Το ενδεχόμενο να στραφεί σε διαφημιστική εκστρατεία για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο εξετάζει η ΔΕΗ, καθώς οι πολίτες δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Καθημερινή", οι αρμόδιοι εκτιμούν ότι αυτή η κατάσταση οφείλεται κυρίως λόγω της ελλιπής ενημέρωσης. Λόγω αυτού, η ΔΕΗ σκοπεύει να οργανώσει τηλεοπτική καμπάνια.
Υπενθυμίζεται πως το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο γίνεται για ένα ημερολογιακό έτος με ελάφρυνση 20% και 30% στα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος για συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών.
Ειδικότερα, το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ισχύει για όσους:
1) Έχουν οικογενειακό εισόδημα μικρότερο του ατομικού αφορολόγητου ορίου μισθωτών-συνταξιούχων - 10% έκπτωση επί των σημερινών τιμολογίων
2) Είναι γονείς τριών τέκων και το ετήσιο εισόδημά τους είναι μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο της ίδιας κατηγορίας- 10% έκπτωση επί των σημερινών τιμολογίων
3) Είναι άνεργοι για περισσότερο από ένα χρόνο με οικογενειακό εισόδημα μικρότερο του ατομικού αφορολόγητου ορίου μισθωτών-συνταξιούχων - 20% επί των σημερινών τιμολογίων
4) Είναι άτομα με αναπηρία 20% και 30% επί των σημερινών τιμολογίων
Σημειώνεται, τέλος, ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα μέχρι και τις 15 Δεκεμβρίου.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin