Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, κατέδειξε ότι 3 στους 10 καταναλωτές, θα ''κόψουν'' τελείως το ψωμί, αν αυξηθεί και άλλο η τιμή του. Έτσι, την Πέμπτη 14/10, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδας, Μιχάλης Μούσιος, ανακοίνωσε πως δε θα επιβληθεί καμία αύξηση στην τιμή του ψωμιού.
Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει περαιτέρω, ότι οι καταναλωτές δίνουν ''ψήφοεμπιστοσύνης'' στο φούρνο της γειτονιάς, σε ποσοστό 80,2%, ενώ σχεδόν αντίστοιχο είναι το ποσοστό εκείνων (82,7%), που απαντούν αρνητικά στο εάν θα προμηθεύονταν ψωμί από σούπερ μάρκετ, γνωρίζοντας ότι είναι κατεψυγμένο ή προψημένο.
Αντίθετα, τέσσερις στους δέκα, εμφανίζονται δεκτικοί στην αγορά αρτοσκευασμάτων από σούπερ μάρκετ, όταν η κατανάλωση των ειδών ζαχαροπλαστικών αλεύρου από τα αρτοποιεία, έχει μειωθεί κατά 46,6%.
Μειούμενη βαίνει από το 2005 μέχρι και σήμερα η καθημερινή κατανάλωση ψωμιού, με το 48,1% των ερωτηθέντων, να δηλώνει πως το προμηθεύεται καθημερινά, έναντι του 52,9% το 2008 και 53,3% το 2005.
Μέρα παρά μέρα αγοράζει ψωμί το 23,8%, ενώ μια με δυο φορές την εβδομάδα το 25%.
Το 78% αγοράζει ημερησίως μισό κιλό ψωμί, ποσοστό που είναι αυξημένο έναντι του 2005 και 2008, (77,5% και 76% αντίστοιχα), ενώ ένα κιλό άρτο παίρνει το 17,8%, (για 2005 και το 2008 αντίστοιχα 19,8% και 19,6%).
Πάντως, για την τελική επιλογή του καταναλωτή, αναφορικά με την αγορά ψωμιού, οι βασικοί παράμετροι είναι καθαριότητα του προϊόντος και η κοντινή απόσταση του μαγαζιού που το προμηθεύεται.
Στην ερώτηση για ποιους λόγους προτιμάτε το κατάστημα που αγοράζετε ψωμί, το 30,2% απάντησε επειδή είναι καθαρό, το 21,6% διότι τηρεί τους κανόνες ασφαλείας, το 40,7% επειδή σίγουρα χρησιμοποιεί καλύτερα υλικά και το 52,5%, διότι είναι κοντά στο σπίτι του.
Καθαριότητα δε, ζητά το 53,1% από το φούρνο της γειτονιάς ενώ ακολουθεί η ποικιλία (14,2%) και το πιο διευρυμένο ωράριο (14,2%).
Ποσοστό 74,2% των ερωτηθέντων σημειώνει, πως δεν τον εξυπηρετεί το ωράριο λειτουργίας των φούρνων της γειτονιάς.
Το δεύτερο κομμάτι της έρευνας ασχολείται με αρτοποιούς.
Το 70% των συμμετεχόντων μιλά για μείωση τζίρου, 22% παρέμεινε ίδιος και 6% αυξήθηκε.
Παράλληλα, το 86% απαντά ότι θα διατηρήσει το προσωπικό του, ποσοστό 10% μιλά για απολύσεις και μόλις το 1% για προσλήψεις.
Το 44% των ερωτηθέντων αρτοποιιών απαντά πολύ/αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον της επιχείρησής του, ενώ το 53% δηλώνει λίγο/καθόλου.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin