Ad Code

Responsive Advertisement

EAN


Εάν: «Εάν καταφέρω τελικά και συντονίσω τους πωλητές μου, θα έχω ένα καταπληκτικό γράφημα στατιστικών πωλήσεων, στην επιχείρηση μου». ΕΑΝ και ΘΑ; Τι είδους γλώσσα είναι αυτή; Όχι ΕΑΝ ούτε ΘΑ – μόνο ΝΑ ! Θεωρώ πως πρόκειται για μεγάλο καταπληκτικό στόχο, πως είναι σημαντική η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης σου. Τότε γιατί ξεκινάς με ΕΑΝ και βάζεις κι εκείνο το ΘΑ. Σωστή πρόταση είναι «ΝΑ καταφέρω τελικά ΝΑ συντονίσω τους πωλητές μου, για ΝΑ έχω ένα καταπληκτικό γράφημα στατιστικών πωλήσεων, στην επιχείρηση μου”

Δεν έχω ιδέα τι λέει το επιχειρηματικό σου σχέδιο, σχετικά με τις πωλήσεις σου και δεν γνωρίζω καν τους πωλητές σου, αλλά αν δεν το ΘΕΛΕΙΣ με όλη σου την καρδιά, υπάρχει μια τέλεια ευκαιρία να παραμείνει ένα μεγάλο «εάν». Το εάν είναι αβέβαιο, αόριστο, αδρανές, καμία δόνηση για δράση, τίποτε που να ωθεί σε υλοποίηση μιας σκέψης. Η λέξη αυτή πρέπει να καταργηθεί από το λεξιλόγιο κάθε φέρελπι επιτυχημένου, ευτυχισμένου και σώφρονα ανθρώπου. Το «εάν» σημαίνει απλά ότι κάτι δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί. Γιατί; Εάν έχεις σοβαρή ΠΡΟΘΕΣΗ η αλλιώς ΘΕΛΗΣΗ, αυτή γίνεται πράξη. Οποιαδήποτε δυσπιστία στον εαυτό, καθιστά την υλοποίηση της προβληματική.

business life