Και νέα διόδια αναμένεται να τεθούν εντός του νομού Αττικής το 2011. Μάλιστα κάποια από αυτά θα λειτουργούν αποκλειστικά με ηλεκτρονική κάρτα και δεν θα μπορούμε να πληρώνουμε με μετρητά.
Οι κάτοικοι των βορειοδυτικών προαστίων της Αθήνας όχι μόνο θα πληρώνουν διόδια για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, όπως προβλέπει η σύμβαση που ψήφισαν στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία, θα είναι και υποχρεωμένοι να προμηθευτούν το ειδικό μηχάνημα ηλεκτρονικής πληρωμής, καθώς δεν θα δίνεται η δυνατότητα πληρωμής των διοδίων με μετρητά. Τα τελευταία νέα που έρχονται από το υπουργείο Υποδομών αφορούν στη λειτουργία τεσσάρων πλευρικών σταθμών διοδίων, στους κόμβους εισόδου / εξόδου στη λεωφόρο Κηφισού, από τη Λυκόβρυση έως τον Άγιο Στέφανο.
Ο χρόνος λειτουργίας των διοδίων εξαρτάται από την ανακατασκευή των τεσσάρων κόμβων και την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Για παράδειγμα, στον Αγιο Στέφανο «λείπουν» περίπου 700 μέτρα στην κάθοδο προς Αθήνα, ενώ σε μήκος ενός χλμ. πρέπει ο παράδρομος να γίνει αμφίδρομος. Η πρόθεση του υπουργείου είναι να ζητηθεί από τους παραχωρησιούχους να αναλάβουν αυτά τα έργα, που ήταν υποχρέωση του κράτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κόμβο Καλυφτάκη (προς Νέα Κηφισιά, ή Θρακομακεδόνες - Ολυμπιακό Χωριό) προγραμματίζεται να καταλήξει η προέκταση της λεωφόρου Κύμης, ενώ μετά την ολοκλήρωση του έργου θα κλείσει η σημερινή έξοδος της εθνικής οδού προς Κηφισιά.
Προς το παρόν, το μόνο που εξετάζεται άμεσα είναι η λειτουργία διοδίων στον Άγιο Στέφανο μόνο για τα βαρέα οχήματα, ώστε να μην εισέρχονται στο τοπικό οδικό δίκτυο.
Εξελίξεις θα υπάρξουν και στα «νότια» διόδια της Αθήνας, στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου. Μέσα στο 2011 πρόκειται να προστεθούν κι άλλοι πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους εντός της Αττικής, εκτός από αυτούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το σίγουρο είναι πάντως ότι τους επόμενους μήνες αναμένονται αυξήσεις και... ακόμη περισσότερα διόδια. Πιο συγκεκριμένα:
1. Αυξήσεις έως και 40% έρχονται στις αρχές του 2011 στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί της εθνικής οδού. Σύμφωνα με την εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α. Ε.», η αύξηση από 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο συνδέεται με την εκπλήρωση συγκεκριμένων συμβατικών υποχρεώσεων (μεταξύ άλλων η αντικατάσταση του οδοστρώματος σε όλο το τμήμα Κατερίνη - Κλειδί). Η ίδια κοινοπραξία κατασκευάζει αυτές τις ημέρες πλευρικό σταθμό διοδίων στη Λεπτοκαρυά.
2. Δικαίωμα νέας αύξησης σε όλους τους σταθμούς διοδίων έχει και η «Νέα Οδός Α. Ε.» (εκμεταλλεύεται τα διόδια της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας), καθώς έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που ορίζει η 3η συμβατική προθεσμία της σύμβασής της. Ωστόσο, η κοινοπραξία δεν έχει ακόμη πάρει το «πράσινο φως». Για τη λειτουργία του σταθμού Θερμοπυλών στον Μαλιακό δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένος ορίζοντας, καθώς δεν έχει γίνει η επίσημη παράδοση του τμήματος από το κράτος στην κοινοπραξία («Κεντρική Οδός Α. Ε.»).
3. Στα μέσα του 2011 τα διόδια της εθνικής οδού Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών (Ελευσίνα, Ισθμός, Ζευγολατιό, Ρίο) πρόκειται να γίνουν αμφίπλευρα, δηλαδή οι οδηγοί θα πληρώνουν και στις δύο κατευθύνσεις.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin