Σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχει
επιφέρει η οικονομική κρίση, καθώς όπως προκύπτει από έρευνα που
διενεργήθηκε από την εταιρεία Boston Consulting Group , το 68% των
πολιτών δηλώνει ότι θα μειώσει και άλλο τις αγορές του, ενώ το 78% αυτών
προτιμά σε αντίστοιχη ποιότητα και τιμή τα ελληνικά προϊόντα.
Στην έρευνα που διενήργησε η συμβουλευτική εταιρεία Boston Consulting Group (BCG) σε 16 χώρες, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο 2012, συμμετείχαν 20.000 ερωτηθέντες, συμπεριλαμβανομένων 780 Ελλήνων. Όπως προκύπτει, σχεδόν όλοι οι Έλληνες αισθάνονται ότι έχουν επηρεαστεί προσωπικά από την οικονομική κρίση και η χαμηλή αυτοπεποίθηση, που αισθάνονται, τους έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση των αγορών τους, σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, με το 68% να δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές, ενώ το 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσε ότι αισθάνεται οικονομικά ανασφαλές.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες δηλώνουν ότι, όταν τελειώσει η κρίση, δεν θα αγοράζουν και δεν θα ξοδεύουν, όπως παλιά, ποσοστό που αυξήθηκε από 30% των ερωτηθέντων, το 2011, στο 44% των ερωτηθέντων, το 2012. Την ίδια ώρα, το 78% των Ελλήνων δηλώνει ότι σε αντίστοιχη τιμή και ποιότητα προτιμά τα εγχώρια προϊόντα, αλλά μόνο το 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα γι΄ αυτά.
Η εθνική αλληλεγγύη φαίνεται ότι αποκτά περισσότερη σημασία για τους Έλληνες, αφού η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε ότι «η διατήρηση των θέσεων εργασίας στη χώρα μου».....
είναι ο κύριος λόγος προτίμησης εγχώριων προϊόντων...
http://www.eglimatikotita.gr/2012/09/8-10.html
....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Στην έρευνα που διενήργησε η συμβουλευτική εταιρεία Boston Consulting Group (BCG) σε 16 χώρες, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο 2012, συμμετείχαν 20.000 ερωτηθέντες, συμπεριλαμβανομένων 780 Ελλήνων. Όπως προκύπτει, σχεδόν όλοι οι Έλληνες αισθάνονται ότι έχουν επηρεαστεί προσωπικά από την οικονομική κρίση και η χαμηλή αυτοπεποίθηση, που αισθάνονται, τους έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση των αγορών τους, σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, με το 68% να δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές, ενώ το 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσε ότι αισθάνεται οικονομικά ανασφαλές.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες δηλώνουν ότι, όταν τελειώσει η κρίση, δεν θα αγοράζουν και δεν θα ξοδεύουν, όπως παλιά, ποσοστό που αυξήθηκε από 30% των ερωτηθέντων, το 2011, στο 44% των ερωτηθέντων, το 2012. Την ίδια ώρα, το 78% των Ελλήνων δηλώνει ότι σε αντίστοιχη τιμή και ποιότητα προτιμά τα εγχώρια προϊόντα, αλλά μόνο το 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα γι΄ αυτά.
Η εθνική αλληλεγγύη φαίνεται ότι αποκτά περισσότερη σημασία για τους Έλληνες, αφού η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε ότι «η διατήρηση των θέσεων εργασίας στη χώρα μου».....
είναι ο κύριος λόγος προτίμησης εγχώριων προϊόντων...
http://www.eglimatikotita.gr/2012/09/8-10.html
....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Social Plugin