Ad Code

Responsive Advertisement

Μα τι έχουν πάθει αυτές οι χελώνες

Share
Πρίν 3 μέρες ήμουνα πάνω στην μοτοσυκλέτα μου για να πάω στη  δουλειά μου.Σε  μια στροφή του δρόμου (κατεχάκη) είδα στη μέση μία πατημένη χελώνα .Σκέφτηκα ...κρίμα ρε γαμώτο.Και σήμερα το πρωί παλι επάνω στη μηχανή μου εγινε το εξής.Στο τελείωμα της Λ.Κύμης έχει ένα  φανάρι (προς Πεύκη).
Διαβάστε περισσότερα


Λίγο πριν ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα ξεπροβάλει απο το διάζωμα ,δίπλα στο φανάρι, μία σχετικά μεγαλη χελώνα που προσπαθούσε να περάσει το δρόμο.Ωπα λέω.Βγαίνω με την μηχανή μπροστά από τα αυτοκίνητα κάθετα ανάβω και τα ALARM  και με  το κράνος και την τσάντα στη πλάτη τρέχω να  την πιάσω.Δίπλα μου  ακριβώς 2 μπαρμπάδες σε ένα παπακι μου φωνάζουν: " Μπράβ παλικάρ μου.Ετσι μπράβ.......Και εγω ζητώντας συγνώμη για το ότι ήμουνα στη μέση του δρόμου παω στην άκρη και ψάχνω να βρώ τώρα τι θα κάνω  το καινούργιο τετράποδο φίλο μου.Παραδίπλα ένα συρματόπλαγμα οδηγούσε σε μί ακαλυπτη περιοχη με χωμα ,δεντρα ,χόρτα και σκέφτηκα  εδώ θα την αφήσω αλλά το συρματόπλεγμα ήταν ψηλό και άμα  την πέταγα  μπορεί να μην στεκότανε κανονικά.Οπότε βγάζω ένα πολυεργαλείο και κόβω  μία πλευρά απο το σύρμα και βάζω την χελώνα μέσα.Χαιρετηθήκαμε ανταλάξαμε τηλέφωνα και είπαμε  θα τα  ξαναπούμε καμια μέρα σε κανα βουνό  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!