Διάβασε και μάθε αυτά που δεν θα σου πει η επίσημη ιστορία, αυτή που μάθαμε στα βιβλία συσκότισης στα σχολεία. Δεν είναι κρυμμένη η Αλήθεια, δεν είναι κανένα πολύπλοκο μυστικό θαμμένο σε σπηλιές που το φυλάνε δράκοι, είναι μπροστά στα μάτια μας. Δες τα βίντεο αλλά απόλαυσε και τις εικόνες.
O Klaus Dona σχολιάζει αυτή τη μοναδική, ασυνήθιστη και γοητευτική παρουσίαση σε σλάιντ με τα τεχνουργήματα και τα διάφορα φαινόμενα που ο ίδιος ερεύνησε, ανακάλυψε και διερεύνησε προσωπικά σ’ όλο το κόσμο και σχετίζονται μ’ αυτό που νομίζω ότι θα μπορούσαμε να ονομάσουμε: Η Απόκρυφη Ιστορία της Ανθρώπινης Φυλής.
Ο Κλάους θα σας πάρει στο δικό του ταξίδι… μπορείτε να του κάνετε συντροφιά σ’ αυτό το ταξίδι μέσα από τις δικές του ανακαλύψεις και μπορείς να αρχίσεις, Κλάους. Μπορώ να δω μια σειρά από πυραμίδες. Ποια είναι η σπουδαιότητα;
Η σπουδαιότητα είναι ότι μπορείς να βρεις πυραμίδες σ’ ολόκληρο τον κόσμο σε όλες τις ηπείρους. Η ερώτηση είναι πότε και ποιος έχτισε αυτές τις πυραμίδες; Γιατί τόσες πολλές από αυτές τις πυραμίδες σ’ όλο τον κόσμο φαίνονται πολύ, πολύ όμοιες;
Άλλη μια ερώτηση είναι αν στ΄ αλήθεια υπήρξε ένας παγκόσμιος πολιτισμός; Νομίζω ότι πολλοί από τους ερευνητές μας λένε στην αλήθεια ότι πριν από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, υπήρξε ένας παγκόσμιος πολιτισμός, αλλά πριν από πόσα χιλιάδες χρόνια δεν γνωρίζουμε.
Οι περισσότεροι μπορεί να γνωρίζουν μία πυραμίδα χτισμένη από πέτρα που βρέθηκε το 1984, 25 μέτρα κάτω από το επίπεδο της θάλασσας στην Ιαπωνία στο νησί Γιοναγκούνι, το οποίο είναι το νοτιότερο [το πιο νότιο] νησί της Ιαπωνίας και ανήκει στην ομάδα νησιών Ραιούκου. Υπάρχουν μερικοί διεθνείς αρχαιολόγοι που επιμένουν ότι αυτά τα μνημεία είναι φτιαγμένα από τη Φύση.
Αλλά ο φίλος μου, Καθηγητής Μασάακι Κιμούρα, έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια, έρευνες όχι μόνο σ’ αυτό το μνημείο, αλλά βρήκε κι άλλα εκεί κοντά. Κάτω δεξιά μπορείτε να δείτε ένα μοντέλο.
Και ένα πράγμα που σίγουρα δεν κάνει η Φύση… στη κορυφή των δύο εξεδρών αυτού του μνημείου, υπάρχει μια τεράστια πέτρινη χελώνα και ένα τεράστιο πέτρινο πουλί – κάτι σαν αετός. Η Φύση φτιάχνει πολλά πράγματα, αλλά όχι ένα τόσο συγκεκριμένο, τέλειο μνημείο.
Και η ερώτηση είναι που είναι όλα τα πέτρινα κομμάτια; Αν η Φύση το είχε κομματιάσει… που είναι όλες αυτές οι πέτρες; Υπάρχουν επίσης δρόμοι και έχει βρεθεί επίσης και ένα στάδιο σαν το Ρωμαϊκό Κολοσσαίο με πέτρινες σειρές καθισμάτων και πέτρινες καρέκλες. Η φύση είναι σπουδαία, δημιουργεί πολλά, πολλά σπουδαία πράγματα, αλλά όχι τόσο τέλειες κατασκευές.
