Ad Code

Responsive Advertisement

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Εφιαλτικά είναι τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού που δόθηκαν στην δημοσιότητα.
Μέσα σε  δέκα χρόνια περισσότεροι από 1.000.000 Έλληνες έσβησαν από τον χάρτη και δεν αντικαταστάθηκαν από νεογέννητα.
Η προπαγάνδα Κίσσινγκερ, μπορεί να μην έπληξε το φρόνημα των ζώντων Ελλήνων, αλλά τους έκανε να αρνούνται να κάνουν παιδιά ενώ οι  Ελληνίδς είναι πρώτες στις εκτρώσεις παγκόσμια.
Ούτε ο Β΄παγκόσμιος πόλεμος με τους 350.000 νεκρούς, ούτε ο συμμοριτοπόλεμος με τους 100.000 νεκρούς δεν έπληξε έτσι την Ελλάδα.
Στο σύνολο της Χώρας απεγράφησαν 10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι, εκ των οποίων 5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%) όπως αναφέρουν τα πρώτα προσωρινά στοιχεία της επίσημης απογραφής που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Στη γενική απογραφή του 2001 ο πληθυσμός της χώρας είχε βρεθεί να είναι10.964.020 άτομα, ενώ το 2009 σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ υπολογίσθηκε πως ξεπέρασε τα 11.282.571 άτομα.
Φαινομενικά η  μείωση του πληθυσμού σε σχέση με το 2001 είναι μόνο 190.000 άτομα , αλλά αν λογαριάσουμε ότι  τουλάχιστον  ένα εκατομμύριο αλλοδαποί που καταγράφηκαν τώρα, δεν υπήρχαν το  2001, αφού  τότε τους λογάριαζαν σε περίπου 300.000 περίπου και τώρα ξεπερνούν το 1.300.000, η μείωση του ελληνικού πληθυσμού είναι σαφής στο ένα περίπου εκατομμύριο!!!!
Αν συνεχίσουμε έτσι, περί το 2020, οι Έλληνες θα είναι περίπου 8.000.000 και οι αλλοδαποί περίπου 3.000.000, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι αλλοδαπές γυναίκες  κάνουν πολύ περισσότερα παιδιά από τις Ελληνίδες που έφαγαν το παραμύθι της....καριέρας στο δημόσιο.
Βλέπουμε ότι αυτά που λέγαμε και μερικοί μας αποκαλούσαν γραφικούς και τρομολάγνους, έχουν ήδη γίνει πράξη.
Ένα ολόκληρο εκατομμύριο ψυχές μέσα σε δέκα μόλις χρόνια .
Κανένας πολιτικός δεν κάνει τίποτε για να αναστρέψει το κλίμα.
Το αυξημένο άγχος του μνημονίου αύξησε τις καρδιοπάθειες και τους θανάτους την περασμένη διετία.
Η προπαγάνδα ώθησε τις γυναίκες στο ένα ή κανένα παιδί.
Οι κυβερνήσεις, με αποκορύφωμα τώρα, έκοψαν κάθε ουσιαστική βοήθεια  για τους πολύτεκνους και τους τρίτεκνους.
Πάντοτε έδινα μεγαλύτερο βάρος στην ύπαρξη των Ελλήνων παρά στην ύπαρξη των μνημείων, γι αυτό και έκανα την παγκόσμια μελέτη της ύπαρξης ελληνικών πληθυσμών σε όλο τον πλανήτη, βγάζοντας δύο εκδόσεις του έργου ΓΗ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, το οποίο και χλευάσθηκε από τα τσιράκια της Νέας Τάξης και τους αποχαυνωμένους δούλους της σύγχρονης πραγματικότητας.
Δέχομαι μάλιστα εντονότατες  κριτικές και διαμαρτυρίες για την αποχή  μου από την κεντρική πολιτική σκηνή, αφού όλοι γνωρίζετε ότι δεν εκμεταλλεύτηκα την όποια δημοτικότητα μου έδωσε η τηλεόραση, για να βάλω και εγώ το βουλευτικό κουστούμι, όπως τόσοι και τόσοι, που έγιναν γνωστοί από την μικρή οθόνη.
Μου λένε ότι δεν υπάρχει κανείς πολύτεκνος ή μη, μέσα στη βουλή που να δείχνει ενδιαφέρον για το θέμα του αφανισμού των Ελλήνων.
Η γνώμη μου για την μη ύπαρξη ελευθερίας έκφρασης των βουλευτών, δεν έχει αλλάξει.
Έθεσα λοιπόν σε αυτούς που μου λένε ότι δεν έχω δικαίωμα να μην μεταφέρω τις απόψεις μου σε ακόμη περισσότερο κόσμο, εκμεταλλευόμενος την τυχόν βουλευτική μου ιδιότητα, όπως ο Φάρατζ για παράδειγμα, το παρακάτω ερώτημα:
"Αν στις επόμενες εκλογές χρησιμοποιήσω κάποια τυχόν δυνατότητα που θα μου δοθεί και εφόσον μπω στη βουλή, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα μπορώ να μιλώ ανεξάρτητα πριν με σωπάσουν με κάποια από τις γνωστές μεθόδους";
Η συνηθέστερη απάντηση που πήρα ήταν: "τουλάχιστον θα έχεις προσπαθήσει".
Ξαναλέω, φαντάζεστε ένα βουλευτή που θα λέει αυτά που λέω εγώ και όχι απλά σαπουνόφουσκες; Ποιό θα είναι το αποτέλεσμα;
Μετά τιμής και προβληματισμού

Λιακόπουλος Δημοσθένης

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.