Ad Code

Responsive Advertisement

ΣΤΑ ΑΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΟΣΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΣΕ...


Μειώσεις μισθών, συγχωνεύσεις οργανισμών, αυστηρότερο πλαίσιο ελέγχου των οικονομικών, αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας και δημοσίευση ισολογισμών στο διαδίκτυο, είναι τα βασικά σημεία του σχεδίου εξυγίανσης των ΔΕΚΟ, που παρουσιάζεται αναλυτικά στο 6ο κεφάλαιο της εισηγητικής έκθεσης του προϋπολογισμού για το 2011.

Σκοπός είναι η εξοικονόμηση 800 εκατομμυρίων ευρώ, αρχικά με περιορισμό των ζημιών και των 52 ΔΕΚΟ. Ο στόχος του υπουργείου Oικονομικών χαρακτηρίζεται κάτι παραπάνω από φιλόδοξος, καθώς προβλέπει περιορισμό των ζημιών από 1,5 δισ. σε 152 εκατ. ευρώ. Επιπλέον προβλέπει αύξηση των εσόδων από 1,7 δισ. ευρώ σε 2,3 δισ., μείωση του κόστους μισθοδοσίας από 1,1 δισ. σε 833 εκατ. ευρώ και μείωση του ακαθάριστου δανεισμού κατά 74,36%.

Ξεκινώντας από τις πλέον ελλειμματικές ΔΕΚΟ, στόχος σε κάποιες από τις επιχειρήσεις είναι ακόμη και ο μηδενισμός του ελλείμματος. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό,

-Το έλλειμμα του ΟΣΕ (που εκτιμάται φέτος στα 513 εκατομμύρια ευρώ), στόχος είναι να κατέβει το 2011 στα 52 εκατομμύρια.

-Το έλλειμμα του ΗΛΠΑΠ από 62 εκατ. στο 1 εκατ.,

-Του ΗΣΑΠ στο 1 εκατ. από 80 εκατ. που είναι σήμερα

Εξάλλου, μηδενισμός του ελλείμματος προβλέπεται για τον Εθνικό Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής που υπολογίζεται στα 118 εκατομμύρια ευρώ, της ΕΘΕΛ από 301 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται να πέσει στα 82 εκατομμύρια, ενώ των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων, από 142 εκατομμύρια ευρώ στα 90 εκατομμύρια ευρώ.

Στην κορυφή της λίστας ανασυγκρότησης, βρίσκονται ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΓΑΙΟΣΕ, ο ΕΔΙΣΥ και ο ΟΑΣΑ, που αντιστοιχούν στο 43,9% των εσόδων και στο 59,4% των εξόδων όλων των ΔΕΚΟ. Ο υπουργός Οικονομικών χαρακτήρισε «αναγκαία» και «αναπόφευκτη» τη μείωση του μισθολογικού κόστους, ειδικά στις επιχειρήσεις που τα έσοδά τους υπολείπονταν του κόστους μισθοδοσίας, ενώ άφησε ανοικτή την πόρτα για απολύσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Για παράδειγμα, τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, ενώ είχαν έσοδα 57 εκατομμύρια ευρώ, ξόδεψαν για τη μισθοδοσία των υπαλλήλων 65 εκατομμύρια ευρώ. Η ΕΘΕΛ με έσοδα 177 εκατομμύρια ευρώ χρειάστηκε για έξοδα μισθοδοσίας 274 εκατομμύρια ευρώ, ενώ και τα έσοδα του ΗΣΑΠ υπολείπονταν του κόστους μισθοδοσίας κατά 1 εκατ. ευρώ.

ΠΡΕΖΑ TV





Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση