Οι διαπραγματεύσεις Δημοσίου-Εργολάβων μπορεί να έχουν κρατηθεί μυστικές αλλά έχουν αρχίσει. Ήδη οι πληροφορίες θέλουν τα διόδια στη γέφυρα να πέφτουν κάτω από τα 12,20...
...ενώ σειρά θα πάρουν και τα διόδια από το Μαλιακό μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και θα ακολουθήσουν κάποια διόδια στην Πελοπόννησο.
Το “νέο σχέδιο” προβλέπει μείωση στα διόδια από το Μάρτιο (κανείς όμως δεν λέει πόσο) στους άξονες όπου υπάρχουν έργα σε εξέλιξη.
Υπό αυτή την έννοια θα πρέπει να πέσουν κάτω από τα 3,10 τα διόδια στον άξονα Πάτρα-Κόρινθος,τόσο στο Ζευγολατιό, όσο και στο Ρίο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με τα αντίστοιχα διόδια που πληρώνουν όλοι όσοι εξέρχονται από Αθήνα στην Ελευσίνα... Ίσως αυτά παραμείνουν στα 3,10 και να μειωθούν τα διόδια στο επίσης υπό κατασκευή τμήμα του άξονα της Πελοποννήσου σε Νεστάνη-Σπαθοβούνι-Ασέα που είναι από 1,90 ως και 2,40.
Αντίστοιχα στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη στα τμήματα όπου ο δρόμος είναι έτοιμος φαίνεται ότι τα διόδια θα παραμείνουν ως έχουν ενώ θα μειωθούν εκεί όπου ακόμη δεν έχει παραδοθεί το έργο.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι όμως ότι με αυτόν τον τρόπο οι εργολάβοι χάνουν χρήματα. Έτσι ως ... αντίδωρο το κράτος φαίνεται ότι θα... παραπέμψει για το μέλλον (ίσως και να καταργήσει) έργα που έχουν αναλάβει οι εργολάβοι αλλά είναι προβληματικά όπως αυτά σε “κομμάτια” της Πύργου-Τσακώνας, αλλά και σε τμήματα της Ιωαννίνων-Γρεβενών.
newsit
...ενώ σειρά θα πάρουν και τα διόδια από το Μαλιακό μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και θα ακολουθήσουν κάποια διόδια στην Πελοπόννησο.
Το “νέο σχέδιο” προβλέπει μείωση στα διόδια από το Μάρτιο (κανείς όμως δεν λέει πόσο) στους άξονες όπου υπάρχουν έργα σε εξέλιξη.
Υπό αυτή την έννοια θα πρέπει να πέσουν κάτω από τα 3,10 τα διόδια στον άξονα Πάτρα-Κόρινθος,τόσο στο Ζευγολατιό, όσο και στο Ρίο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με τα αντίστοιχα διόδια που πληρώνουν όλοι όσοι εξέρχονται από Αθήνα στην Ελευσίνα... Ίσως αυτά παραμείνουν στα 3,10 και να μειωθούν τα διόδια στο επίσης υπό κατασκευή τμήμα του άξονα της Πελοποννήσου σε Νεστάνη-Σπαθοβούνι-Ασέα που είναι από 1,90 ως και 2,40.
Αντίστοιχα στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη στα τμήματα όπου ο δρόμος είναι έτοιμος φαίνεται ότι τα διόδια θα παραμείνουν ως έχουν ενώ θα μειωθούν εκεί όπου ακόμη δεν έχει παραδοθεί το έργο.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι όμως ότι με αυτόν τον τρόπο οι εργολάβοι χάνουν χρήματα. Έτσι ως ... αντίδωρο το κράτος φαίνεται ότι θα... παραπέμψει για το μέλλον (ίσως και να καταργήσει) έργα που έχουν αναλάβει οι εργολάβοι αλλά είναι προβληματικά όπως αυτά σε “κομμάτια” της Πύργου-Τσακώνας, αλλά και σε τμήματα της Ιωαννίνων-Γρεβενών.
newsit
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin