Ad Code

Responsive Advertisement

Όμορφος κόσμος έτοιμος για την 6η διάσταση …και πάνω

Πιστεύεις πως η ανθρωπότητα είναι έτοιμη να πετάξει-πηδήξει-σκαρφαλώσει στην 5η 6η 18η η όποια πνευματική διάσταση; Διασκεδάζω αφάνταστα, αν και αναγνωρίζω σε κάποιους ανιδιοτέλεια- με την άποψη ότι η ανθρωπότητα είναι έτοιμη για να πάει από δω …που; τρέχα γύρευε…!
Η ανθρωπότητα όπως την γνωρίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς ΑΝΤΙΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ …και ο άνθρωπος από Πνευματικό Ον γίνεται, μηχανικό-μηχανιστικό ον.
Κάποιοι καλοπροαίρετοι οφείλω να ομολογήσω, βλέπουν οράματα με αγγέλους, γεμάτους φως να έρχονται για να ανεβάσουν την ανθρωπότητα στην 5η διάσταση. Ποιά ανθρωπότητα; ΑΥΤΗ…

————————-
* Τουλάχιστον 897 γυναίκες και κορίτσια στο Πακιστάν δολοφονήθηκαν τους πρώτους εννιά μήνες του έτους 2011 σε «εγκλήματα τιμής», ανακοίνωσε την Τρίτη μια μη κυβερνητική οργάνωση προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τα παιδιά της Ιοκάστης
* «Συνολικά760 γυναίκες και κορίτσια σκοτώθηκαν στο όνομα της οικογενειακής τιμής στο Πακιστάν από τον Ιανουάριο ως το Σεπτέμβριο», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένα στέλεχος της Επιτροπής του Πακιστάν για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Ανάμεσά τους υπήρχαν 71 κορίτσια κάτω από 18 ετών, πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι τα ολοκληρωμένα στοιχεία για το 2011 θα δημοσιευτούν τον Φεβρουάριο.
* Η επιτροπή συγκέντρωσε στοιχεία για 1080 εγκλήματα τιμής το 2010, με την τάση να μην είναι πτωτική φέτος, πρόσθεσε. Οι αριθμοί καταδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος της βίας σε βάρος των γυναικών, που κατηγορούνται ότι θίγουν την υπόληψη των οικογενειών τους στην μουσουλμανική πολύ συντηρητική κοινωνία ή θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας και η βία σε βάρος τους παραμένει ατιμώρητη. Παρά το ότι έχει υπάρξει κάποια ασήμαντη πρόοδος όσον αφορά στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των γυναικών στο Πακιστάν οι υπέρμαχοί τους τονίζουν ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να κάνει πολλά περισσότερα για να αποδίδεται δικαιοσύνη, ειδικά σε βάρος ενόχων για δολοφονίες γυναικών, οι οποίες σπανίως ερευνώνται σοβαρά από την αστυνομία που τις θεωρεί υποθέσεις που άπτονται των προσωπικών και οικογενειακών σχέσεων. !!!! Η έννοια της θυσίας στο έργο της Ayn Rand
*Η Deega , μια νεαρή αφρικανή διηγείται ότι ο άντρας της την πρώτη νύχτα του γάμου κάλεσε μια μαία να «την ανοίξει με μαχαίρι» , εφόσον ο ίδιος δεν μπορούσε με την σεξουαλική επαφή. «Εκείνη τοποθέτησε έναν κρόκο αυγού στα χείλη της πληγής, ώστε να μην αισθάνομαι πόνο κατά την επέμβαση. Παρόλα αυτά, πόνεσε πολύ. Ο άντρας βέβαια το απολαμβάνει, αλλά η γυναίκα υποφέρει από τους πόνους. Τώρα πια δεν πονάω. Αλλά να το απολαμβάνω, μου είναι αδύνατο…» Γυναίκες που Αγαπούν τους Ψυχοπαθείς
*Η Hibo αναφέρει για την περίοδό  της « Η περίοδος μου ερχόταν με πολύ μεγάλη δυσκολία, σταγόνα –σταγόνα και διαρκούσε 10 μέρες το λιγότερο. Μερικές φορές έπρεπε να μου βάλουν κάποιο αναισθητικό βότανο στη μήτρα για να αντέχω τον πόνο. Ο γιατρός πρότεινε να ανοίξει λίγο την οπή του κόλπου, ώστε να τρέχει πιο εύκολα το αίμα, αλλά οι γονείς μου δεν συμφωνούσαν…»
*Στην Γάμπια, ειδικά στις φυλές Fula και Sarahuli, φτάνει το 100%! Ο γυναικείος οργανισμός της Γάμπια, Θεμέλιο στην Έρευνα της Γυναικείας Υγείας, Παραγωγικότητας και Περιβάλλοντος, αναφέρει ότι 7 στις 9 εθνικές ομάδες της χώρας προβαίνουν στον γυναικείο ακρωτηριασμό.
*Στην Γκάνα, περισσότερο από 75% των κοριτσιών έχει ακρωτηριαστεί με τον τύπο 2. Το φαινόμενο είναι πιο έντονο στις ανατολικές, δυτικές και βόρειες περιοχές.
*Στην Γουινέα, έχουμε ποσοστό 70-90%. Η Γουινέα ανήκει στη χωρία των αφρικανικών κρατών, όπου εφαρμόζονται αδιακρίτως και οι τρεις τύποι επέμβασης.
*Στην Γουινέα-Μπισσάου, σε περιοχές που κατοικούνται από τις φυλές Fula  και Mandinka, τα ποσοστά επικράτησης σημειώνουν κατακόρυφη άνοδο, αγγίζοντας το 80%. Σε αντίθεση, στις πόλεις τα ποσοστά πέφτουν στο 20-30%. Προτιμούνται γενικά οι «ήπιοι»  ακρωτηριασμοί, τύπου 1-2.
*Στην Ερυθραία, όλες οι εθνικές ομάδες ανεξαιρέτως προβαίνουν σε κλειτοριδεκτομή, σε ένα συνολικό ποσοστό που φτάνει το 90%! Μάλιστα εδώ προτιμάται  ο τύπος 3-ολικός ακρωτηριασμός, έναντι των ήπιων μεθόδων.
*Στην Κένυα εμφανίζεται  κατά 50%,όπου ο φαραωνικός αγκτηριασμός απαντάται στις άπω ανατολικές περιοχές που συνορεύουν με τη Σομαλία. Εκτιμήσεις του 1998 κατέληξαν ότι το 38% του γυναικείου πληθυσμού ηλικίας μεταξύ 15-49 χρονών, έχουν ακρωτηριαστεί. Παρόλα αυτά, τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μια σχετική μείωση της πρακτικής. Η ίδια η κενυατική κυβέρνηση, έχει θέσει σαν στόχο την μείωση της εφαρμογής του εθίμου στο 40%.
*Στην Ακτή του Ελεφαντοστού εφαρμόζεται ο τύπος 2 σε όλη τη χώρα, όπου η κλειτοριδεκτομή είναι βαθιά ριζωμένη σε ανιμιστικές τελετές μύησης. Ιδιαίτερα στις αγροτικές περιοχές του βορά και της δύσης. Το 1994, 2 στις 5 γυναίκες δήλωναν ακρωτηριασμένες. Ο μέσος όρος ηλικίας της επέμβασης ήταν τα 9 χρόνια. Η αγροτική περιοχή της Σαβάνα  εμφανίζει το μεγαλύτερο ποσοστό επικράτησης (75%) , σε αντίθεση με την αστική περιοχή (54%). Αυτό δείχνει καθαρά ότι το μορφωτικό επίπεδο και ο γυναικείος ακρωτηριασμός είναι μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα. Οι γυναίκες που έχουν ολοκληρώσει την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υφίστανται την επέμβαση μόνο στο 23% των περιπτώσεων. Οι θρησκευτικές διαφορές είναι επίσης καθοριστικές. Το φαινόμενο έχει διάδοση 16% ανάμεσα στους χριστιανούς, 80% ανάμεσα στους μουσουλμάνους και 39% ανάμεσα στους παραδοσιακούς αφρικανιστές.
*Στο Μάλι, η επικράτηση αγγίζει το 94%!. Εφαρμόζονται και οι τρεις τύποι, εξίσου στις πόλεις και στην ύπαιθρο. Εξαίρεση αποτελούν οι πόλεις Τομπουκτού και Γκάο, με ποσοστό μόλις 9%. Σημειώνεται ότι το 80% των γυναικών τάσσεται υπέρ της διαιώνισης της πρακτικής , επειδή « πρόκειται για έθιμο και παράδοση», « είναι θρησκευτική υποχρέωση», «είναι υγιεινό», και «διαφυλάσσει την αγνότητα και την ηθική των γυναικών»…Το 72% έχει υποστεί την επέμβαση σε βρεφική ηλικία.
*Στην Μαυριτανία έχουμε συνολικό ποσοστό 25%. Σημαντική διάδοση υπάρχει στις φυλές Soninke και Halpulaar (95%), ενώ στη φυλή Moor, 30%.
*Στην Μπενίν, σύμφωνα με εκτιμήσεις του 1994, το 50% τουλάχιστον των γυναικών, ιδιαίτερα στο βορρά, έχει υποστεί κλειτοριδεκτομή.
*Στην Μπουρκίνα Φάσο,   η επικράτηση( συνολικά 70%) ποικίλλει ανάλογα με την εθνότητα και το θρήσκευμα. Συνήθης είναι η πρακτική εφαρμόζεται σε αγροτικές περιοχές σε κορίτσια μέχρι 7 ετών. Το 1980, το νοσοκομείο Yalgado Ouedraogo της Ουαγκαντούγκου, δημοσιοποίησε ότι το 70% των γυναικών που είχαν εισαχθεί , ήταν ακρωτηριασμένες. Πρόσφατα στοιχεία του Κέντρου Υγείας Παύλος VI, αναφέρουν ότι το 90% των γυναικών που γέννησαν εκεί ήταν «περιτομημένες».
*Στην Νιγηρία, στον νότο ακρωτηριάζεται το 95% των γυναικών, ενώ στο βορά είναι πιο διαδεδομένη η «φαραωνική» περιτομή. Η νιγηριανή κυβέρνηση έχει εξαγγείλει ότι ευελπιστεί να μειώσει το συνολικό ποσοστό από 50% σε 30% , μέχρι το 2010. Ίδωμεν…
*Στο Τζιμπουτί το 95% των γυναικών, από κάθε φυλετική ομάδα, υφίσταται την επέμβαση. Δυστυχώς  δε, ο επικρατέστερος τρόπος είναι η συνολική φαραωνική εκτομή, τύπου 3.
*Στην Σενεγάλη, επί γενικού ποσοστού  στη χώρα 25%, έχουμε και τις φυλές Peul και Toucouleur, όπου ανεβαίνουμε στο 80-100%.Και η σενεγαλική κυβέρνηση έχει βάλει στόχο την ενημέρωση και μείωση του φαινομένου στο προσεχές μέλλον
*Στην Σιέρα Λεόνε, τα ποσοστά κυμαίνονται μεταξύ  80-90%, σε όλες τις εθνικές ομάδες , με εξαίρεση τους Κρεολούς που ζουν στην πρωτεύουσα Freetown.
*Στη Σομαλία εφαρμόζεται κατά 98% ο ένας και μοναδικός  τύπος 3 της φαραωνικής περιτομής , με όλα τα δυσμενή επακόλουθα για την υγεία των γυναικών.
*Στο Σουδάν έχουμε συνολικό ποσοστό 89%. Εφαρμόζονται και οι τρεις τύποι κλειτοριδεκτομής, με επικρατέστερο στο βορά το τύπο 3.
*Στο Τσαντ εφαρμόζεται κυρίως ο τύπος 2 σε ένα ποσοστό 60%.Στο νότο , το 65%  των γυναικών και στα κέντρο-ανατολικά το 85% των γυναικών τάσσεται υπέρ της συνέχισης της πρακτικής .Αντιθέτως, στην πρωτεύουσα Τζαμένια το 62% των γυναικών αντιτίθεται στην κλειτοριδεκτομή.
* Εκτός από την Αφρική , τα στοιχεία για την Ασία μας δείχνουν ότι στην Ινδία, υπάρχει το μουσουλμανικό δόγμα Daubi Bohra, ου εφαρμόζει κλειτοριδεκτομή στα κορίτσια. Επίσης στο Ισραήλ εφαρμόζεται από τους Βεδουίνους ως τελετουργικός εξαγνισμός, κατά την εφηβεία, από 2 έως 17 χρονών, και πριν τον γάμο.
* Στην Λατινική Αμερική έχουμε αναφορές από το Περού, όπου εφαρμόζεται ο σεξουαλικός ακρωτηριασμός των νεαρών κοριτσιών , ανάμεσα κυρίως στη φυλή των Conibos, που είναι τμήμα της ινδιάνικης   φυλής των Pano. Ειδικοί εφαρμοστές είναι κάποιες ηλικιωμένες  γυναίκες της φυλής.
* Τέλος, έχουμε επίσημες αναφορές από την Αυστραλία, όπου οι Αβοριγίνες προβαίνουν σε ανάλογες επεμβάσεις, κυρίως στους κόλπους της φυλής Pitta-Patta, από ηλικιωμένους άνδρες εφαρμοστές. Δυστυχώς προς το παρόν απουσιάζουν επίσημες στατιστικές καταγραφές από περιοχές, όπως η Ινδονησία, όπου το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο. Διάβασε την συνέχεια αν αντέχεις ! …και σκέψου πως όλοι αυτοί είναι ΕΔΩ.
sotires-sothika
Υπάρχουν και οι άλλοι που ΣΚΟΠΙΜΑ, ΔΟΛΙΑ και ΙΔΙΟΤΕΛΩΣ επιδιώκουν με αστραφτερά διαστημόπλοια, εωσφορικά φτερά παγωνιού, κοκοριού, τσαλαπετεινού και λοιπών γραφικοτήτων, να πείσουν χρησιμοποιώντας λέξεις δίχως κανένα νόημα, πως «γλυκοχαράζει ο Αυγερινός και σιγοκλαίει η Πούλια» γραφικοί; επικίνδυνοι; απλά γελοίοι; Τίποτε απ’ όλα αυτά …Απλά ΤΙΠΟΤΑ. Πόσο επικίνδυνο να γίνει το ΤΙΠΟΤΑ;
Στο ιντερνέτ θα βρεις όλες τις γραφικότητες, αν έχεις χρόνο για πέταμα. Τώρα στ αλήθεια πιστεύεις πως κάποιοι έρχονται να σώσουν ένα μάτσο κρέατα, να τα κάνουν τι; Εσύ τι το κάνεις το κρέας που παίρνεις; Λοιπόν το δηλώνω δημόσια και κατηγορηματικά. Απαγορεύω να με σώσει όποιος κι όποιος, έτσι και χωρίς να διαθέτει τ’ απαραίτητα προσόντα.
Παρακαλώ όσοι θέλουν να με σώσουν να στείλουν τα βιογραφικά τους στο sosimo@sothikes.com και θα ανακοινώσω την ημερομηνία ακρόασης- συνέντευξης τους.
Οι ημίθεοι αποκλείονται, έχω βρει τον μπελά μου με δαύτους, βιογραφικά θα γίνουν δεκτά, από θεούς και πάνω. Επίσης εξαιρούνται οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ, ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ, ΕΛ, ΜΕΛ, ΚΟΥΝΕΛ … ο Μωυσής, ο Κθούλου, ο Αζώρ …και όλο το κακό συναπάντημα.


πηγη

Follow Me on Pinterest



....Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.



Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβριστικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή