Αυτό έγινε το καλοκαίρι του 2010 στο ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, στο Ισραήλ, στους νεαρούς επισκέπτες είχαν δοθεί να φοράνε ειδικό βραχιόλι με τσιπ RFID που.... τους έδινε τη δυνατότητα να μεταφέρουν αυτό που έκαναν στον πραγματικό κόσμο και να το δημοσιεύουν στον εικονικό κόσμο του Facebook, σύμφωνα με το CNET UK.
Οι ετικέτες RFID στο εσωτερικό κάθε ενός από τα βραχιόλια ήταν προγραμματισμένες με τις λεπτομέρειες του κάθε χρήστη του Facebook, οι οποίες τους επέτρεψαν να περάσουν το βραχιόλι από ειδικό αναγνώστη, για να τους δουν καθορισμένοι αναγνώστες, να δημοσιεύσουν ένα ‘thumbs up’, ή ένα “like”, για τη δραστηριότητα αυτή στο online προφίλ τους. Το βραχιόλι επίσης δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να ανεβάσουν φωτογραφίες στο λογαριασμό τους στο Facebook, με τα πρόσωπά τους να προβάλλονται αυτόματα.
Το ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, ένα τριήμερο ‘pop-up πάρκο αναψυχής’, στο Ισραήλ, που φιλοξενεί 650 εφήβους. Πάνω από 35.000 posts ανέβηκαν με το σύστημα RFID.
Για να διαβάσετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.
http://redskywarning.blogspot.
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Social Plugin