες αντιδράσεις θυμάμαι πάντα την
τελευταία φράση του μυθιστορήματος «Η ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ» του Eric Arthur
Blair, 25 Ιουνίου 1903 – 21 Ιανουαρίου 1950), γνωστός περισσότερο με το
ψευδώνυμο Τζορτζ Όργουελ:
«Τα ζώα που κρυφά παρακολουθούσαν το γεύμα κοίταξαν από
γουρούνι σε άνθρωπο, από άνθρωπο σε γουρούνι και από γουρούνι σε άνθρωπο
ξανά, δεν βρήκαν διαφορά».
terrapapers
....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Social Plugin