Η πολεοδομία Καπανδριτίου εν δράσει
Το αυτί και στο Δημόσιο, τραβάει η πολεοδομία Καπανδριτίου, χαρακτηρίζοντας αυθαίρετες τις κατασκευές που λειτουργούσε μέχρι... το 2007 το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στην εθνική οδό από την Σκάρφεια έως την Φθιώτιδα και στη συνεχεία πέρασαν στην εταιρεία «Νέα Οδός».
Το σκεπτικό της αρμόδιας επιτροπής κρίσεων της πολεοδομίας περιλαμβάνεται στις τρεις τελευταίες αποφάσεις με ημερομηνία 30 Νοεμβρίου, με τις οποίες απορρίπτονται οι ενστάσεις της κοινοπραξίας του έργου κατά των προστίμων για αυθαίρετες κατασκευές που είχε επιβάλλει με διαδοχικές της αυτοψίες για τα κτίρια διοίκησης της εταιρείας στις Αφίδνες αλλά και για τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας.
Για τις αυθαίρετες κατασκευές η πολεοδομία έχει ρίξει καμπάνες συνολικού ύψους 22,5 εκ. ευρώ εναντίον της κοινοπραξίας και για πρώτη φορά, ζητά να επιμεριστούν τα πρόστιμα μεταξύ της εταιρείας και του ΤΕΟ, που φέρει την ευθύνη για το κτίριο διοίκησης και για τα ανατολικά διόδια του Καπανδριτίου που εν συνεχεία πέρασαν στην Νέα Οδό.
Ιδιαίτερη σημασία, παρουσιάζει το σκεπτικό της απόφασης, το οποίο αντικρούει τους ισχυρισμούς της εταιρείας που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού και θα εκμεταλλεύεται το τμήμα του ΠΑΘΕ έως την Σκάρφεια.
Η πολεοδομία Καπανδριτίου θεωρεί ότι οι κατασκευές της Νέας Οδού, αναγέρθηκαν δίχως τις νόμιμες οικοδομικές άδειες καθώς τα πιστοποιητικά του Ανεξάρτητου Μηχανικού που κατά την εταιρεία επέχουν θέση νόμιμης άδειας δεν συνοδευόταν με τις προβλεπόμενες εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων, του δασαρχείου και της αρχιτεκτονικής επιτροπής.
Υποστηρίζει επίσης ότι αντιβαίνουν με τις θεσμοθετημένες χρήσεις γης της περιοχής (μη τήρηση ΠΔ κ.α).
«Ο ανεξάρτητος μηχανικός ενός δημόσιου έργου μπορεί να υποκαθιστά την πολεοδομία όμως αυτό δεν τον απαλλάσσει από την υποχρέωση όλων των εγκρίσεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες είτε αυτές είναι δασικές είτε αρχαιολογικές ή άλλες» αναφέρουν από το αρμόδιο πολεοδομικό γραφείο.
Ως παράδειγμα φέρνουν τους σταθμούς των διοδίων που, όπως αναφέρουν, από τη στιγμή που γίνονται επί της εθνικής οδού οφείλουν να συνοδεύονται από έγκριση από την Αρχιτεκτονική Επιτροπή της πολεοδομίας προκειμένου να ελεγχθούν τα σχέδια από πλευράς αισθητικής.
Στην απόφασή της η πολεοδομία χαρακτηρίζει επίσης τα έργα μεγάλης περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, επισημαίνοντας ότι με το Ν3555/2007 με τον οποίο κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, δεν αφαιρέθηκαν από τις πολεοδομίες οι αρμοδιότητες για τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών.
protothema
Το αυτί και στο Δημόσιο, τραβάει η πολεοδομία Καπανδριτίου, χαρακτηρίζοντας αυθαίρετες τις κατασκευές που λειτουργούσε μέχρι... το 2007 το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στην εθνική οδό από την Σκάρφεια έως την Φθιώτιδα και στη συνεχεία πέρασαν στην εταιρεία «Νέα Οδός».
Το σκεπτικό της αρμόδιας επιτροπής κρίσεων της πολεοδομίας περιλαμβάνεται στις τρεις τελευταίες αποφάσεις με ημερομηνία 30 Νοεμβρίου, με τις οποίες απορρίπτονται οι ενστάσεις της κοινοπραξίας του έργου κατά των προστίμων για αυθαίρετες κατασκευές που είχε επιβάλλει με διαδοχικές της αυτοψίες για τα κτίρια διοίκησης της εταιρείας στις Αφίδνες αλλά και για τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας.
Για τις αυθαίρετες κατασκευές η πολεοδομία έχει ρίξει καμπάνες συνολικού ύψους 22,5 εκ. ευρώ εναντίον της κοινοπραξίας και για πρώτη φορά, ζητά να επιμεριστούν τα πρόστιμα μεταξύ της εταιρείας και του ΤΕΟ, που φέρει την ευθύνη για το κτίριο διοίκησης και για τα ανατολικά διόδια του Καπανδριτίου που εν συνεχεία πέρασαν στην Νέα Οδό.
Ιδιαίτερη σημασία, παρουσιάζει το σκεπτικό της απόφασης, το οποίο αντικρούει τους ισχυρισμούς της εταιρείας που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού και θα εκμεταλλεύεται το τμήμα του ΠΑΘΕ έως την Σκάρφεια.
Η πολεοδομία Καπανδριτίου θεωρεί ότι οι κατασκευές της Νέας Οδού, αναγέρθηκαν δίχως τις νόμιμες οικοδομικές άδειες καθώς τα πιστοποιητικά του Ανεξάρτητου Μηχανικού που κατά την εταιρεία επέχουν θέση νόμιμης άδειας δεν συνοδευόταν με τις προβλεπόμενες εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων, του δασαρχείου και της αρχιτεκτονικής επιτροπής.
Υποστηρίζει επίσης ότι αντιβαίνουν με τις θεσμοθετημένες χρήσεις γης της περιοχής (μη τήρηση ΠΔ κ.α).
«Ο ανεξάρτητος μηχανικός ενός δημόσιου έργου μπορεί να υποκαθιστά την πολεοδομία όμως αυτό δεν τον απαλλάσσει από την υποχρέωση όλων των εγκρίσεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες είτε αυτές είναι δασικές είτε αρχαιολογικές ή άλλες» αναφέρουν από το αρμόδιο πολεοδομικό γραφείο.
Ως παράδειγμα φέρνουν τους σταθμούς των διοδίων που, όπως αναφέρουν, από τη στιγμή που γίνονται επί της εθνικής οδού οφείλουν να συνοδεύονται από έγκριση από την Αρχιτεκτονική Επιτροπή της πολεοδομίας προκειμένου να ελεγχθούν τα σχέδια από πλευράς αισθητικής.
Στην απόφασή της η πολεοδομία χαρακτηρίζει επίσης τα έργα μεγάλης περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, επισημαίνοντας ότι με το Ν3555/2007 με τον οποίο κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, δεν αφαιρέθηκαν από τις πολεοδομίες οι αρμοδιότητες για τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών.
protothema
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin