Ad Code

Responsive Advertisement

Εγω έχω μάθει ότι όταν δίνεις το χέρι σου πρέπει να τιμάς και το παντελόνι σου!!

Αλλιώς πείτε το μας απλά και ξεκάθαρα . Ζείτε σε ένα παράλογο κόσμο που το πολιτικός ορθόν είναι η μεγαλύτερη παγίδα για την νόηση σας ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!!
Δείτε πόσο ψεύτικα είναι όλα ...Πόσο διπλοπρόσωπα ...Εμείς συνεχίζουμε και τους "πληρώνουμε" να μας αντιπροσωπεύουν? Αυτοί είναι οι Ηγέτες μας ?...Αυτοί είναι η αφρόκρεμα του πολιτισμού μας? ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ..!!!! Εγώ πάντως όταν βλέπω διπλομουτσουνο θέλω να τον Γα..σω!!Στην επόμενη προεκλογική σας εκστρατεία κύριοι παγκόσμιοι πολιτικοί προσθέστε "Είμαι επαγγελματίας πολιτικός, μαέστρος διπλοπροσωπίας και δεν έχω στάλα "ΚΟΧΟΝΕΣ" στο παντελόνι μου!!Δείτε φώτο στο περισσότερα



Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση