Η συνέχεια της υπόθεσης του ηλεκτρονικού παιχνιδιού εξελίσσεται στους γύρω χώρους, ενώ υπάρχουν και εικόνες από τις παρυφές της Μύρινας, όπου διακρίνονται συγκεκριμένα κτίσματα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η παρουσίαση του παιχνιδιού αφορά πραγματικές εικόνες, όπου στην πιο αντιπροσωπευτική διακρίνονται καθαρά το εργοστάσιο της ΔΕΗ, μια ξενοδοχειακή μονάδα στην περιοχή του Αυλώνα και στο βάθος η πόλη της Μύρινας και το Κάστρο.
Αλλά και η υπόθεση του παιχνιδιού και η ιστορία που πραγματεύεται δημιουργούν πολλά ερωτήματα καθώς, όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, «μετά από χρόνια έντονου πολέμου εναντίον του ανατολικού στρατού, η Ευρώπη έχει γίνει η τελευταία στάση για τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ. Στα πρόθυρα του να οδηγηθούν στη θάλασσα, με εντολή του ΝΑΤΟ ξεκινά η επιχείρηση. Μια μικρή ομάδα των ειδικών δυνάμεων αποστέλλεται σε ένα μικρό νησί της Μεσογείου. Ωστόσο η ομάδα βρίσκεται σε κίνδυνο, όπου στην προσπάθειά της να πραγματοποιήσει την αποστολή θα αντιμετωπίσει τους κινδύνους του σύγχρονου πολέμου».
Τα ερωτήματα είναι πολλά για τη σκοπιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, υποστηρίζουν οι φορείς του νησιού, ενώ η ανησυχία των κατοίκων είναι έκδηλη. Σύμφωνα και με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Λήμνου Κώστα Αδαμίδη, «ενώ πρόκειται για συνηθισμένο ηλεκτρονικό πολεμικό παιχνίδι, με ενοχλεί το γεγονός ότι διαδραματίζεται στη Λήμνο. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός της παρουσίασης των γραφικών, που ενώ υπάρχουν εθνικοί λόγοι διασφάλισης κάποιων περιοχών στο νησί, αυτές παρουσιάζονται με σκηνές υψηλής ευκρίνειας».
«Στην εποχή της πληροφορικής έχει χαθεί το μέτρο και πέραν των πιθανών προβλημάτων εθνικής ασφάλειας, τα οποία πρέπει να διερευνηθούν. Εμείς δεν διανοούμαστε η Λήμνος, ένας τόπος ειρήνης και δημιουργίας, να μεταβάλλεται σε πεδίο όπου εξελίσσονται σκηνές βίας και μαχών. Καλούμε τις αρμόδιες υπηρεσίες να ασχοληθούν με το ζήτημα και επιφυλασσόμαστε κάθε νομίμου δικαιώματός μας για να προασπίσουμε τη φυσιογνωμία και τη φήμη του νησιού μας», δήλωσε φανερά ενοχλημένος ο δήμαρχος Λήμνου Αντώνης Χατζηδιαμαντής.
Η εταιρεία Bohemia Interactive ιδρύθηκε στην Πράγα το 1999 και πρόκειται για ένα ανεξάρτητο στούντιο ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που εστιάζει στην ανάπτυξη του λογισμικού προσομοίωσης, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας σε πραγματικό χρόνο με 3D γραφικά, τεχνητής νοημοσύνης και με τεχνολογίες προσομοίωσης σε πραγματικό χρόνο. Η εταιρεία διαφημίζει το παιχνίδι ως το πιο εξελιγμένο της σειράς ARMA, ενώ έχει κερδίσει πρώτο βραβείο στη διεθνή έκθεση του Λονδίνου ECTS για το καλύτερο ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Ελευθεροτυπία
πηγη
Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.
Social Plugin