Εδώ έχουμε μια τεράστια πέτρινη χελώνα και μπορείτε να δείτε πόσο μικρός φαίνεται ο δύτης μπροστά σ’ αυτό το πελώριο μνημείο. Στην κάτω εικόνα υπάρχει ένας δρόμος με σκάλες που ανεβαίνουν.
Εδώ πάλι μια πολύ κοντινή φωτογραφία απλά για να αναγνωρίσετε το μέγεθος αυτού του τεράστιου μνημείου.
Αρχαίοι Παγκόσμιοι Χάρτες
Εδώ μπορείτε να δείτε μερικούς παγκόσμιους χάρτες. Στο πάνω μέρος, στη δεξιά πλευρά [μεγεθυμένος, αριστερά] μπορείτε να δείτε τον χάρτη Πίρι Ρέις του οποίου γινόταν χρήση πολύ πιο πριν την άφιξη του Κολόμβου στην Αμερική και μπορείτε να δείτε πόσο τέλειος ήταν ήδη αυτός ο χάρτης στις αρχές του 16ου αιώνα, δείχνοντας μέρη της Ευρώπης, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, ένα μέρος της Δυτικής Αφρικής και επίσης ένα μέρος της Νότιας Αμερικής.
Δεν γνωρίζουμε μέχρι σήμερα [ακόμη και τώρα] ποιος μπόρεσε να φτιάξει ένα τέτοιο τέλειο χάρτη ήδη πριν από πολλούς αιώνες.
Στον υπόλοιπο χάρτη του Πίρι Ρέις, που δεν φαίνεται σ’ αυτή τη φωτογραφία, μπορείτε επίσης να δείτε την Ανταρκτική χωρίς τους πάγους. Το 1956 ερευνητές ανακάλυψαν ότι η Γη στην Ανταρκτική κάτω από τους πάγους είναι ακριβώς όπως τη δείχνει ο χάρτης του Πίρι Ρέις, δηλαδή ο χάρτης του Πίρι Ρέις θα μπορούσε να είναι σε ηλικία τουλάχιστο παλαιότερος από 10 – 12.000 χιλιάδες ετών. Αλλά η επόμενη ερώτηση θα μπορούσε να είναι: Ποιος μπόρεσε να φτιάξει ένα τόσο υπέροχο παγκόσμιο χάρτη;
Στην αριστερή πλευρά, στο πάνω μέρος, βλέπετε την Ατλαντίδα [μεγεθυμένη, αριστερά] φτιαγμένος από τον Αθανάσιους Κίρτσερ και ο χάρτης είναι ανάποδα. Τον έφτιαξε ανάποδα και μπορείτε να δείτε την ήπειρο ανάμεσα στην Ευρώπη, την Αφρική και επίσης την Αμερική.
Και μπορείτε να δείτε στη δεξιά πλευρά κάτω, [στη πρώτη ομάδα από διαφορετικούς χάρτες· μεγεθυμένη αριστερά] διαφορετικές πλευρές από ένα τεράστιο παγκόσμιο χάρτη. Αυτός ο πέτρινος παγκόσμιος χάρτης βρέθηκε το 1984 ενώ έσκαβαν για χρυσό στο Εκουαδόρ σε ένα υπόγειο σύστημα από τούνελ μαζί με άλλα 350 τεχνουργήματα τα οποία στην αλήθεια δεν ταιριάζουν με καμία γνωστή και υπάρχουσα κουλτούρα της Νοτίου Αμερικής πριν από τον Κολόμβο.
Σ’ αυτόν τον πέτρινο χάρτη [κάτω] υπάρχει μια φυσική γραμμή από χαλαζία, μια άσπρη. Αυτή είναι η μπροστινή πλευρά του πέτρινου παγκόσμιου χάρτη και μπορείτε να δείτε κατά προσέγγιση στην Εγγύς Ανατολή, κοντά στη Σαουδική Αραβία. Μπορείτε να δείτε ένα ψηφιδωτό σαν ένα μάτι και από αυτό το μάτι στα δεξιά και στα αριστερά υπάρχει μία φυσική γραμμή χαλαζία στη δεξιά πλευρά πάνω από την Ινδία, Ταϋλάνδη.
Και υπάρχει επίσης ένα νησί μεγάλου μάκρους στα δεξιά για το οποίο κατά την έρευνα του Καθηγητή Κιμούρα τον έκανε να δηλώσει ότι από το πιο νότιο [το νοτιότερο] Ιαπωνικό νησί μέχρι πολύ κάτω μετά την Ταιβάν, κάποτε υπήρξε μια τεράστια ήπειρος… αλλά τότε αυτό σημαίνει ότι αυτός ο χάρτης μπορεί να είναι παλαιότερος από τουλάχιστο 10- μέχρι- 12.000 ετών.
Κάτω είναι η πίσω πλευρά και μπορείτε να δείτε από τη δεξιά πλευρά την γραμμή του χαλαζία που περνάει από τον Ατλαντικό μία ήπειρο, την Ατλαντίδα, η οποία δεν υπάρχει άλλο πια στις μέρες μας. Μετά η άσπρη γραμμή διασχίζει ένα μέρος της Νοτίου Αμερικής.
Κάτω μπορείτε να δείτε από πιο κοντά και μπορείτε να διακρίνετε τον κόλπο του Γκουαρακουίλ ένα ψηφιδωτό που πάει προς το βορρά και ένα στρόγγυλο ψηφιδωτό που δείχνει ακριβώς την περιοχή όπου βρέθηκαν αυτά τα τεχνουργήματα. Και εκεί επίσης υπάρχει η καλύτερη ποιότητα νερού που υπάρχει σε όλο το πλανήτη.
Εκουαδόρ
Το άλλο πολύ ενδιαφέρον τεχνούργημα που βρέθηκε στην ίδια περιοχή στο Εκουαδόρ είναι η αποκαλούμενη Πυραμίδα με το Μάτι. Το μάτι είναι ένα ψηφιδωτό. Η πέτρα είναι γκρίζα και υπάρχουν δεκατρία σκαλοπάτια. Μοιάζει ακριβώς σαν τη πυραμίδα με το λαμπερό μάτι στο Αμερικανικό ένα δολάριο. Αν βάλεις αυτή τη πυραμίδα κάτω από μαύρο φώς, το μάτι λάμπει και μοιάζει στ’ αλήθεια σαν μάτι, αλλά όχι σαν ανθρώπινο μάτι. Εδώ έχουμε ένα κοντινό πλάνο του ματιού και μπορείτε να διακρίνετε τα χρώματα του ψηφιδωτού.
Στο κάτω μέρος της πυραμίδας, (εικόνα κάτω) υπάρχει ένα ψηφιδωτό από μικρά κομμάτια χρυσού που δείχνουν τον αστερισμό του Ωρίωνα, και κάποια άγνωστη γραφή. Η μετάφραση του Καθηγητή Καρλ Σίλντμαν, ο οποίος ήταν ο Πρόεδρος του Γερμανικού Γλωσσολογικού Συλλόγου και γνώριζε τέλεια περισσότερες από 40 γλώσσες… κατάφερε να μεταφράσει αυτή τη επιγραφή. Την ονόμασε Προ-Σανσκριτική επειδή ήταν παλαιότερη από κάθε άλλη γραφή. Η μετάφραση αυτών των τεσσάρων λέξεων που βλέπετε εκεί, η μετάφραση του ήταν: » Έρχεται ο Υιός του Δημιουργού».
Έχουμε βρει την ίδια γραφή σε πέτρες με μερικές χώρες όπως το Εκουαδόρ, την Κολομβία, στο Ιλλινόις (ΗΠΑ)· στο Γκλοζέλ στη Γαλλία· στη Μάλτα στη Μεσόγειο· στο Τουρκμενιστάν, στην Αυστραλία και στην Νότια Καλαβρία της Ιταλίας μόλις πριν λίγα χρόνια.
Πάντα είναι πέτρες και κεραμικά – τερακότα – με την ίδια γραφή. Αυτό σημαίνει ότι αυτή η γραφή υπήρξε κάποτε σε όλο τον πλανήτη και ότι θα πρέπει να υπήρξε ένας παγκόσμιος πολιτισμός αρχαιότερος από τον Σανσκριτικό, αρχαιότερος κατά 6.000 χρόνια.
Ο Καθηγητής Σίλντμαν μου είπε επίσης ότι αυτή η γραφή έχει μια ομοιότητα με την Ινδουιστική γραφή και αυτή των Νησιών του Πάσχα. Και όπως είπε, αυτή είναι αρχαιότερη από την Σανσκριτική. Έτσι ονόμασε αυτή τη γραφή Προ-Σανσκριτική.
Σ’ αυτή τη πέτρα (κάτω) μπορείτε να δείτε στη κορυφή τα δύο μάτια και μετά μπορείτε να δείτε το δεξί χέρι να κρατάει τη πυραμίδα και το αριστερό μπαίνει στη κορυφή της πυραμίδας. Αυτό δείχνει πως μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει την Πυραμίδα με το Μάτι.
Σ’ αυτή τη πέτρα (κάτω) μπορείτε να δείτε μια λιθογραφία: καθισμένος, ένας άνθρωπος σε μια πέτρα κρατώντας τη πυραμίδα ακριβώς όπως με το τρόπο που έδειχνε στο προηγούμενο τεχνούργημα. Από τα μάτια του βγαίνουν ακτίνες προς τα έξω και στη δεξιά πλευρά βλέπετε δύο άτομα που υποκλίνονται. Στο κεφάλι του έχει κάτι σαν μικρό κράνος και από το κράνος αυτό βγαίνει κάτι σαν κεραία που στοχεύει σε σε ένα παράξενο αντικείμενο πάνω από αυτόν.
Και εδώ έχετε τη φωτογραφία του κράνους που ανακαλύφθηκε. Δεν μπορούσαμε ακόμη να κάνουμε μια έρευνα στο μέταλλο ή να ελέγξουμε τι είδους μέταλλο χρησιμοποιήθηκε, αλλά μπορείτε να δείτε στο κέντρο του κράνους ότι λείπει κάτι και αυτό θα μπορούσε να είναι αυτού του είδους η κεραία που φαινόταν στο προηγούμενο τεχνούργημα.
Άλλο ένα παράξενο εύρημα από το ίδιο μέρος είναι ένα μεγάλο κύπελλο από νεφρίτη και δώδεκα μικρά κύπελλα από νεφρίτη (κάτω εικόνα). Όλα τα δώδεκα κύπελλα είναι φτιαγμένα από ανθρώπινο χέρι και όλα είναι διαφορετικά το ένα από το άλλο στο μέγεθος, αν τα γεμίσεις μέχρι το χείλος με νερό και αδειάσεις τα δώδεκα κύπελλα μέσα στο μεγάλο κύπελλο, το μεγάλο κύπελλο γεμίζει μέχρι το χείλος ακριβώς. Το επόμενο παράξενο που μπορείτε να παρατηρήσετε είναι ότι τα μικρά κύπελλα κάτι που μοιάζουν με αριθμούς των Μάγια, αλλά αν τα συγκρίνετε με τους αριθμούς των Μάγια θα βρείτε ότι έχουν κάποιες μικρές διαφορές.
Και στο μεγάλο κύπελλο μπορείτε να δείτε ένα τέλειο ψηφιδωτό του αστερισμού που είναι γνωστός σαν τον Αστερισμό του Ωρίωνα και άλλα αστέρια. Και μέσα στο κύπελλο υπάρχει πάρα πολύς μαγνητισμός και έξω από το κύπελλο σχεδόν τίποτα. Επαγγελματίες γεωλόγοι λένε ότι αυτό είναι αδύνατο επειδή αν μια πέτρα έχει μεταλλικά σωματίδια μέσα της, θα πρέπει να έχει μαγνητισμό και στις δύο πλευρές.
Εδώ μπορείτε να δείτε ένα κοντινό πλάνο από το μεγάλο κύπελλο και μπορείτε να δείτε ένα τέλειο ψηφιδωτό από αστερισμούς που λάμπουν αν τα βάλεις κάτω από μαύρο φως.
Εδώ έχουμε μερικά μικρά κύπελλα και μπορείτε να κατανοήσετε πιο καθαρά το είδος των αριθμών του ψηφιδωτού επάνω σε κάποιο παράξενο υλικό που επίσης λάμπει κάτω από το μαύρο φως.
Ακόμη ένα κομμάτι, [αριστερά] ένα πιάτο από νεφρίτη με ψηφιδωτό του ίδιου αστερισμού σαν το μεγάλο κύπελλο και δύο πρόσωπα επάνω του που ατενίζουν τον ουρανό. Και στη δεύτερη φωτογραφία [δεξιά] μπορείτε να δείτε τα μάτια από τα δύο αγαλματίδια και ο αστερισμός λάμπει πολύ δυνατά κάτω από μαύρο φως.
Αυτή ήταν κάποτε μια σκληρά φτιαγμένη καφέ πέτρα, το αν αλλάξεις το χρώμα του κέντρου σε μαύρο, είναι κάτι συνήθως δεν συμβαίνει στη φύση. Μπορείτε να δείτε… αν κοιτάξετε από κοντά μπορείτε να δείτε ένα πρόσωπο με κλειστά μάτια, με ένα στόμα, τη μύτη, μία μακριά γενειάδα και μακριά μαλλιά. Στην αριστερή πλευρά, το πρόσωπο όπως και η πέτρα είναι σπασμένα.
Αυτή είναι η πίσω πλευρά από αυτή την πέτρα. Μπορείτε να δείτε μία σπείρα και ένα τρίγωνο.
Το κέντρο του τριγώνου είναι πολύ μαγνητικό, και επίσης λάμπει κάτω από το μαύρο φως.
Εδώ έχουμε τη πίσω πλευρά μιας κόμπρας. Η κόμπρα ποτέ δεν υπήρξε στη Νότιο Αμερική, αλλά αυτή βρέθηκε στην ίδια περιοχή.
Σ’ αυτή τη πλευρά του κεφαλιού της κόμπρας, [αριστερά] έχουμε 33 γραμμές κατά μήκος, δηλαδή το 33 ήταν ήδη ένας μυστικιστικός αριθμός από πολύ, πολύ παλιά. Και στην αριστερή και στη δεξιά πλευρά έχουμε επτά σημεία σε ψηφιδωτό και ίσως αυτά να είναι τα τσάκρας [chakras]. Επίσης και αυτό το κεφάλι της κόμπρας λάμπει δυνατά αν το βάλεις κάτω από μαύρο φως. [δεξιά].
Ακόμη ένα αντικείμενο. Εδώ έχουμε ένα τέλεια δουλεμένο κεφάλι δελφινιού, και επίσης αυτό το τεχνούργημα λάμπει κάτω από μαύρο φως.
Εδώ [αριστερά] έχουμε ένα είδος πέτρινου κράνους. Μπορείτε να βάλετε αυτό το γρανιτένιο κράνος στους ώμους σας ή μπορείτε να ξαπλώσετε το κεφάλι σας επάνω του. Και τα ψηφιδωτά σημεία που μπορείτε να δείτε σ’ αυτό το κράνος, μερικοί ειδικοί μου είπαν ότι εκεί είναι ακριβώς τα σημεία βελονισμού στο ανθρώπινο κεφάλι. Εδώ [δεξιά] μπορείτε να δείτε πως μπορεί να το χρησιμοποιούσαν.
Πριν μερικούς μήνες βρήκαν επίσης στην ίδια περιοχή ένα ατελείωτο πέτρινο κράνος [αριστερά]. Δηλαδή αυτό μας δείχνει ότι επίσης μερικά από αυτά τα τεχνουργήματα είχαν φτιαχτεί στο Εκουαδόρ, αλλά πριν από πολλά, πολλά χρόνια. Και επίσης το ψηφιδωτό σ’ αυτό το αντικείμενο λάμπει κάτω από μαύρο φως πολύ δυνατά. [δεξιά].
Αυτό είναι ένα φανταστικό φίδι από νεφρίτη. Και εδώ επίσης τα ψηφιδωτά σημεία λάμπουν κάτω από το μαύρο φως.
Εδώ [αριστερά] έχουμε ένα τεχνούργημα που είναι τέλεια λαξευμένο στη πίσω πλευρά του, έτσι ώστε αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αυτό το τεχνούργημα να το χρησιμοποιούσαν βάζοντας το μπροστά από το μέτωπο. Μπορείτε να δείτε τα δύο ψηφιδωτά μάτια. Και από τη πίσω πλευρά [δεξιά] έχουμε το αποκαλούμενο τρίτο μάτι. Ίσως αυτό το τεχνούργημα να το χρησιμοποιούσαν για κάποιες τελετές ή για διαλογισμό.
