Ad Code

Responsive Advertisement

Η ψευδαίσθηση της επιλογής

by Niki Lyberis
Πάμε στο super market. Και διαλέγουμε την τάδε μάρκα για το σαμπουάν μας, άλλη για το απορρυπαντικό, άλλη για την γατοτροφή, άλλη για το πρωινό, τη σοκολάτα ή τα αναψυκτικά μας.
Μάλιστα, λέμε στον εαυτό μας «μου αρέσει αυτό» και ....


«δεν μου αρέσει στη γεύση εκείνο». Πηγαίνουμε στο super market και νομίζουμε πως έχουμε επιλογή, ανάμεσα σε εκατοντάδες μάρκες, χιλιάδων προϊόντων.

Τελικά, τι επιλογές έχουμε; Το παρακάτω pictographic κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, εμείς το είδαμε στο Google+ και μας έπιασε μία μικρή κατάθλιψη. Ίσως γιατί πιστεύαμε πως αγοράζοντας διάφορα προϊόντα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, συμβάλλαμε στην καλύτερη οικονομική κατάσταση πολύ περισσότερων ανθρώπων απ’ ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Αν θέλετε να το δείτε σε πλήρη ανάπτυξη και να… απογοητευτείτε κι εσείς δείτε


digitallife

ΚΕΡΒΕΡΟΣ:
ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΤΑ, ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ (ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ) ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.....




Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.