Ad Code

Responsive Advertisement

Οι πάγοι στους πόλους είναι business as usual

Όχι ότι νοιάζει κανέναν, αλλά, έτσι, για να ξέρουν οι πρασινοπόντικες...
Οι πολικοί πάγοι είναι σταθεροί. 
Τον Φεβρουάριο, η Ανταρκτική είχε λίγο παραπάνω πάγο από ότι συνήθως, και η Αρκτική λίγο λιγότερο. Έκτοτε είναι περίπου στον μέσο όρο 1979-2000. Μερικοί ειδικοί προσπαθούν να πουν ότι οι πάγοι της Ανταρκτικής είναι αυξημένοι λόγω ...όζοντος (που 'σαι οζονολόγε μου...), αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πολικοί πάγοι τείνουν να πηγαίνουν αντίστροφα:  Περισσότερο στον ένα πόλο, λιγότερο στον άλλο κ.ο.κ.

http://thegwpf.org/best-of-blogs/5873-polar-ice-passes-its-physical--with-flying-colors.html

http://www.ijis.iarc.uaf.edu/seaice/extent/AMSRE_Sea_Ice_Extent_L.png


Αναρωτιέμαι εάν τα αιολικά στην Κρήτη θα αυξήσουν ή θα μειώσουν τους πάγους, ή εάν θα μου μειώσουν ή θα μου αυξήσουν τον λογαριασμό του ρεύματος. Ή εάν θα μου φτιάξουν ή θα μου χαλάσουν το κέφι. Ή εάν θα ανεβάσουν ή θα ρίξουν τον τουρισμό. Ή εάν θα λαδώσουν έχουν ήδη λαδώσει λιγάκι μερικούς μερικούς, άντε μην αρχίσω, μέρα που 'ναι...




πηγη




Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.