Ad Code

Responsive Advertisement

Ποιο κόκκινο φεγγάρι είπες ;






Μέσα σε ένα καθρέφτη συναντώ έναν παράξενο τύπο που μου μιλα για έναν ανύπαρκτο κόσμο!

Μου λέει ότι σε κάθε πόλεμο που ετοιμάζουν πριν τον ξεκινήσουν κάμουν πάντα μια θυσία , από μικρή με στοχευεμενο άτομο σε ηλικία ημερομηνία όνομα κοκ μέχρι μεγάλη γενική!

Μου λέει ότι οι πραγματικοί αφενταδες αυτού του κόσμου πιστεύουν σε πράγματα που σε εμάς μας τα έδωσαν ως γραφικά ως γελοία, πιστεύουν σε Θεούς που εμείς τους κοροϊδεύουμε ,πιστεύουν σε ενέργειες που εμείς είτε αγνοούμε είτε τις αποφευγουμε!

Κάθε κόκκινο φεγγάρι ετοιμάζουν η ξεκινούν ένα πόλεμο!

Κάθε κόκκινο φεγγάρι γίνονται η διεργασίες στο ντόμινο το μεγάλο , στο μεγάλο κρυφό σχέδιο!

Κάθε κόκκινο φεγγάρι μου λέει πρέπει να έχεις μάτια και αυτιά μεγάλα για να δεις το παράδοξο!

Και σε αυτό το παράδοξο πια υπάρχουν τοποθετήσεις από άγνωστες δυνάμεις , δεν θα είναι όπως παλιά πια...γιατί κάποιοι πλέον γνωρίζουν!

Ένας άυλος πόλεμος που δεν έχει σταματήσει εδώ και χιλιάδες χρόνια είναι πάνω από τα κεφάλια μας και ο άγνωστος μου ορκίζεται ...είναι η πρώτη φορά που άνθρωποι έχουν γνώση για αυτό...είναι πρώτη φορά που άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτόν...άνθρωποι ...!

Μέσα από ένα καθρέφτη που πολλές φορές αλλάζει και γίνεται νερό είδα πράγματα που μου απαγορεύτηκαν να δώσω δόνηση !

Ένα επίμονο σήμα , μια παραδοξότητα σε αριθμό , θα επιμείνει , μέχρι να ασχοληθεί όλος ο κόσμος μαζί του ! Θα υπάρχει παντού και σιγά σιγά θα το αναγνωρίζουν όλοι !

Σαν τα γνωστά παντελόνια που όλος ο πλανήτης φορά και έχουν όνομα ανθρώπου... εκεί θα σπάσω τον καθρέφτη!

Stranger....