Ad Code

Responsive Advertisement

Βούγιας-Καμίνης: Τέλος στα σκαψίματα του οδικού δικτύου και των πεζοδρομίων


Τέλος στα σκαψίματα του οδικού δικτύου και των πεζοδρομίων φιλοδοξεί να βάλει το υπουργείο Υποδομών.

Η εικόνα, μόλις τελειώνει ένα έργο να ξανασκάβεται -από άλλη υπηρεσία- στο ίδιο σημείο ο δρόμος για να εκτελεστεί κάποιο άλλο, φαίνεται ότι μπορεί να σβήσει.

Αυτό υποστήριξε σήμερα ο υφυπουργός, κ. Σπ. Βούγιας, κατά τη διάρκεια της πρώτης του επίσημης συνάντησης με τον δήμαρχο Αθηναίων, κ. Γ. Καμίνη.


Ο κ. Βούγιας, εξετάζοντας θέματα στα οποία υπάρχει συναρμοδιότητα μεταξύ του δήμου και του υπουργείου Υποδομών, γνωστοποίησε ότι προσεχώς θα εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση, η οποία θα ρυθμίσει τα δικαιώματα διέλευσης των δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, φιλοδοξώντας έτσι να περιορίσει την ταλαιπωρία των πολιτών.


Έτσι, οι πάροχοι προκειμένου να κάνουν έργα, θα πρέπει να λαμβάνουν ειδική άδεια από τον Δήμο, καταθέτοντας το αίτημά τους μαζί με σειρά δικαιολογητικών, αναλαμβάνοντας παράλληλα την υποχρέωση αποκατάστασης κάθε ζημιάς ή βλάβης η οποία θα προκαλείται από τις εργασίες τους.


Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), όπως πληροφορείται Το ΒήμαOnline, προβλέπει ότι κάθε πάροχος ηλεκτρονικών επικοινωνιών προκειμένου να μπορεί να προχωρήσει στην εγκατάσταση, λειτουργία, έλεγχο ή διάθεση δικτύου θα πρέπει προηγουμένως να διαθέτει «δικαίωμα διέλευσης».


Αρμόδιοι για την χορήγηση θα είναι Δημόσιες Αρχές, όπως οι δήμοι. Ο ενδιαφερόμενος πάροχος θα πρέπει να υποβάλλει σχετική αίτηση στους ΟΤΑ και να καταθέτει φάκελο, ο οποίος, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει:


- Σχέδιο ή σκαρίφημα ή ρυμοτομικό σχέδιο επί του οποίου επισημαίνεται η προτεινόμενη ή αιτούμενη όδευση.


- Ενδεικτικά σχέδια – περιγραφές κατασκευαστικών λεπτομερειών των ευκολιών (λεπτομέρειες των φρεατίων, τα μέσα ανάρτησης εναέριων δικτύων, τον αριθμό και τη θέση των δέντρων των οποίων ο πάροχος αιτείται την κοπή, κτλ. ).


-Αναλυτική περιγραφή των εργασιών που θα εκτελεστούν.


Το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι με την συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα προσφέρει έσοδα στους ΟΤΑ, αφού η παροχή του δικαιώματος διέλευσης θα συνοδεύεται από πληρωμή Τελών Διέλευσης και Τελών Χρήσης Δικαιωμάτων Διέλευσης, το ύψος των οποίων θα καθοριστεί την ΕΕΤΤ.


Η απόφαση θα προβλέπει και την υποχρεωτική υποβολή εγγυητικής επιστολής, καθώς και ασφαλιστήριο συμβόλαιο για την κάλυψη κάθε ζημιάς που θα προκαλείται από την εκτέλεση του έργου. Τέλος θα κάνει λόγο για τη δυνατότητα πραγματοποίησης εργασιών εσκαφής στο ίδιο σημείο κατά την ίδια χρονική περίοδο από περισσότερους του ενός παρόχους, γεγονός το οποίο θα μειώσει σημαντικά την όχληση των κατοίκων των πόλεων.


Επίσης, στη συνάντηση Βούγια – Καμίνη, συζητήθηκαν θέματα βιώσιμης κινητικότητας, αμοιβαίου ενδιαφέροντος, όπως διαβάσεις πεζών, προσπελασιμότητα εμποδιζόμενων ατόμων, σήμανση, πινακίδες, τερματικούς σταθμούς τουριστικών λεωφορείων, καθώς και θέματα οδικής ασφάλειας.


Ακόμη συζητήθηκε και η δυνατότητα δημιουργίας ζωνών δωρεάν ασύρματου διαδικτύου (wi fi) για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, δράση που απασχολεί το υπουργείο Υποδομών.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=378183&dt=14/01/2011#ixzz1B2IxlQjk




Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση