Γράφει ο Χάρης Τζιβανόπουλος
Το ότι κάποια ζώα για μας νοούνται κατοικίδια ενώ για άλλους λαούς όχι, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.
Το ότι όμως όλοι αυτοί οι (κυρίως) απρόσκλητοι ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ παρόλο που φιλοξενούνται στην χώρα μας, δείχνει ξεκάθαρα το πολιτισμικό επίπεδο που κουβαλάνε.
Γιατί δεν μιλάμε για μορφωμένους-καλλιεργημένους ανθρώπους, που θα κρατήσουν έστω τα ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ, αλλά (στην συντριπτική πλειοψηφία) για ό,τι χειρότερο έχουν αυτές οι χώρες να "εξάγουν" αν τους θεωρήσουμε πρεσβευτές πολιτισμού....
(Μόρφωση και καλλιέργεια δεν συνδέονται μόνο με ακαδημαϊκές γνώσεις που λαμβάνονται σε σχολεία και πανεπιστήμια αλλά με την ατομική αναζήτηση του καθενός και την προσπάθεια του να βελτιώνεται σαν άνθρωπος. Κάτι το οποίο είναι παντελώς αδιάφορο για την συντριπτική πλειοψηφία αυτών, που ούτε καν προσπαθούν να κατανοήσουν -πόσο μάλλον να ασπαστούν- έννοιες όπως ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ)
Γιατί οι συγκεκριμένοι, όσο κι αν ηχεί περίεργα στ' αυτιά, είναι φανατικοί ρατσιστές που θεωρούν πως οι άλλοι είναι κατώτεροι και πως ακολουθούν λάθος δρόμο και που καθοδηγούμενοι από τους δικούς τους άτυπους ηγέτες είναι έτοιμοι με την παραμικρή αφορμή να εφαρμόσουν την διαστρεβλωμένη εκδοχή του Κορανιού που διδάσκονται και που τηρούν πιστά ως το μόνο μέσο που έχουν για να τους κρατάει ενωμένους...
Και όλα αυτά συμβαίνουν με τις ευλογίες της Νέας Τάξης Πραγμάτων που βλέπει το σχέδιο της για την δημιουργία ενός άτυπου κράτους στα θεμέλια της Ευρώπης, άτυπου κράτους τελείως ξένου ως προς τα Ελληνικά και -γενικότερα- ευρωπαϊκά μέτρα και σταθμά, να παίρνει σάρκα και οστά με τις ευλογίες μάλιστα παραπλανημένων γηγενών που ασπάζονται χωρίς να το αντιλαμβάνονται μια Νεοταξική ΕΠΙΝΟΗΣΗ και υπερασπίζονται με πάθος τους μυαλοπώληδες που ουσιαστικά υποστηρίζουν πως ένα κράτος οφείλει να ασπάζεται το "μπάτε σκύλοι αλέστε" αλλιώς είναι κράτος ρατσιστών και στενόμυαλων ανθρώπων.
Καταδεικνύει επίσης με τον γλαφυρότερο τρόπο γιατί ο κόσμος καλώς χωρίζεται σε ομάδες, κοινότητες, κράτη, έθνη, ανάλογα με τις πεποιθήσεις και την κοσμοθεωρία που κουβαλάει ο καθένας. Γιατί αν δεν προϋπάρχει η
διαφορετικότητα που μας ξεχωρίζει, δεν υπάρχει και κανένας λόγος να
ενδιαφερθείς να ρίξεις γέφυρες επικοινωνίας...
Όπως επίσης και γιατί κάποιοι νιώθουν πιο κοντά σε κάποιους, σε σχέση με κάποιους άλλους και
γιατί με άλλους σε συνδέουν δεσμοί που ακόμη και ασυνείδητα προσπαθείς να ενισχύσεις ενώ με κάποιους άλλους το μόνο που μπορεί να υπάρξει είναι η προσπάθεια για την δημιουργία γεφυρών για να τους κατανοήσεις και να πάψεις να τους φοβάσαι.
Όταν όμως περνάς στο άλλο άκρο και οραματίζεσαι μια κοινωνία στην οποία ο καθένας θα είναι μέλος της, στην ουσία επιθυμείς την κατάλυση της έννοιας κοινωνία.
'Οταν υποστηρίζεις την δημιουργία μιας κοινωνίας που ο καθένας θα είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι αυτός πιστεύει σωστό ακόμη κι αν αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα πιστεύω του διπλανού του, στην ουσία επιθυμείς την κατάλυση κάθε ελευθερίας.
Ειδικότερα στην ανεξέλεγκτη μετανάστευση, όταν η "υιοθέτηση" του κάθε λαθρομετανάστη που καταφέρνει να βρεθεί εντός των συνόρων και η άκριτη-επιδερμική υπεράσπιση από κάποιους των δικών του πιστεύω (ειδικά όταν αυτά απέχουν παρασάγγας από αυτά της κοινωνίας από την οποία φιλοξενείται), παγιώνεται, μακροπρόθεσμα καταστρέφει πέρα από την όποια θέληση της κοινωνίας για κατανόηση της διαφορετικότητας του άλλου, την ίδια της την συνοχή σαν ομάδα.
Η αύξηση της εγκληματικότητας είναι το πιο τρανταχτό παράδειγμα, ειδικά σε περιοχές με μεγάλη ανομοιογένεια πληθυσμού αφού εκεί εκλείπει το αίσθημα συνοχής της ομάδας που θα έκανε κάποιον να ενδιαφερθεί για το τι συμβαίνει δίπλα του.
(Αναλογίσου πόση αυτοθυσία θα έδειχνες να υπερασπιστείς 3 συγγενείς που κατοικούν μαζί σου στο ίδιο σπίτι και που σας συνδέουν τα ίδια ακριβώς πράγματα και πόση 3 ξένους που απλά τυχαίνει να μένουν μαζί σου για κάποιες μέρες)....
Τώρα, αν εσύ που το διαβάζεις αυτό θα πήγαινες πιο εύκολα καλεσμένος στο σπίτι ενός μουσουλμάνου που μπορεί να είχε κυρίως πιάτο σκύλο με πατάτες στον φούρνο, από ότι στο σπίτι ενός Σέρβου που θα σου πρόσφερε καπνιστό χοιρινό, δικαίωμα σου, αλλά εκφράζεις μια ελαχιστότατη μειοψηφία !!!!
Και σίγουρα δεν θα έδινες τον δικό σου σκύλο για να καταλήξει στον φούρνο του, ενώ μάλλον θα έδινες το δικό σου γουρουνάκι για να καταλήξει στην σούβλα και μετά στο στομάχι σου.
Σε αυτή την χώρα όμως που ακόμη λέγεται Ελλάδα.....Σε αυτή την χώρα με τους αποπροσανατολισμένους (γενικά) κατοίκους που ασπάζονται χωρίς κριτική σκέψη συνθήματα σε πανό, όσο αυτά φυσικά παραμένουν κρεμασμένα εκεί και δεν επηρεάζουν άμεσα τον μικρόκοσμο τους, έχουμε καταντήσει (στην περίπτωση του θέματος που συζητάμε) να αντιστρέψουμε τα ισχύοντα και σχεδόν να αισθανόμαστε ενοχές για την δική μας διαφορετικότητα.
Γιατί άλλο η συμπάθεια για τον συνάνθρωπο και άλλο το να μην αντιδράς όταν κάποιος φιλοξενούμενος στον τόπο σου δεν σέβεται την δική σου διαφορετικότητα και προκαλεί με την συμπεριφορά του.
ΌΤΑΝ πηγαίνεις επίσκεψη σε ένα σπίτι (πόσο μάλλον όταν είσαι φιλοξενούμενος εκεί και πόσο περισσότερο όταν απρόσκλητος χτυπάς την πόρτα και ο ιδιοκτήτης από καλοσύνη δέχεται να σε φιλοξενήσει) και ο ιδιοκτήτης κυκλοφορεί με τις κάλτσες είτε γιατί έτσι έμαθε είτε από παραξενιά, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ !!!
(Μπορείς φυσικά να του μιλήσεις και περιγράψεις τον "δικό σου" τρόπο....Μπορεί να συμφωνήσει και να τον υιοθετήσει, μπορεί και όχι.... Μπορεί να γίνετε φίλοι, μπορεί και όχι....
Μπορεί να μην βλέπετε την ώρα να απαλλαγεί ο ένας από την παρουσία του άλλου....
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ....ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ) !!!!
Ποια κοπελίτσα αλήθεια, που τώρα διαδηλώνει για τα..."δικαιώματα" τους θα συνέχιζε να το κάνει αν έμπαιναν στην αυλή του σπιτιού της και της έσφαζαν την γάτα για να την φάνε;
(παρόλο που θα ακολουθούσαν πιστά τις οδηγίες του Κορανιού και θα φρόντιζαν το ζωάκι -που σημειωτέον θεωρείται από τα αγαπημένα του προφήτη Μωάμεθ- να μην υποφέρει σχεδόν καθόλου);
Ποιος νεαρός που σήμερα ξελαρυγγιάζεται να πάρουν ΟΛΟΙ άδεια παραμονής, θα συνέχιζε να το κάνει αν αύριο οι νόμιμοι πλέον απαιτούσαν να επιτρέπεται να μπορούν να τρώνε ελεύθερα όλα όσα έχουν 4 πόδια ακόμη κι αν για μας θεωρούνται ζώα συντροφιάς;
Ποιος "προοδευτικός" μπαμπάς που τρέχει συνήγορος τους σήμερα, θα συνέχιζε και αύριο αν ζητούσαν να απαγορευτεί η πώληση χοιρινού κατά το Ραμαζάνι τους για να μην προκαλούνται τα θρησκευτικά τους αισθήματα;
Ποια "προοδευτική" μαμά που τους παρέχει τώρα δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες θα συνέχιζε να το κάνει αν γυρνώντας σπίτι της κάποιοι της την έπεφταν, την έφτυναν και άρπαζε και μερικές ψιλές γιατί θα τύχαινε να φοράει μια φούστα λίγο πιο κοντή από όσο αυτοί θεωρούν πρέπον;
Μήπως μετά από αυτό, αυτοί πρώτοι από όλους θα τους αποκαλούσαν άξεστους, ζώα και κτήνη;
Ποιος φιλοξενούμενος αλήθεια στην χώρα τους, ακόμη κι αν βρισκόταν εκεί καθόλα νόμιμα, θα τολμούσε να σφάξει γουρούνι για να κάνει μπάρμπεκιου και να ανεβάσει και φωτογραφίες στο ιντερνετ από την διαδικασία;
Κι αν το έκανε, καταπατώντας τα δικά τους ήθη και έθιμα, πόσο ασφαλής θα αισθανόταν μετά από αυτό;
Θα υπήρχαν άραγε μουσουλμάνοι που θα διαδήλωναν εναντίον των άλλων μουσουλμάνων υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα του στην διαφορετικότητα να παίρνει σάρκα και οστά στον δικό τους χώρο, όταν αυτό θα ερχόταν σε αντίθεση με τα δικά τους ήθη και έθιμα ;
Θα υπήρχαν άραγε μουσουλμάνοι που θα ζητούσαν από τους άλλους να καταπιούν αυτό που θα ήταν προσβολή του δικού τους πολιτισμού;
Ή μήπως θα ήταν σωστό να το κάνουν, απαρνούμενοι αυτό που κρατάει σε συνοχή την κοινωνία τους και είναι ήθη και έθιμα που έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του συλλογικού τους κοινωνικού DNA?
Εμείς λοιπόν γιατί πρέπει να το κάνουμε;
Γιατί πρέπει να φοβόμαστε να υπερασπιστούμε την δική μας διαφορετικότητα και την θέληση μας να παραμείνουμε διαφορετικοί;
Γιατί πρέπει να αποδεχτούμε μια μη λογική εξέλιξη που απώτερο σκοπό έχει την αντικατάσταση της κοινωνίας από κάτι χωρίς αρχή μέση και τέλος;
Γιατί πρέπει να δεχτούμε με την σιωπή μας μια μη φυσική εξέλιξη που θέλει να κομποστοποιήσει κάθε έννοια συλλογικής ταυτότητας που διαχωρίζει τους ανθρώπους κάτω από μια διαστρεβλωμένη έννοια πολιτισμικής γενναιοδωρίας που δεν ξεχωρίζει κανέναν και τίποτα;
logioshermes
....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Το ότι κάποια ζώα για μας νοούνται κατοικίδια ενώ για άλλους λαούς όχι, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.
Το ότι όμως όλοι αυτοί οι (κυρίως) απρόσκλητοι ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ παρόλο που φιλοξενούνται στην χώρα μας, δείχνει ξεκάθαρα το πολιτισμικό επίπεδο που κουβαλάνε.
Γιατί δεν μιλάμε για μορφωμένους-καλλιεργημένους ανθρώπους, που θα κρατήσουν έστω τα ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ, αλλά (στην συντριπτική πλειοψηφία) για ό,τι χειρότερο έχουν αυτές οι χώρες να "εξάγουν" αν τους θεωρήσουμε πρεσβευτές πολιτισμού....
(Μόρφωση και καλλιέργεια δεν συνδέονται μόνο με ακαδημαϊκές γνώσεις που λαμβάνονται σε σχολεία και πανεπιστήμια αλλά με την ατομική αναζήτηση του καθενός και την προσπάθεια του να βελτιώνεται σαν άνθρωπος. Κάτι το οποίο είναι παντελώς αδιάφορο για την συντριπτική πλειοψηφία αυτών, που ούτε καν προσπαθούν να κατανοήσουν -πόσο μάλλον να ασπαστούν- έννοιες όπως ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ)
Γιατί οι συγκεκριμένοι, όσο κι αν ηχεί περίεργα στ' αυτιά, είναι φανατικοί ρατσιστές που θεωρούν πως οι άλλοι είναι κατώτεροι και πως ακολουθούν λάθος δρόμο και που καθοδηγούμενοι από τους δικούς τους άτυπους ηγέτες είναι έτοιμοι με την παραμικρή αφορμή να εφαρμόσουν την διαστρεβλωμένη εκδοχή του Κορανιού που διδάσκονται και που τηρούν πιστά ως το μόνο μέσο που έχουν για να τους κρατάει ενωμένους...
Και όλα αυτά συμβαίνουν με τις ευλογίες της Νέας Τάξης Πραγμάτων που βλέπει το σχέδιο της για την δημιουργία ενός άτυπου κράτους στα θεμέλια της Ευρώπης, άτυπου κράτους τελείως ξένου ως προς τα Ελληνικά και -γενικότερα- ευρωπαϊκά μέτρα και σταθμά, να παίρνει σάρκα και οστά με τις ευλογίες μάλιστα παραπλανημένων γηγενών που ασπάζονται χωρίς να το αντιλαμβάνονται μια Νεοταξική ΕΠΙΝΟΗΣΗ και υπερασπίζονται με πάθος τους μυαλοπώληδες που ουσιαστικά υποστηρίζουν πως ένα κράτος οφείλει να ασπάζεται το "μπάτε σκύλοι αλέστε" αλλιώς είναι κράτος ρατσιστών και στενόμυαλων ανθρώπων.
Καταδεικνύει επίσης με τον γλαφυρότερο τρόπο γιατί ο κόσμος καλώς χωρίζεται σε ομάδες, κοινότητες, κράτη, έθνη, ανάλογα με τις πεποιθήσεις και την κοσμοθεωρία που κουβαλάει ο καθένας. Γιατί αν δεν προϋπάρχει η
Όπως επίσης και γιατί κάποιοι νιώθουν πιο κοντά σε κάποιους, σε σχέση με κάποιους άλλους και
γιατί με άλλους σε συνδέουν δεσμοί που ακόμη και ασυνείδητα προσπαθείς να ενισχύσεις ενώ με κάποιους άλλους το μόνο που μπορεί να υπάρξει είναι η προσπάθεια για την δημιουργία γεφυρών για να τους κατανοήσεις και να πάψεις να τους φοβάσαι.
Όταν όμως περνάς στο άλλο άκρο και οραματίζεσαι μια κοινωνία στην οποία ο καθένας θα είναι μέλος της, στην ουσία επιθυμείς την κατάλυση της έννοιας κοινωνία.
'Οταν υποστηρίζεις την δημιουργία μιας κοινωνίας που ο καθένας θα είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι αυτός πιστεύει σωστό ακόμη κι αν αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα πιστεύω του διπλανού του, στην ουσία επιθυμείς την κατάλυση κάθε ελευθερίας.
Ειδικότερα στην ανεξέλεγκτη μετανάστευση, όταν η "υιοθέτηση" του κάθε λαθρομετανάστη που καταφέρνει να βρεθεί εντός των συνόρων και η άκριτη-επιδερμική υπεράσπιση από κάποιους των δικών του πιστεύω (ειδικά όταν αυτά απέχουν παρασάγγας από αυτά της κοινωνίας από την οποία φιλοξενείται), παγιώνεται, μακροπρόθεσμα καταστρέφει πέρα από την όποια θέληση της κοινωνίας για κατανόηση της διαφορετικότητας του άλλου, την ίδια της την συνοχή σαν ομάδα.
Η αύξηση της εγκληματικότητας είναι το πιο τρανταχτό παράδειγμα, ειδικά σε περιοχές με μεγάλη ανομοιογένεια πληθυσμού αφού εκεί εκλείπει το αίσθημα συνοχής της ομάδας που θα έκανε κάποιον να ενδιαφερθεί για το τι συμβαίνει δίπλα του.
(Αναλογίσου πόση αυτοθυσία θα έδειχνες να υπερασπιστείς 3 συγγενείς που κατοικούν μαζί σου στο ίδιο σπίτι και που σας συνδέουν τα ίδια ακριβώς πράγματα και πόση 3 ξένους που απλά τυχαίνει να μένουν μαζί σου για κάποιες μέρες)....
Τώρα, αν εσύ που το διαβάζεις αυτό θα πήγαινες πιο εύκολα καλεσμένος στο σπίτι ενός μουσουλμάνου που μπορεί να είχε κυρίως πιάτο σκύλο με πατάτες στον φούρνο, από ότι στο σπίτι ενός Σέρβου που θα σου πρόσφερε καπνιστό χοιρινό, δικαίωμα σου, αλλά εκφράζεις μια ελαχιστότατη μειοψηφία !!!!
Και σίγουρα δεν θα έδινες τον δικό σου σκύλο για να καταλήξει στον φούρνο του, ενώ μάλλον θα έδινες το δικό σου γουρουνάκι για να καταλήξει στην σούβλα και μετά στο στομάχι σου.
Σε αυτή την χώρα όμως που ακόμη λέγεται Ελλάδα.....Σε αυτή την χώρα με τους αποπροσανατολισμένους (γενικά) κατοίκους που ασπάζονται χωρίς κριτική σκέψη συνθήματα σε πανό, όσο αυτά φυσικά παραμένουν κρεμασμένα εκεί και δεν επηρεάζουν άμεσα τον μικρόκοσμο τους, έχουμε καταντήσει (στην περίπτωση του θέματος που συζητάμε) να αντιστρέψουμε τα ισχύοντα και σχεδόν να αισθανόμαστε ενοχές για την δική μας διαφορετικότητα.
Γιατί άλλο η συμπάθεια για τον συνάνθρωπο και άλλο το να μην αντιδράς όταν κάποιος φιλοξενούμενος στον τόπο σου δεν σέβεται την δική σου διαφορετικότητα και προκαλεί με την συμπεριφορά του.
ΌΤΑΝ πηγαίνεις επίσκεψη σε ένα σπίτι (πόσο μάλλον όταν είσαι φιλοξενούμενος εκεί και πόσο περισσότερο όταν απρόσκλητος χτυπάς την πόρτα και ο ιδιοκτήτης από καλοσύνη δέχεται να σε φιλοξενήσει) και ο ιδιοκτήτης κυκλοφορεί με τις κάλτσες είτε γιατί έτσι έμαθε είτε από παραξενιά, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ !!!
(Μπορείς φυσικά να του μιλήσεις και περιγράψεις τον "δικό σου" τρόπο....Μπορεί να συμφωνήσει και να τον υιοθετήσει, μπορεί και όχι.... Μπορεί να γίνετε φίλοι, μπορεί και όχι....
Μπορεί να μην βλέπετε την ώρα να απαλλαγεί ο ένας από την παρουσία του άλλου....
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ....ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ) !!!!
Ποια κοπελίτσα αλήθεια, που τώρα διαδηλώνει για τα..."δικαιώματα" τους θα συνέχιζε να το κάνει αν έμπαιναν στην αυλή του σπιτιού της και της έσφαζαν την γάτα για να την φάνε;
(παρόλο που θα ακολουθούσαν πιστά τις οδηγίες του Κορανιού και θα φρόντιζαν το ζωάκι -που σημειωτέον θεωρείται από τα αγαπημένα του προφήτη Μωάμεθ- να μην υποφέρει σχεδόν καθόλου);
Ποιος νεαρός που σήμερα ξελαρυγγιάζεται να πάρουν ΟΛΟΙ άδεια παραμονής, θα συνέχιζε να το κάνει αν αύριο οι νόμιμοι πλέον απαιτούσαν να επιτρέπεται να μπορούν να τρώνε ελεύθερα όλα όσα έχουν 4 πόδια ακόμη κι αν για μας θεωρούνται ζώα συντροφιάς;
Ποιος "προοδευτικός" μπαμπάς που τρέχει συνήγορος τους σήμερα, θα συνέχιζε και αύριο αν ζητούσαν να απαγορευτεί η πώληση χοιρινού κατά το Ραμαζάνι τους για να μην προκαλούνται τα θρησκευτικά τους αισθήματα;
Ποια "προοδευτική" μαμά που τους παρέχει τώρα δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες θα συνέχιζε να το κάνει αν γυρνώντας σπίτι της κάποιοι της την έπεφταν, την έφτυναν και άρπαζε και μερικές ψιλές γιατί θα τύχαινε να φοράει μια φούστα λίγο πιο κοντή από όσο αυτοί θεωρούν πρέπον;
Μήπως μετά από αυτό, αυτοί πρώτοι από όλους θα τους αποκαλούσαν άξεστους, ζώα και κτήνη;
Ποιος φιλοξενούμενος αλήθεια στην χώρα τους, ακόμη κι αν βρισκόταν εκεί καθόλα νόμιμα, θα τολμούσε να σφάξει γουρούνι για να κάνει μπάρμπεκιου και να ανεβάσει και φωτογραφίες στο ιντερνετ από την διαδικασία;
Κι αν το έκανε, καταπατώντας τα δικά τους ήθη και έθιμα, πόσο ασφαλής θα αισθανόταν μετά από αυτό;
Θα υπήρχαν άραγε μουσουλμάνοι που θα διαδήλωναν εναντίον των άλλων μουσουλμάνων υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα του στην διαφορετικότητα να παίρνει σάρκα και οστά στον δικό τους χώρο, όταν αυτό θα ερχόταν σε αντίθεση με τα δικά τους ήθη και έθιμα ;
Θα υπήρχαν άραγε μουσουλμάνοι που θα ζητούσαν από τους άλλους να καταπιούν αυτό που θα ήταν προσβολή του δικού τους πολιτισμού;
Ή μήπως θα ήταν σωστό να το κάνουν, απαρνούμενοι αυτό που κρατάει σε συνοχή την κοινωνία τους και είναι ήθη και έθιμα που έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του συλλογικού τους κοινωνικού DNA?
Εμείς λοιπόν γιατί πρέπει να το κάνουμε;
Γιατί πρέπει να φοβόμαστε να υπερασπιστούμε την δική μας διαφορετικότητα και την θέληση μας να παραμείνουμε διαφορετικοί;
Γιατί πρέπει να αποδεχτούμε μια μη λογική εξέλιξη που απώτερο σκοπό έχει την αντικατάσταση της κοινωνίας από κάτι χωρίς αρχή μέση και τέλος;
Γιατί πρέπει να δεχτούμε με την σιωπή μας μια μη φυσική εξέλιξη που θέλει να κομποστοποιήσει κάθε έννοια συλλογικής ταυτότητας που διαχωρίζει τους ανθρώπους κάτω από μια διαστρεβλωμένη έννοια πολιτισμικής γενναιοδωρίας που δεν ξεχωρίζει κανέναν και τίποτα;
logioshermes
....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή
Social Plugin