Εδώ [αριστερά] έχουμε ένα πιάτο από νεφρίτη με ένα σπειροειδές ψηφιδωτό, που επίσης λάμπει δυνατά κάτω από το μαύρο φως. Ακόμη ένα [δεξιά]. Μπορείτε να δείτε επτά ψηφιδωτούς δακτύλιους στο πιάτο από νεφρίτη, που επίσης λάμπουν κάτω από μαύρο φως. Ίσως θα μπορούσε να είναι μια αναπαράσταση των επτά τσάκρας.
Εδώ έχουμε ένα από τα κεραμικά που βρέθηκαν εδώ. Είναι ένα σπουδαίο αριστούργημα και η ερώτηση είναι το πως μπορείς να φτιάξεις αυτό το τεχνούργημα από ένα κομμάτι κεραμικού;
Εδώ έχουμε ακόμη μια πυραμιδοειδή πέτρα που βρέθηκε επίσης
στο Εκουαδόρ. Στη κορυφή βλέπετε τη πυραμίδα με το μάτι και έχουμε, κάτω, διάφορες σπείρες και σύμβολα. Μερικά από αυτά μοιάζουν πολύ με τα πιάτα του Τσέρτσγουορντ Νάσκαλ, τα οποία ανακάλυψε στην Ινδία το 1880 και η μετάφραση μιλούσε σχετικά με τη βυθισμένη ήπειρο του Μου.[Mu]
Αυτό είναι ένα μάρμαρο με ένα ακόμη σπειροειδές ψηφιδωτό, που επίσης λάμπει πολύ δυνατά κάτω από το μαύρο φως.
Ακόμη μια πέτρα [αριστερά] σε σχήμα πυραμίδας και έχει επάνω του ένα ψηφιδωτό ενός ματιού. Εδώ [δεξιά] μπορείτε να δείτε ξανά τη πυραμίδα με το μάτι και στη βάση βλέπετε τον αστερισμό του Ωρίωνα, τα τρία αστέρια του Ωρίωνα, τα οποία μπορούν να μας κατευθύνουν στις τρεις πυραμίδες στην Αίγυπτο.
Εδώ [αριστερά] έχουμε ένα κεραμικό άγαλμα. Μπορείτε να δείτε ότι ο τρόπος που κάθεται δεν είναι στ’ αλήθεια προ-Κολομβιανός. Μοιάζει με το κάθισμα του Λωτού από την Ασία. Στη πάνω μέρος αυτού του αγάλματος έχουμε ένα καπέλο με μερικές αιχμές και μοιάζει να είναι όμοιο με πολλές αναπαραστάσεις του Βούδα. Κρατάει ένα φίδι στο στόμα του. Το φίδι είναι ένα πολύ, πολύ μυστικιστικό και αναπαρίσταται πολύ συχνά, έτσι αυτό σημαίνει ότι το άγαλμα δεν προέρχεται από οποιαδήποτε υπάρχουσα ή γνωστή προ-Κολομβιανή κουλτούρα.
.
Ακόμη και το επόμενο, [επάνω δεξιά] μπορείτε να δείτε πως κάθεται αυτό το άγαλμα. Μοιάζει περισσότερο ότι προέρχεται από την Ασία. Και στο κέντρο μπορείτε να δείτε τη κεφαλή ενός βάτραχου. Και ο βάτραχος επίσης είναι ένα μυστικιστικό ζώο στη παλιά Νότιο Αμερικανική προ-Κολομβιανή κουλτούρα, όπως και στην Αφρική και επίσης στην Ασία.
Εδώ [αριστερά] ακόμη ένα κεραμικό άγαλμα που κρατάει ένα
είδος πιάτου στο αριστερό του χέρι και δεν μοιάζει επίσης να ανήκει σε προ-Κολομβιανή κουλτούρα. Αυτό είναι ένα πολύ παράξενο τεχνούργημα [δεξιά] που κρατάει μια ράβδο με ένα φίδι. Έχουμε πάλι το φίδι εδώ, και η ερώτηση είναι που και ποιος έφτιαξε αυτό το άγαλμα;
ΠΗΓΗ
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Social Plugin