Ad Code

Responsive Advertisement

ΜΕΛΕΚ ΤΑΟΥΣ – ΟΡΟΣ ΑΜΩΜΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΦΛΟΓΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΟΥ

Γράφει ο ΩΡΟΜΕΔΩΝ
Είναι γεγονός ότι η μέση Ελληνική οικογένεια υπό τα δυσβάστακτα βάρη των σκληρών φορολογικών μέτρων έχει κυριολεκτικά και μεταφορικά λαλήσει.
Η λέξη, όμως λαλήσει μας θυμίζει τον πετεινό – αλέκτορα που λαλεί.
Μας θυμίζει επίσης την ιερή πόλη των ΓΕΖΙΝΤΙ που έχει το όνομα (LALISCH) ΛΑΛΙΣ.
Θα μου πείτε ότι πρόκειται για απλή ηχητική ομοιότητα. Τι θα λεγάτε όμως....


εάν σας αποκαλύπταμε ότι ένα εκ των ιερών συμβόλων των ΓΕΖΙΝΤΙ είναι ο πετεινός που λαλεί και το παγώνι το οποίο στην αρχαιότητα Ελληνική ονομάζεται ΤΑΩΣ και οι ΓΕΖΙΝΤΙ το ονομάζουν ΤΑΟΥΣ  ή ΜΕΛΕΚ ΤΑΟΥΣ, δηλαδή  ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΑΩΣ – ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΓΩΝΙ;




Η φυλή  ΓΕΖΙΝΤΙ που αποκαλούνται  DASNI (NTASNI) κατοικούν στην ΣΥΡΙΑ, στο ΙΡΑΝ και στο ΙΡΑΚΙΝΟ και τουρκικό τμήμα του Κουρδιστάν, στην καρδία δηλαδή της Ευρασίας της οποίας τον έλεγχο όποιος κατέχει είναι κυρίαρχος του πλανήτη. Και το διαπιστώνουμε αυτό με την κλιμάκωση των συρράξεων στην
ΣΥΡΙΑ – ΣΕΙΡΙΑ, στην ένταση στο Κουρδιστάν αι στην επικείμενη σύρραξη στο ΙΡΑΝ – ΠΕΡΣΙΑ.

Οι ΓΕΖΙΝΤΙ εκτός από την ονομασία ΝΤΑΣΝΙ έχουν και την ονομασία ΓΙΑΡΝΤΑΝΙ με άλλα λόγια  ΙΑΡΔΑΝΟΙ – καταγόμενοι από τον Γαλαξία του Ιάρδανου – Ιορδάνη εξ ου και ο ποταμός και το πνεύμα εν είδει περιστεράς γι’ αυτό και το τρίτο έμβλημα τους μετά τον πετεινό και το παγώνι είναι η λευκή περιστέρα.
Επειδή όμως ξεκινήσαμε την αναφορά μας με το σύμβολο του ΠΕΤΕΙΝΟΥ εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι η Ιερά Πόλις  των Αθηνών έχει πλημμυρίσει τον τελευταίο μήνα με τοιχογραφίες (ΓΚΡΑΦΙΤΙ) που απεικονίζουν πετεινούς, παγώνια, ψάρια, μαζί με μαύρες γάτες, χταπόδια, μέδουσες, γοργόνες και μικτές μορφές ψαρανθρώπων ή ανθρωπόψαρων.


Επιπροσθέτως ν’αναφέρουμε ότι έχουν εγκαινιαστεί καταστήματα που έχουν έμβλημα τον πετεινό, άλλοτε ζωγραφισμένο μαύρο και άλλοτε όπως είναι στην παράδοση των ΓΕΖΙΝΤΙ,  δηλαδή  ΜΠΛΕ – ΠΡΑΣΙΝΟΣ – ΧΡΥΣΟΣ όπως είναι και ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΑΩΣ –ΜΕΛΕΚ ΤΑΩΣ – ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΓΩΝΙ, ΜΠΛΕ –ΠΡΑΣΙΝΟΣ – ΧΡΥΣΟΣ.

Βέβαια εδώ πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στον κορυφαίο ίσως Έλληνα του ανεξήγητου Γεώργιο Μπαλάνο, ο οποίος σε κάποια από τα βιβλία του αναφέρει ότι από τους  ΓΕΖΙΝΤΙ ξεπήδησε η αδελφότητα της ΦΛΟΓΑΣ και ΦΩΛΙΑΣ η οποία υιοθέτησε  όλες της ρήσεις ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ περί ρευστότητος, ανακατατάξεων και την καταπολέμηση κάθε είδους παγιοποίησης, παγώματος αδράνειας που αντιπροσωπεύει η αδελφότητα του ΠΑΓΟΥ που έχει ως εμβλήματα και τα σύμβολα της πανδήμου Αφροδίτης όπως η Γοργόνα, τα ψάρια οι μαύρες γάτες  και τα χταπόδια.

Άραγε τα γκράφιτι που έχουν κατακλύσει τους Αθηναϊκούς  τοίχους μήπως αποκωδικοποιούν την κορύφωση της σύγκρουσης μεταξύ των αδελφοτήτων ΦΛΟΓΑΣ και ΠΑΓΟΥ η οποία λαμβάνει  χώρα στην πανάρχαια και ιερή Πόλη των Αθηνών, ενόψει μάλιστα της εισόδου του πλανήτου μας στο ζώδιο του ΥΔΡΟΧΟΟΥ;
(ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΙΝ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΙΧΘΥΩΝ).
Ποια είναι άραγε η σχέση της αδελφότητας της φωλιάς του παγωνιού – ταώ – ταούς με την Ιερά Μονή Παντοκράτορος ΤΑΩ στις υπώρειες του ΒΡΙΛ-ΗΣΙΟΥ ή ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΥ ή ΑΜΩΜΟΥ ΟΡΟΥΣ ;
Ποια η σχέση της ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΤΑΩ με των ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΝ ΝΕΩΤΕΡΟ ο οποίος πάλεψε για τα δίκαια του Ελληνισμού;; (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ ΣΚΛΗΡΑ).
Γιατί το Όρος των ΑΜΩΜΩΝ θα παίξει σημαντικό ρόλο ενώ διανύουμε την περίοδο του βασιλιά ΜΩΜΟΥ των ΜΩΜΟΓΕΡΩΝ και του καρναβαλιού;
Μήπως με το πέρας του καρναβαλιού θα αρχίσει να κυριαρχεί η άμωμη ενέργεια, το Όρος των ΑΜΩΜΩΝ και η φώλια του ΑΓΓΕΛΟΥ ΤΑΩ – ΜΕΛΕΚ ΤΑΟΥΣ δηλαδή η αδελφότητα της ΦΩΛΙΑΣ; 

 ΩΡΟΜΕΔΩΝ

http://oeaf.blogspot.com/2012/03/blog-post_19.html
Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.