ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ : ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΥΝΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ..ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ!
Μυθολογία, το λοιπόν. Σήμερα σας έχω ένα δυσκολώτερο αίνιγμα. Το οποίο θα το λύσουμε παρέα. Ώστε να καταλάβετε πώς δουλεύει το εργαλείο της Μυθολογίας μας, καί ν’ αυτονομηθείτε.
Τις προηγούμενες μέρες κυκλοφόρησε στα εγχώρια ιντερνέτια μία φωτογραφία με τις κυρίες Περιστέρη, Μενδώνη, Παναγιωταρέα, καθήμενες όλες μαζί παρεϊκώς, ομού καί συλλήβδην. Νά ‘τηνε:
Αυτή η συνάντηση κορυφής σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως στα εγχώρια ιστολόγια. Γενικώς, οι συγκεκριμένες κυρίες -προφανώς βάσει της αρχής: «Τώρα που βρήκαμε παπά, να θάψουμε καμπόσους!»– μαζεμένες εις πακέτον έν, εισέπραξαν ένα σωρό αρνητικούς χαρακτηρισμούς. (Μέχρι καί γιά εθνική προδοσία γράφτηκαν πράγματα.) Αλλά, ενώ κάτι έπιασε το ένστικτο των διαδικτυακών γραφιάδων, ένα δεν είπανε: το βασικώτερο!
(Όχι, ρέ, δεν εννοώ να τις αποκαλέσουν «Τρείς Χάριτες»! Αυτό ορθώς το απέφυγαν, διότι, ακόμη καί ως ειρωνεία, είναι τρέ μπανάλ. Κι όσο γιά παρομοιώσεις με καταστάσεις, σαν αυτήν εδώ…
…Θού, Κύριε, φυλακήν τώι στόματί μου! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) )
Να σοβαρευτούμε. Καί ποιό είναι, λοιπόν, αυτό το βασικώτερο, που δεν ανέφερε κανείς;
Χμμμ…. Ξεκινάμε από τα προφανή:
Είναι μία ομάδα τριών γυναικών.
Καί όντως εκπροσωπούν κάτι το αρνητικό. (Αυτά με τις «ήξεις-αφήξεις» κουβέντες τους, συν η «αποκλειστικότητα» της Παναγιωταρέα στο οπτικοακουστικό υλικό, συν… συν…)
Άρα, ποιές αρνητικές τριάδες γυναικών έχει η Μυθολογία μας; Ψάχνουμε, καί βρίσκουμε τον συσχετισμό.
Κυρίες καί κύριοι, να σας συστήσω τρείς απ’ τις οκτώ (8, ζωή νά ‘χουνε! :-) ) κόρες του Φόρκυος καί της Κητούς: Τις Τρείς Μέδουσες! Εξ αριστερών:
Η Ευρυάλη.
(Ρέ αγενείς, δεν υπονοώ τίποτε γιά το …εύρος της γυναίκας, όπως το υπονοήσατε εσείς! Πού πήγε το μυαλό σας; :-) Γιά το εύρος των γνώσεών της, μπορεί.)
Αυτή, λέει, η «Πλατειά θάλασσα» νεοελληνιστί, ήταν η πιό ακίνδυνη απ’ όλες. Σωστό, διότι η θάλασσα δεν έχει προσωπικές παρτίδες με τους ναυτικούς. Αλλά, αν αγριέψει, αλοίμονο στους ναυαγούς!
Πάμε στο μέσον.
Η Σθενώ.
Αυτή, λέει, έφαγε τους πιό πολλούς άνδρες απ’ όλες. (Σθένος = δύναμη.) Έχουν αλλάξει καμιά δεκαριά (ίσως καί περισσότερες) κυβερνήσεις από τότε που διορίστηκε, αλλά η Μενδώνη εκεί! Αμετακίνητη! Μεταφορικώς, δηλαδή, «έφαγε» εκατοντάδας βουλευτών, υπουργών, καί πρωθυπουργών ομού.
Πάμ’ δεξιά.
Η Γοργώ.
Η πιό αντιπαθής απ’ όλες, καί η μόνη θνητή.
Μην ξεγελιέστε, η Παναγιωταρέα δεν είναι άσχετο άτομο. Είναι κι αυτή φιλόλογος με διδακτορικό στην Αρχαιολογία. Αλλά τώρα διδάσκει μπούρδες πολυτελείας στο ΑΠΘ («δημοσιογραφία καί ΜΜΕ»), πράγμα που τη διαφοροποιεί απ’ τις άλλες δύο «Μέδουσες». Είναι, δηλαδή, η «θνητή» απέναντι στις «αθάνατες».
Επίσης, ο κόσμος τη βλέπει μέσα απ’ το «γυαλί» (τηλεόραση), όπως ο Περσέας είδε τη Γοργώ μέσα απ’ το «γυαλί».
Επίσης, ξεχωρίζει απ’ τα μαλλιά της (το άσπρο τσουλούφι – σήμα κατατεθέν), όπως η Γοργώ απ’ τα φίδια στο κεφάλι της.
Τέλος, εμένα προσωπικά μου είναι αντιπαθέστατη. Όχι μόνον επειδή καθόταν καί συζητούσε με το Τσιπράκι, αντί να του πεί: «- Άκου, παιδάκι μου! Οι καταλήψεις σχολείων είναι παράνομες. ΠΑ-ΡΑ-ΝΟ-ΜΕΣ. Άντε, τώρα, τράβα στο σπίτι σου να φας τα κορνφλέηκς σου να μεγαλώσεις καί να βάλεις μυαλό, που μου θες καί μεταμεσονύκτιες συνεντεύξεις!». Αλλά -το κυριώτερο- κι επειδή, διορισμένη στο Δημόσιο ούσα, έχει, λέει, εταιρεία, που εκμεταλλεύεται κατ’ αποκλειστικότητα το οπτικοακουστικό υλικό από την ανασκαφή της Αμφίπολης.
Είναι φανερό καί στον πλέον άσχετο νεοέλληνα, ότι η μανδάμ Άννα είναι ένα είδος νταβατζή (καί δη, παρανομούντος) της ανασκαφής, άγνωστο πόθεν τοποθετηθείσα σε θέση ντερβέναγα. Όντως σκέτη Γοργώ, δηλαδή.
Αλλά, στη συγκεκριμένη ανασκαφή, που όλη η ανθρωπότητα παρακολουθεί με κομμένη ανάσα, δεν χωράνε νταβατζηλίκια. Κανονικά, θα έπρεπε οι εργάτες να φοράνε μία καμερίτσα, που λέγεται «Γκοπρό», καί να παρακολουθούμε όλοι σε ζωντανή μετάδοση το τί βλέπουνε οι ίδιοι. Κι απέξω ένα φορτηγάκι εξωτερικών μεταδόσεων. Μικρό το κόστος γιά κάτι τέτοιο, καί πολύ πρόθυμα θα βρισκόντουσαν χορηγοί. Εδώ έχουμε κάμερες 24ωρης διαδικτυακής μετάδοσης σε παραλίες, να βλέπουμε από ανατολής έως δύσεως Ηλίου …μπικίνια, η λάϊβ μετάδοση απ’ την Αμφίπολη είναι το δύσκολο; Έ, όχι δά!
Απεναντίας, έχουμε μπαστακωμένη την μανδάμ Γοργώ απόξω απ’ τον τύμβο, να κόβει εισιτήρια.
Αφού, τώρα, ταυτίσαμε τις τρείς κυρίες με τις τρείς Μέδουσες, απλώς τελειώσαμε το εύκολο μέρος. Μας έχει η Μυθολογία έτοιμο το πρότυπο, το ανασύραμε απ’ τη μνήμη μας, τέλος. Το δύσκολο είναι να σκεφτούμε τις συνέπειες.
Αλήθεια, ποιός θά ‘ναι ο Περσέας στην περίπτωση της Παναγιωταρέα; Καί πώς θ’ «αποκεφαλίσει» την μανδάμ Άννα; (Διότι, ο κυριολεκτικός αποκεφαλισμός είναι ελαφρώς απίθανος.)
Εν πάσει περιπτώσει, το ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο της συμβολιστικής ταύτισης, μας το δείχνει ακόμη μία Αρχαιολόγα. Ετούτη εδώ:
Έ, λοιπόν, αυτή είναι ακόμη μία απ’ τις θυγατέρες του Φόρκυος, μία απ’ τις Γραίες! Διότι εκφράζει το κωμικό στοιχείο, μιά που εκτοξεύει χαζομάρες. (Εικάζω πως είναι αυτή με το πιό αστείο όνομα απ’ τις τρείς Γραίες, η Πεφρηδώ. Διότι, τί να φοβηθείς απ’ αυτήν, ώστε να τη λένε «Δεινώ», ή «Ενυώ»; )
Ποιός είπατε, μανδάμ Όλγα, ότι είναι θαμμένος στην Αμφίπολη; Ο …«Πόρκυ»; Τον «πατέρα» σας τον Φόρκυ εννοούσατε;
– Κι εσύ, ρέ Εργοδότη, τί ανακατεύεις Μέδουσες καί Γραίες; Τί δουλειά έχουν όντα του βόρειου Ατλαντικού με την Αμφίπολη;
– Κι όμως!… Ξέρετε, οι περισσότερες απ’ τις οκτώ αδερφάδες (εκτός απ’ τις δύο τριάδες Μεδουσών καί Γραιών, οι άλλες δύο είναι η Σκύλλα καί η Χάρυβδη) γεννήθηκαν στα παράλια της Πιερίας!!!
Κοντοχωριανές με την Αμφίπολη, δηλαδή, κι έτσι λέει η Μυθολογία μας!
Ιέτ’ς’, λοιπόν.
Πρώτα, βρίσκουμε το μυθολογικό πρότυπο, ώστε να κάνουμε ταύτιση.
Καί μετά, ψάχνουμε τις συνέπειες. Ή καί τα τυχόν κενά. (Πχ εδώ πρέπει να βρούμε καί τις άλλες δύο Γραίες, σωστά; Ενδεχομένως καί τη Σκύλλα με τη Χάρυβδη. Καί σίγουρα τον Περσέα.)
Τώρα που μάθατε πώς δουλεύει η Μυθολογία στην πράξη, ελπίζω να μη χρειαστεί να σας ξαναλύσω τις …ασκήσεις στο μέλλον!
ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΕργΔημΕργ
Νοε 20, 2014 @ 13:24:36
Καλημέρα παίδες!
Τις τελευταίες μέρες η ΓουορντΠρέσς μας κάνει νερά. Δεν εμφανίζει αριθμό σχολίων, περνάει διπλές τις αποστρόφους, μπερδεύει τα εισαγωγικά.
Πιστεύω πως πρόκειται γιά κάποια αναβάθμιση, καί θα διορθωθεί αυτό.
Όσα σχόλια δεν απάντησα, θα τ’ απαντήσω αύριο.
Τζαμπαμάγκας
Νοε 20, 2014 @ 14:35:10
Αυτό που δε λέτε να εμπεδώσετε όλοι εσείς οι τρομολάγνοι, φοβολάγνοι κλπ που μιλάτε γ κρόνο-ιερατεία και σου ξου μου ξου μάνταλοι … είναι πως ρε παιδιά … άρχων του κόσμου τούτου … είναι και θα είναι πάντα ο Κρόνος… Αυτό δεν αλλάζει god damn όσο κουβαλάτε το ίδιο κουφιοκεφαλο.
Το μόνο που μπορεί να αλλάξει δεν είναι παρά το state of mind… κ η αντίληψη της πραγματικότητας μέσα από χρηστικό ή ζευικό πρίσμα λόγου χάριν… Η πραγματικότητα η ίδια δεν αλλάζει δλδ …
Μόνο το πρίσμα αλλάζει.
Εξήγησε μας ρε εργοδότα εσύ γιατί δεν είμαστε υπό άρχουσα τάξη κρόνεια τώρα… και μέλλει γεννέσθαι οσονούπω… όπως λέγεις μετά πολέμων και τερατωδιών … και ότι αλλο φαύλο φαντάζεσαι?
αω
Νοε 20, 2014 @ 15:06:14
καλησπερα!!! αν υποθεσω οτι σκυλλα και χαρυβδη ειναι ο ελληνισμος και ο ιουδαισμος μιας και ειναι τα δυο συστηματα υπαρχουν παντα…..τοτε το ενα απο τα δυο αφου το αντιπροσωπευει ο ιουδαισμος ειναι η εβραια αρχαιολογος που ηρθε να μας πει τα δικα της περι αμφιπολεως!!!αφου λοιπον η εβραια αρχαιολογος αντιπροσωπευει τον ιουδαισμο τοτε θα την βαπτησω σκυλλα :)
τωρα ποια αντιπροσοπευει τον ελληνισμο??
υποθετικα παλι ο μονος που μπορει να περασει αναμεσα απο τη σκυλλα και τη χαρυβδη ειναι ο Οδυσσεας……..Χριστος…..Αλεξανδρος….Διονυσος…το ιδιο κανει για εμενα καθως πιστευω ειναι η ιδια δυναμη!!!στην οδυσσεια μαλιστα δεν περναει ουτε ενας συντροφος απο εκει…τεζα ολλοι μονο ο Οδυσσεας περναει!!
στην αμφιπολη τωρα μιλαμε για τον Αλεξανδρο(Οδυσσεα εν μερη για εμενα)
και ο αρχηγος εδω του αρθρου μας δεινει στοιχεια για τον περσεα
κανω λοιπον συσχετισμους οπως μου κατεβαινουν στο μυαλο ….καπου θα πεσω μεσα που θα παει??αλλωστε και ο αρχηγος εδω ειναι να διωρθοσει με τη γνωση του!!!
παμε λοιπον>>>Περσεας>γιος του ΔΙΑ οπως και Ο Αλεξανδρος
μαμα Περσεα>Δαναη…..εδω μου ερχεται στο μυαλο η δωδωνη και φυσικα ο τελευταιος χρησμος του μαντειου
πολυδεκτης>το λαμογιο που φιλοξενησε τον Περσεα και την Δαναη……..τον παρομοιαζω τον πολυδεκτη σαν το παγκοσμιο συστημα που κυριαρχει και ενω φιλοξενει ολες τις γνωσεις δεχεται τα παντα τα αφωμοιωνει κραταει οτι θελει και το συμφερει απο τις γνωσεις που περνει και τα παρουσιαζει οπως θελει προς συμφερον!!
ο Περσεας για να σκοτωσει την μεδουσα επρεπε να παει στις γραιες…οι οποιες εμεναν κοντα στον αδη!!
ο Οδυσσεας για να γυρισει στην ιθακη επρεπε να παει ΣΤΟΝ αδη!!!
εδω μου ερχονται στο μυαλο ΔΥΟ οι οποιοι χαρακτηριζονται και ειναι για εμενα ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!κοσμοκρατορας ο Χριστος κοσμοκρατορας ο Αλεξανδρος γιοι ΤΟΥ ΘΕΟΥ και οι δυο
και ερχεται στο μυαλο μου και ο Δυονισος………..κανω μια σαλατα συναρτησεων στο μυαλο μου και για να μην τα πολυλογω
καταληγω οτι το γεγονος της αμφιπολης ειναι ο προαγγελος οτι ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ….το συστημα με λιγα λογια και τα αμογια του «τον ηπιαν» γιατι πλεον δεν μπορουν να σταματησουν τιποτα!!
πιστευω οτι Ο Αλεξανδρος-Χριστος-Δυονισος-Απολλωνας-Περσεας …οπως σας αρεσει πειτε το…………..
ΕΧΕΙ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ ΕΙΔΗ….ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ…..ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ……..οταν μεσα απο τη σοφια του επιλεξει να δρασει!!
ισως να τα σαλατωσα λιγο αλλα αυτα βγαζει το μυαλο μου τι να κανω?? :)
Ανώνυμος
Νοε 24, 2014 @ 00:31:36
Αγαπητέ μου Εργοδότα,
το μπλογκ Μαύρη Φατριά που έμαθα χθες από σένα, με έχει προβληματίσει ΄πάρα πολύ. Προσπαθώ με νύχια και με δόντια να αποδείξω πως είναι άλλη μια διχαστική παγίδα η ατάκα »ή χριστιανός θα είσαι ή Έλληνας». Δεν είναι φωτοσόπ οι φωτό με την κα Τζανή δίπλα σε ποδίτσες, Κι ο αμφιλεγόμενος Φουράκης νομίζω πως από την αγάπη του προς τους Έλληνες αποκάλυψε το οβριομασωνικό ποιόν της πλειοψηφίας του ελληνοκεντρικού χώρου.
Προσωπικά πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Προσπάθησα μάλιστα κι εγώ να το πω, λίγο παρά έξω, και με ένα αρκετά εκλαϊκευμένο τρόπο, εδώ: http://attikanea.blogspot.gr/2014/07/blog-post_1480.html
Η σημαντικότερη βοήθεια που έχω βρει ως τώρα στις αναζητήσεις μου, ήταν τα βιβλία του Παύλου Κυράγγελου και αργότερα το ΕργΔημΕργ.
Πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να καταλάβουν κάποιοι πραγματικοί Έλληνες πατριώτες πως κάτι πολύ σοβαρό τους έχουν αποκρύψει, που σχετίζει ευθέως την έλευση του προσώπου Χριστός, όχι με τους νεοπλατωνικούς μόνο, αλλά με το Δελφικό Ιερατείο,τον Ισοκράτη, τον Αλέξανδρο..
Με λυπεί αφάνταστα, φίλοι μου με ειλικρινή πατριωτισμό και προσήλωση στην Ορθοδοξία παράλληλα, να έχουν αλλεργία με την αρχαιότητα και μόλις ακούν Δίας, Απόλλωνας κλπ να φοβούνται ή να γίνονται επιθετικοί λες και απειλούνται από ειδωλολατρικό κίνδυνο, παγανισμο-δαιμονισμό ή δεν ξέρω τι άλλο έχει υποστεί το μυαλό τους, και φτάνω στο σημείο να ευχαριστιέμαι τα αναθέματα του Marco De Sade, που κι »αυτουνού» κάτι του έχει διαφύγει..
Κάνε κάτι παραπάνω κι εσύ πάνω σε αυτό….αν κι έχεις κάνει περισσότερα από ότι τους αξίζει αφού δεν στρώνουν κάτω τον κώλο τους να ψάξουν,…όλοι, αμφοτέρων των πλευρών.
Σε κούρασα…δεν ζητώ κάτι το πολύ συγκεκριμένο…συναισθηματικά φορτίστηκα λίγο παραπάνω απόψε με αυτό το ένα από τα πολλά διχαστικά δίπολα, και σε αισθάνθηκα ως τον καταλληλότερο να το μοιραστώ, τον καταλληλότερο να δώσει σύντομα ένα υπονοούμενο που θα μου δώσει αισιοδοξία.
Ευχαριστώ,
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Ανώνυμος
Νοε 24, 2014 @ 22:18:23
Ένα καθυστερημένο υστερόγραφο:
Πήρα μερικώς την απάντησή μου στο θέμα που μού δημιούργησε θλίψη εχθές βράδυ. Σε φράση, από άρθρο του Π.Τραϊανού που διάβασα προ ολίγου:
»..Οι μορφωμένοι χριστιανοί πιστεύουν αυτά, τα οποία παίρνουν οι ίδιοι από το ελληνικό «δάνειο» του χριστιανισμού και οι αμόρφωτοι χριστιανοί πιστεύουν αυτά, τα οποία παίρνουν από το ιουδαϊκό «δάνειο» του χριστιανισμού.»
Ευχαριστώ για τον πλούτο και το βάθος των σκέψεων που μας εισάγεις εργοδότα. Αν τα δύο μου σχόλια αποτελούν μη ιδιαίτερα χρήσιμες παρεμβάσεις στον κορμό του θέματος και των σχολίων που έπονται, μην τα αναρτήσεις, απλώς απεύθυνε ένα σχόλιο, »ιτς απ του γιου»…
Τα σέβη μου,
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
truth
Νοε 25, 2014 @ 19:18:57
εργοδότα, ρίξε μια ματιά κι εδώ…
http://empedotimos.blogspot.gr/2014/11/blog-post_25.html
nafsika
Νοε 27, 2014 @ 22:08:46
Ευρυάλη είναι γνωστά δύο πρόσωπα της Ελληνικής μυθολογίας.
1. Μία από τις γοργόνες. Την αναφέρει ο Απολλόδωρος στο δεύτερο βιβλίο του.[1]
2. Κόρη του Μίνωα, με τον Ποσειδώνα είχε γιό τον Γίγαντα Ωρίωνα .
3. Η Σθενώ, στην ελληνική μυθολογία, ήταν η μεγαλύτερη από τις Γοργόνες. Κόρη του Φόρκυ και της Κητούς, γεννήθηκε στις σπηλιές κάτω από τον Όλυμπο. Αυτή και η αδελφή της η Ευρυάλη ήταν αθάνατες, ενώ η τρίτη αδελφή, η Μέδουσα, ήταν θνητή. Από τις τρεις Γοργόνες, ήταν γνωστό ότι ήταν η πιο ανεξάρτητη και άγρια, έχει σκοτώσει περισσότερους άνδρες από ό,τι και οι δύο αδελφές της μαζί. Η Μέδουσα ήταν καταραμένη από την Αθηνά, επειδή ο Ποσειδώνας την βίασε στο ναό της Αθηνάς. Η Αθηνά ήταν οργισμένη, αλλά όχι με τον Ποσειδώνα. Ως ένας ισχυρός αρσενικός θεός, αυτό θα έπρεπε να αναμένεται. Στα μάτια της Αθηνάς, η Μέδουσα άξιζε να τιμωρηθεί. Ως τιμωρία, την μετέτρεψε σε ένα φοβερό τέρας, μαζί και τις αδελφές της που της συμπαραστάθηκαν. Η Σθενώ τείνει να απεικονίζεται ως μία λεπτή γοργόνα με κόκκινα φίδια γύρω από το κεφάλι της αντί για μαλλιά. Η Μέδουσα στην ελληνική μυθολογία αναφέρεται ως μία από τις τρεις Γοργόνες. Από τις τρεις αυτές αδελφές η Μέδουσα ήταν η θνητή. Το άλλο της όνομα ήταν Γοργώ, που σημαίνει άγρια ματιά.
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 12:37:05
Καλημέρες, καί συγνώμη γιά την βραδυπορεία στις απαντήσεις.
@Τζαμπαμάγκα:
«άρχων του κόσμου τούτου … είναι και θα είναι πάντα ο Κρόνος»
Άμ, δέ!
Μονάχα γιά όσο κρατάει η Ιχθυακή Εποχή. Τά ‘χω εξηγήσει αυτά.
Επίσης, τώρα είμαστε ημιελεύθεροι. Εάν ευοδωθούν τα σχέδια «αυτών», τότε θα φορέσουμε όλοι καπίστρι καί θα περπατάμε στα τέσσερα. (Ρώτα πχ καί τον Αντωνάκη. Κάτι ξέρει κι απ’ τα δυό.) Ά! Καί θα ψέλνουμε διαρκώς «Σαβ-βα-ώθ»! (Καί θα το γράφουμε εβραίϊκα, καί θα το προσκυνάμε.)
Δεν έχεις δεί τίποτε ακόμη, από κρόνια κυριαρχία!
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 12:44:42
@αω:
:-) :-) :-) :-)
Όντως έχει ενσαρκωθεί.
Κανείς δεν πρόσεξε μία «περίεργη» μικρή είδηση αρκετό καιρό πριν, σχετική με το «θράσος της νεολαίας». Κι εγώ έκανα (καί συνεχίζω να κάνω) την πάπια.
Έτσι, κανείς δεν μπορεί (τουλάχιστον εύκολα) να συνδυάσει το «επενδυτικό» ενδιαφέρον κάποιων ξένων, ν’ αγοράσουν συγκεκριμένα σημεία της Ελλάδας, με την «θρασύτατη» πράξη ενός (μάλλον) νέου ζευγαριού.
Οι ξένοι ήξεραν πολύ καλά τί πήγαν να κάνουν, ειδοποιημένοι από τα μαύρα ιερατεία τους, αλλά άργησαν! Ο Μπέμπης ενσαρκώθηκε! Καί τώρα που μιλάμε, μπορεί καί νά ‘βγαλε τις πάνες! ;-)
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 13:17:18
@Κώσταν-Ταύρον:
Ο Μάρκο ντέ Σάντ είναι παραδείσια όαση μέσα στην έρημο βλακείας του Διαδικτύου. Ο ίδιος κρατάει καί το ιστολόγιο 1000spartiatai στη Μπλόγκσποτ.
Λοιπόν, πρόσφατα μας εξομολογήθηκε δημοσίως ότι, ως παιδί, έτρωγε τρομερή καταπίεση από τον πατέρα του, να πηγαίνει εκκλησία με το στανιό. Γι’ αυτό αντιδρά έτσι.
Μας είπε, όμως, καί το ότι ένα μεγάλο ποσοστό ειλικρινών ΧΟ (κι όχι αυτών, που πάνε στις εκκλησίες γιά να κάνουν κολλεγιά με την εξουσία) είναι σύμμαχοι στον πόλεμο υπέρ της Ελλάδας. Ανακάλυψε, δηλαδή, πως: (α) ουσιαστικά η Ορθοδοξία είναι η συγκαλυμμένη λατρεία του Δία (μά, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν μπορούσαν να τα πουν καθαρά πχ οι Τρείς Ιεράρχες, γιά τον φόβο των …Ιουδαίων – θυμήσου πχ την εξέγερση των εβραίων στην Κύπρο καί τη συνακόλουθη σφαγή των Ελλήνων), καί (β) πως η θρησκεία κάθε λαού είναι ευθεία έκφραση των γονιδίων του.
Τώρα, αν οι ποδίτσες (καί ειδικά της στοάς «Προμηθέας», που αναλαμβάνει τα πρακτικά σχέδια) έχουν εξαπολύσει πλήθος «αρχαιοθρήσκων» να λένε καί να γράφουν μαλακίες, έχω αρκετά ράμματα γιά την ημιμαθή γούνα τους. Μόνο που δεν έχω χρόνο ν’ ασχοληθώ. Συντόμως: «αρχαιόθρησκος» ΔΕΝ γίνεσαι με υπεύθυνη δήλωση του νόμου 1566, απ’ το περίπτερο. Ούτε με άλλα έντυπα …απ’ το περίπτερο.
Αν, απ’ την άλλη, διάφοροι παπάδες αφορίζουν πχ το «άσεμνο» ντύσιμο των γυναικών, ή αποκαλούν τους αρχαίους Έλληνες «διεφθαρμένους», αυτοί πρέπει στο εξής να υποχρεωθούν να μιλάνε Αραμαϊκά, κι όχι Ελληνικά. Ως Κρόνιοι (φανεροί καί μη), θα πεταχτούν έξω του σώματος της Ορθοδοξίας πύξ-λάξ-οδάξ.
Σε καμιά τριανταριά χρόνια (συν κάτι ψιλά) καταφθάνει η Η’ Οικουμενική Σύνοδος. Καί τότε θα δούνε όλοι αυτοί πού θα πάνε οι «Παλαιές Διαθήκες» τους.
Εκτός αν ο Θεός τα φέρει έτσι, που να χρειαστεί να πεταχτεί νωρίτερα στα σκουπίδια η κρόνια «πανθρησκεία» του Βοθρολυμαίου καί του παπός.
Είμαστε Έλληνες, καί η θρησκεία μας είναι η ΙΔΙΑ, ενιαία, καί ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΗ εδώ καί 50,000 (πενήντα χιλιάδες) χρόνια. (Τουλάχιστον, τόσα έχω ανιχνεύσει εγώ.) Μόνο εξωτερική μορφή αλλάζει – αν χρειαστεί.
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 13:26:28
@Κώσταν-Ταύρον ξανά:
Πρέπει να τα βλέπουν κι άλλοι αυτά. Πρέπει να προλάβουμε, δεν έχουμε χρόνο γιά «κατήχηση» σιγά-σιγά.
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 13:28:37
@Τρούθ:
Τον παρακολουθώ συστηματικά τον Εμπεδότιμο. Αυτός παρακολουθεί τα ..εγκόσμια της ανασκαφής στην Αμφίπολη, κι εγώ τα …ξεφεύγοντα!
Το διάβασα, αυτό που λες. Πολύ ωραία έμπνευση!
ΕργΔημΕργ
Δεκ 09, 2014 @ 13:31:32
@Ναυσικά:
Σκεφθείτε ότι την παρομοίωση την έκανα σαν μία «σπουδή» επάνω στον συμβολισμό της Μυθολογίας μας.
Είμαι, όμως, περίεργος να δω αν στο προσεχές μέλλον οι τρείς αρχαιολόγες συνεχίσουν να πατάνε πάνω στα χνάρια του «γοργονικού» pattern!
Νουμήνιος
Δεκ 09, 2014 @ 14:14:23
για να μη λέμε ό,τι θέμε, άλλο ιουδαϊσμός, άλλο ανατολικός χριστιανισμός, άλλο δυτικός χριστιανισμός. περί της σχέσης ιουδαϊσμού και αρχαιοελληνικής φιλοσοφίας ψάχτε τον Φίλωνα. αλλά. στα τρία συνοπτικά ευαγγέλια της καινής διαθήκης δεν υπάρχει κανένα αρχαιοελληνικό στοιχείο και αυτό δεν το λέω εγώ αλλά οι απανταχού σοβαροί ακαδημαϊκοί ερευνητές. οπότε μένει το κατά Ιωάννη και οι επιστολές του Παύλου.
στο κατά Ιωάννη: εν αρχή ην ο λόγος… ηρακλήτειο οκ συμφωνούμε ως εδώ. αλλά «και ο Λόγος ΣΑΡΞ εγένετο». δεν υπάρχει καμμία περίπτωση στην αρχαιοελληνική δογματική περί του Ενός να υποπέσει τούτο στο γένεσθαι. το Εν απλά υπόκειται στο Είναι και τίποτε παραπέρα. η προσωποποίηση και ενσάρκωση του είναι αποκλειστικά χριστιανικός νεωτερισμός.
πάμε παρακάτω. επιστολές Παύλου. ξέρουμε ναι, έλαβε ελληνική παιδεία και η γραφή του αλλά ΜΟΝΟ η γραφή του ομοιάζει με τους Στωικούς. κατά τα άλλα ενώ οι στωικοί υποστήριζαν την ολοκλήρωση του ατόμου μέσα από τις ιδίες δυνάμεις του, ο Παύλος υποστηρίζει ότι τούτο επιτυγχάνεται ΜΟΝΟ δια της πίστης και μέσω της χριστικής ενεργείας.
και τέλος και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ. ενώ γενικότερα στην αρχαιοελληνική φιλοσοφία παρατηρείται η κυκλική-σπειροειδής χρονική κίνηση, στον χριστιανισμό παρατηρείται η ευθύγραμμη. μάλιστα, στην προς Κορινθίους ο Παύλος ομιλεί σε κάποιο σημείο για κάποια μελλοντική ξαφνική αλλαγή του κοσμικού χρόνου όπως τον ξέρουμε σε ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ. κάτι από έξοδο από το μάτριξ μου κάνει τούτο…. αυτά τα ολίγα και πολύ σημαντικά.
Τζαμπαμάγκας
Δεκ 09, 2014 @ 15:11:59
Το ότι λίγο ή πολύ πάντα θα υπάρχει κρόνεια συνιστώσα στην πραγματικότα δεν αναιρεί το γεγονός ότι αυτό δεν αλλάζει και δε θα αλλάξει γ όσους είναι κάτω από την επιρροή του αγαπητέ.
Και στον υδροχόα πάλι σε μάτριξ μέσα θα είσαι. Μπούρδες έχεις εξηγήσει. Σόρρυ.
nafsika
Δεκ 09, 2014 @ 21:23:59
Ο λόγος εκτοξεύεται στο σύμπαν και οι κραδασμοί των λέξεων στέλνουν τα μηνύματα τους . Ευρυάλη, μητέρα του Ωρίωνα, να μία μετάλλαξη του γοργονικού προτύπου. 10/ 12/2014 το νησί των Φαιάκων υποδέχεται τον Βαρθολομαίο και το τοπικό ιερατείο ήδη τον εξισώνει με τον Χριστό. Η μεγάλη τελετουργία θα γίνει εδώ.
ΕργΔημΕργ
Δεκ 10, 2014 @ 10:57:21
@Τζαμπαμάγκα:
Όπως λέω καί ξαναλέω, έχει περάσει ο καιρός της κουβέντας. Το ελάχιστο ΣΩΣΤΟ που μπορείς να κάνεις, είναι να φτιάξεις ιστολόγιο, καί να εκθέσεις τις απόψεις σου αναλυτικά. Όχι να γράφεις αρνητικά σχόλια σε ιστολόγια άλλων.
Κι έχεις ήδη αργήσει. Ό,τι είπαμε ο καθένας μας, είπαμε. Τώρα, τέλος. Τώρα περνάμε σε άλλη φάση, κι όπως έστρωσε ο καθείς, θα κοιμηθεί.
(Υγ: ΧΕΣΤΗΚΑ γιά τις απόψεις των αδελφών Γουατσόφσκυ.)
ΕργΔημΕργ
Δεκ 10, 2014 @ 11:15:19
@Ναυσικά:
!!!…
Ειλικρινά, πάντα περιμένω ν’ αντιδράσουν τα μαύρα πεδία σε ό,τι καλό πάει να γίνει, αλλά ελάχιστες φορές περιμένω γρήγορη αντίδρασή τους.
Η Κέρκυρα ήταν ο προτελευταίος σταθμός του Οδυσσέα, καί -τριάντα χρόνια πριν τον Οδυσσέα- ένας από τους τελευταίους σταθμούς του Ιάσονα καί των Αργοναυτών του.
Δηλαδή, μας τη λέει συμβολικώς ο Βοθρολυμαίος, ότι μας ετοιμάζει μεγάλα παλούκια …τελικώς; Ας αλλάξει πλευρό, να συνεχίσει τον ύπνο του.
Νουμήνιος
Δεκ 11, 2014 @ 10:50:38
Εργοδότη, αυτός ο ψυχαναγκαστικός αυτοεγκλωβισμός σου στην παττερναλιστική επαναληπτικότητα είναι πράγματι διασκεδαστικός. αμ έτσι όμως δεν βγαίνεις από τα matrices. αντιθέτως τα διαιωνίζεις. ή στην καλύτερη το παίζεις wannabe προφήτης, ίσα δλδ για να ταΐζεις την αλαζονική σου ματαιοδοξία, ότι κάτι κάνεις τέλος πάντων σ’ αυτή τη μάταια ζωή, αφού ζήτημα να πέσεις μέσα στις 5 από τις 10. όπως και να χει, παραμένεις και συ ένα καλοκουρδισμένο στρατιωτάκι που (εξ)υπηρετεί τον συστημικό φαινομενισμό.
παρατηρώ επίσης ότι τείνεις γενικώς να συγχέεις αλληλοαποκλειόμενες θεωρήσεις, κρύβοντας τις σημαντικές διαφορές κάτω απ’ το χαλί και εμμένοντας σθεναρά στο δήθεν αρχαιοελληνικό copyright του χριστιανισμού. γιατί άραγε;
τέλος, μια «φιλική» (πάντα!) επισήμανση. μαλλον δύο είναι τα θέματά σου αναφορικά με την …ερευνητική σου ιδιότητα, που αρκετές φορές δε σε αφήνουν να δεις άλλες συνδυαστικές ή σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι βλέπεις αρκετές: από τη μια η εμφανής εμπάθεια σου για οτιδήποτε εβραϊκό ή για οτιδήποτε εσύ ντετερμινιστικά έχεις ταμπελιάσει ως εβραϊκό και από την άλλη η ακόμη πιο εμφανής αρεσκεία σου για την ίντριγκα και τη συνομωσιολογία. αλλά βεβαίως είναι αρκετά σπάνιο να συναντήσει κανείς «ερευνητή» που δεν υποκινείται από τις εμπάθειες του… τσέκαρέ τα αν θες, αν και μάλλον, τώρα είναι αργά αγάπη μου γλυκιά…
καθότι ως γνωστόν, το γέρικο κλαδί δε λυγάει.
σπάει.
mnk
Δεκ 12, 2014 @ 20:10:15
@ Τζαμπαμάγκα
Ένα τραγουδάκι που λέει «αυτό το έργο είναι παιχνίδι φαντασίας», το ξέρεις;
ΕργΔημΕργ
Δεκ 15, 2014 @ 12:02:42
@Νουμήνιον:
Αρκετές ακρίδες έχει το Διαδίκτυο, μία ήρθε κι εδώ.
Είσαι συνδυασμός πρόχειρης, ξερολικής, καφενοβιακής κριτικής αφ’ υψηλού, καί πάρλας προς τον καθρέφτη σου. Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω. Μου τά ‘παν κι άλλοι τα κάλαντα, προ καιρού.
Υγ: Το ξέρω πως δεν πρόκειται να πιάσουν λογικά επιχειρήματα προς άτομα σαν εσένα. Πχ ότι κανείς δεν σε υποχρέωσε να έρθεις εδώ να διαβάζεις όσα γράφω, ή ότι ουδέποτε σε διόρισα εγκεφαλικό προπονητή μου. Τέτοια επιχειρήματα, καλύτερα να τα πω στη χέστρα μου.
Υγ 2: Πες της «υπερεσίας» σου (που προφανέστατα τά ‘χασε με τις απόψεις μου, καί δεν ξέρει τί να κάνει), μαζί μου να ΜΗΝ ακολουθεί τυφλά το εγχειρίδιο. Πρώτα αποδόμηση της εικόνας του υποκειμένου-στόχου («έχω ψυχοπαθητική εμμονή»), καί μετά τα διάφορα άλλα που γράφει εκεί μέσα.
Δεν είμαι γιά τα δοντάκια σας. Τα δε εγχειρίδιά σας είναι κατάλληλα μονάχα γιά όταν μου τελειώσει το κωλόχαρτο.
Σκέψου ότι θα σκουπίζω τον κώλο μου με το σύμβολό της, καί συμμαζευτείτε.
ΕργΔημΕργ
Δεκ 15, 2014 @ 12:12:40
@Νουμήνιον, ξανά:
Κι όσο γιά τις συγκαλυμμένες απειλές σου γιά τα γέρικα κλαδιά, σε συμβουλεύω, πριν απειλήσεις οποιονδήποτε, πρώτα να διαβάζεις κάποια …μυθιστορήματα, που κυκλοφορούν στα Ελληνικά.
Άλλοι συνάδελφοί σου, από άλλο «ίδρυμα», ήδη το έμαθαν το μάθημά τους. Άκου με, που σου λέω. «Φιλικά».
Τζαμπαμάγκας
Δεκ 15, 2014 @ 14:48:14
Ιστολόγιο έχω κ τις απόψεις μου λιγο πολύ τις ξέρεις. Θεωρώ ότι μέσα από την άγνοια σου γίνεσαι ενίοτε επικίνδυνος με τα πιττόγυρα που μας πετάς. Το ελάχιστο σωστό προφανώς … κ δε θα μας το υποδείξει η αφεντιά σου αγαπητέ ούτε καν θα αποδικιμάσει το τί κ πως δρα ο καθένας μας. Προφανώς δε μπορείς καν να δεις οτι τα χαζά σχολιάκια μου … προσπαθούν να εξευμενίσουν το κακό συναπάντημα της μπουρδολογίας και τρομολογαγνείας σου που μόνο θετικές δε μπορείς να τις χαρακτηρίσεις. Φόβος τρόμος κ ανώριμη έπαρση παντογνωσίας…αρρώστεια και κατάντια των καιρών γαρ. Τουλάχιστον μή παριστάνεις ότι τα ξέρεις ρε παιδί μου όλα. Ανεύθυνο φουλ κατά την άποψη μου. Αποψάρα σε λέω.Κάνε ότι νομίζεις … δε σ στέρησε κανείς το λόγο. Καίγεσαι με ότι πας να κάψεις, all time classic. Άντε τσίου
ΕργΔημΕργ
Δεκ 16, 2014 @ 09:51:08
@Τζαμπαμάγκαν:
«με τα πιττόγυρα που μας πετάς»
Κι εσύ, γιατί τρώς; :-) Ποιός σε υποχρέωσε να τρώς;
Είσαι ακόμη ένας, που πάει να βάλει τους άλλους στα καλούπια του.
Νουμήνιος
Δεκ 16, 2014 @ 10:51:19
Χα χα!
Ηργουδότημ’ ησύ!
Αστειούλης είσαι ναι.
Και trickster είσαι ok, όχι και πολύ πετυχημένος αλλά, αφού μασάει και ο Τζαμπαμάγκας, χα χα, τό ‘χεις τό ‘χεις….
βεβαίως, κάνεις και εσύ το ίδιο φάουλ με τους υπόλοιπους καριερίστες πναιβματικούς οδηγούς. ενώ από τη μια ομιλείτε συνεχώς για το τέλος της Ιχθυακής Εποχής και της εισροής νέων δεδομένων, ταυτόχρονα παραμένετε σκλαβωμένοι υποστηρικτές και συνεχιστές αυτού του ιχθυακού χαρακτηριστικού που τα γ…σε όλα: της τσομπανικής! Ας όψονται όμως τα διαθέσιμα αρνία, που απ’ότι βλέπω, κυκλοφορούν μπόλικα και εδώ μέσα.
Τζαμπαμάγκας
Δεκ 16, 2014 @ 11:20:26
Κακιά συνήθεια τα πιττόγυρα συμφωνώ.
Αλλά δε κατάλαβα δλδ … Αν φάω από το μπουφέ, δε θα την πω στο μάγειρα, για τη μαγειρική του? Δεν είσαι άμοιρος ευθυνών Εργολάβε. Βλέπω δηλητηριασμένα βλαμμένα στα σχόλια και λυπάμαι. Τέσπα κ αυτοί την βρίσκουν έτσι από ότι φαίνεται. Σημεία των καιρών γαρ. Περιμένω την προφητεία γ τον τρίτο παγκόσμιο ακόμη.
Το πεδίο άνοιξε. Το πεδίο απέτρεψε το πόλεμο
ΕργΔημΕργ
Δεκ 17, 2014 @ 11:34:32
@Τζαμπαμάγκα:
Αν δεν πληρώνεις τον εστιάτορα, δεν μιλάς. Δεν δικαιούσαι.
@Νουμήνιον:
Πρώτα είμαι εμμονικός, καί τώρα γραφικός κι αστείος; Μήπως είμαι καί τα τρία;
Να σε διευκολύνω, βρέ αδερφέ. Να σε βγάλω απ’ το αδιέξοδο στη σκιαγράφηση του προφίλ μου.
Νουμήνιος
Δεκ 17, 2014 @ 12:48:41
Ω, καμμία σκιαγράφηση. στο είπα παραπάνω. trickster είσαι. είναι καταφανέστατος ο δρόμος που έχεις επιλέξει. απαιτητικός και πολύ πολύ δύσκολος. όλο το θέμα είναι να έχεις ήδη προ-διευθετήσει τα καρμικά μπούμερανγκ… τό ‘χεις κάνει άραγε; προπονείσαι δε λέω, αλλά…
Και όπως πολύ εύστοχα λέει και ο P. Carroll:
«The Hierophant always presents himself as an exponent representative of something greater then himself. Out of the multiple of roles, identities and behaviors that a person might adopt, the Hierophant presents a single model as an ideal. This is particularly convenient for the Hierophant as he need not be a perfect example of his own ideal although he must at least make a show of trying in public. Additionally, as it is he who defines the ideal, it is comparatively easy for him always to appear one step closer to it than his accolytes. Of course most Hierophants are merely religious teachers who rarely venture into esoterics because of the potentially immense costs of public failure. Yet there remains a depressingly long roll call of dishonor for occult Hierophants or psuedo-magi.
The Hierophant inevitably teaches a system of magic that he has either assembled from pieces or inherited. The most enduring systems are those which are highly complicated, and of low magical effectiveness. They should furthermore be surrounded with hosts of petty exhortations. Aleister Crowley dabbled in the Hierophant mode but was a supreme exponent of the Apotheosis Magus role. Nobody of any potential adhered to him for long but many were ejected to find their own path. Crowley’s writings are liberally salted with deliberate invitations to emulation and hero worship and as equally peppered with devices designed to repel. However their effect has never been quite as reliable as the presence of the magus himself was
.
The Apotheosis path is lonely, difficult and dangerous. Such a magus must be all things to all men and women. As a matter of policy he may be continually engaged in challenging the limits of what is socially acceptable. He may have to resort to trickery to make himself seem large enough to accomodate the totality of his followers’ expectations of him. Any true friendship prevents him exercising his life’s function towards any person with whom it is shared and there will be few of his peers with whom he can be completely open. He will get few thanks from society in general for his efforts and perhaps only a grudging respect from those whom he touches. The tangible rewards of this role are limited to those he can exact form his temporary followers. The Apotheosis Magus must be continually alert to avoid the backlash from his own lifestyle and those who have associated with him. He must always be one step ahead of the police raid. He often comes to a bad end. Notable magi operating in this mode include Cagliostro, Giordano Bruno, Paracelsus, and Gudjieff.»
Νουμήνιος
Δεκ 17, 2014 @ 13:00:46
Α! και μην ξεχάσω και το …κερασάκι στα πιτόγυρα :)
«A single test serves to separate the true Magus from the Hierophant. The false magus is never able to give a simple meaningful explanation of what his teachings are supposed to do. His justifications are invariably verbose and tautological concatenations of indefinable terms.»
Τζαμπαμάγκας
Δεκ 17, 2014 @ 14:20:49
@Νουμήνιε μιας κ μιλάς γ καριέρες χαίρομαι π βλέπω να ξαναβγήκες στο κλαρί
@Εργολάβε αν δε μιλούσα .. τότε.θα’ σουν απλήρωτος
Καλη σας μέρα κ καλές εορτές
ΕργΔημΕργ
Δεκ 22, 2014 @ 11:58:35
@Νουμήνιον:
«The Hierophant inevitably teaches a system of magic»
Θρή τσίρπ έντ τού ντάνς. (Κοινώς: «Τρείς λαλούν καί δυό χορεύουν».) Άλλη δουλειά έκαναν οι Ιεροφάντες.
Όσο γιά τα υπόλοιπα, ο καθένας έχει κάνει τους λογαριασμούς του.
@Τζαμπαμάγκα:
«αν δε μιλούσα .. τότε.θα’ σουν απλήρωτος»
Τί εννοείς; Ότι (εξ αντιδιαστολής) τώρα βγάζω μισθό γιά να τηρώ ιστολόγιο;
Τζαμπαμάγκας
Δεκ 22, 2014 @ 14:44:54
Εννοώ ότι αυτός που δεν μπαίνει στο κόπο να σχολιασει …
είναι ο τζαμπατζής
Νουμήνιος
Δεκ 23, 2014 @ 10:50:59
Τζαμπαμάγκα…
καριέρα εγώ;;; ω νο νο νο νο νο! too fuckin easy, όπως απεδείχθη πολλάκις εις τα παρελθόντα :) άσε που δύσκολα παίζει και η περίπτωσις δια ουσιαστικόν αντίκρυσμα, ήτοι υλικόν! οπότε, αφήνω την «ανιδιοτέλεια» και την πολύχρονη προσπάθεια για κάτι τέτοιο στους κατ’ επάγγελμαν ματαιοπονούντες… πλέον περιορίζομαι ψηφιακά στο να λέω καμιά μαλακίτσα από δω κι από κει με το πρωινό μου τέιον…
καλές γιορτές και σε σενα εύχομαι!
ΠΗΓΗ
Social Plugin