Καλησπέρα σας,
Αξιότιμοι Κύριοι,
Καταρχήν συγχαρητήριαγια το έργο σας και την πολύτιμη βοήθεια στους Έλληνες πολίτες και όχι μόνο όλα αυτά τα χρόνια.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι πήγα να κάνω μία ανάληψη με βιβλιάριο καταθέσεων από το ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ (το οποίο σας επισυνάπτω) την Παρασκευή 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 και με ενημέρωσε μία υπάλληλος από το κατάστημα EUROBANK στην Περαία Θεσσαλονίκης ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ο λογαριασμός γιατί με έχουν δεσμεύσει - πάρει τα χρήματα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ επειδή πέρασαν 20 χρόνια χωρίς να γίνει συναλλαγή, λες και έχω ΠΕΘΑΝΕΙ και ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ κι ενώ η τελευτάια κίνηση είχε γίνει στις 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 1997 στην ΝΑΟΥΣΑ Ημαθίας.
Και με βάση νόμου θα έπρεπε να με ενημερώσουν εγγράφως τρεις (3) φορές ΠΡΙΝ να δεσμεύσουν τα χρήματα, αλλά ουδέποτε με ήρθε τέτοιο έγγραφο (διατηρούμε οικογενειακώς εδώ και χρόνια ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΘΥΡΙΔΑ και πότε δεν ήρθε κάποιο γράμμα). Κι όταν το ανέφερα αυτό στην υπάλληλο της EUROBANK στην Περαία Θεσσαλονίκης με ενημέρωσε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δεν μπορεί η Τράπεζα να ασχολείται με τον καθέναν - τον οποιονδήποτε (πελάτες είμαστε, από Έλληνες Πολίτες πληρώνεται, ποιός την έδωσε το διακίωμα να μιλάει με αυτό τον τρόπο κι αυτό το υφάκι, λες και θα έδινε τα χρήματα από την τσέπη της;).
Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία μεγάλη οικονομική κρίση και δεν χρωστάω ούτε 1 ευρώ είτε στο δημόσιο είτε σε κάποιον ιδιώτη και έρχονται αυτοί και με ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
Εχθές Τετάρτη 18/3/2015 μου έστειλε η Eurobank το παρακάτω e-mail/ επιστολή, που όταν κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο και ζήτησα τις Κυρίες που το υπογράφουν με ενημέρωσαν ότι απουσιάζουν με άδεια (δηλαδή πώς υπογράφουν το πρωί μία επιστολή που ενημερώνουν ότι ΕΧΑΣΑ τα χρήματα και αυτές λείπουν;):
"
Κύριο Στύλα Κωνσταντίνο
Αριθμ. Πρωτ. 15.03.01.194.2814
Αθήνα, 17 Μαρτίου 2015
Αξιότιμε κύριε Στύλα,
Αναφερόμενοι στην από 09.03.2015 ηλεκτρονική σας επιστολή προς τον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τα εξής:
Την 27 Δεκεμβρίου 2013, ολοκληρώθηκε η συγχώνευση των ανωνύμων τραπεζικών εταιρειών με την επωνυμία “Τράπεζα Eurobank Εργασίας Α.Ε.” (“Eurobank”) και “Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.” (“Νέο ΤΤ”), με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη. Το Νέο ΤΤ, ως ίσως γνωρίζετε, συνεστήθη στις 18 Ιανουαρίου 2013, ως μεταβατικό πιστωτικό ίδρυμα, στο οποίο μεταβιβάστηκαν, δια Νόμου και για λόγους εξυγίανσης, συμβατικές σχέσεις και περιουσιακά στοιχεία του πιστωτικού ιδρύματος «Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.», εξαιρουμένων συμβατικών ή έννομων σχέσεων και περιουσιακών στοιχείων, που παρέμειναν στο «Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.», το οποίο την ίδια ημέρα τέθηκε σε ειδική εκκαθάριση.
Μεταξύ των συμβατικών σχέσεων που μεταβιβάσθηκαν στο Νέο ΤΤ και στις οποίες υπεισήλθε η Eurobank, λόγω της ως άνω συγχώνευσης, δεν περιλαμβάνονται συμβάσεις που είχαν ήδη λήξει προ της συστάσεως του Νέου ΤΤ.
Από την εξέταση των διαλαμβανομένων στην επιστολή σας συνάγεται ότι ο λογαριασμός που τηρούσατε στο ήδη υπό ειδική εκκαθάριση Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο έκλεισε πριν τη σύσταση του Νέου ΤΤ, καθώς δεν περιλαμβάνεται στα στοιχεία που μεταβιβάστηκαν σε αυτό. Συνακόλουθα, η Eurobank, η οποία διαδέχθηκε κατά Νόμο το Νέο ΤΤ και υποκαταστάθηκε στα δικαιώματα και υποχρεώσεις αυτού, δεν υπεισήλθε στη σχέση που απορρέει από τον λογαριασμό που αναφέρετε στη σχετική επιστολή σας, η οποία ουδέποτε μεταβιβάστηκε στο Νέο ΤΤ .
Ως εκ τούτου η Eurobank δεν είναι αρμόδια ούτε και νομιμοποιείται στη διαχείριση αιτημάτων που τυχόν αφορούν συμβατικές και εν γένει έννομες σχέσεις στις οποίες δεν υπεισήλθε.
Με εκτίμηση......."
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Στύλας Κωνσταντίνος
Τηλ. 6945 80 60 64
Social Plugin