Ad Code

Responsive Advertisement

Πρόσκληση Σώρρα (ακόμη τον περιμένουμε)-Πολλοι περιμενουν τον Μακη!!


Αγαπητέ Μάκη,

το συμβόλαιο υπερ της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ της Ελλάδας το υπέγραψα τη μέρα που γεννήθηκα με το αίμα των προγόνων μου. Σε περιμένω ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ, σε όποια χώρα και σε ότι μέσο θες. Διάλεξε μέρα και ώρα.

Να σε βοηθήσω με μόνο 2 ερωτήσεις από τώρα:

1. Τα "ομόλογα" είναι τα IBOE του Stephen Louis Wozny, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
2. Υπάρχει μία επένδυση που ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ με τα IBOE σου, με εξαίρεση τις κομπίνες του Diamond στον Καναδά για τις οποίες τον κυνηγάνε και τρώει ποινές φυλάκισης;

Ρήνος Λευτέρης

ΥΓ Σου θυμίζω ότι ο Γιαλτουρίδης ΗΔΗ δέχθηκε την πρόταση σου από το Φεβρουάριο και ακόμη σε περιμένουμε:

------------------------------
--------------------------

Μάκη έστειλες το παρακάτω Sat, 23 Feb 2013 20:49:22 +0000

ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΓΙΑΛΤΟΥΡΙΔΗ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΩΡΓΗ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕ ΚΕΝΤΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΖΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΤΑ ΠΑΧΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ

--------------------------------------------------------

Σου απάντησε ο Γιαλτουρίδης 11:06 μ.μ. Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Μάκη,

Ευχαρίστως. Το τηλεοπτικό κανάλι βρίσκεται στην Florida των Ηνωμένων Πολιτειών. Είναι ομογενειακό με παγκόσμια εμβέλεια ζωντανά μέσω internet. Με αντικειμενικό παρουσιαστή, όχι τύπου Μπεξή, art-fm και τρίχες κατσαρές.

www.wpso.com

Πες μου πότε και θα είμαι εκεί.

-Γιαλτουρίδης

ΥΓ. Μάκη, σε λίγο αρχίζουν τα δύσκολα.

--------------------------------------------------------

Απαντάς Μάκη το Sat, 23 Feb 2013 21:22:06 +0000

ΡΕ ΠΙΑ ΦΛΩΡΙΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΑΚΟΥ ΠΑΡΤΑΛΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΜΗΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΥ ΚΟΒΩΣΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ Ε ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

--------------------------------------------------------

Δέχεται ο Γιαλτουρίδης το Sat, 23 Feb 2013 16:56:21 -0500 και ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Μάκη,

Είπα ζωντανά και βεβαίως δίπλα δίπλα. You και me. Ήδη μίλησα με τον ιδιοκτήτη του καναλιού. Ντιμπέιτ σε αίθουσα της κοινότητας εκεί στη Florida με χωρητικότητα άνω των 500 ατόμων. Θα είναι φίσκα. Κάμερες, όλα. Ντιμπέιτ με όρους. Και βεβαίως με ερωτήσεις και από τους παρευρισκομένους. Τέρμα στα παραμύθια. Εσύ φέρε τα ομόλογα. Εγώ θα φέρω το Υπουργείο Οικονομικών (U.S. Department of the Treasury) να τα εξετάσει.

Το ντιμπέιτ πρέπει να γίνει εδώ στο Αμέρικα διότι εσύ ο ίδιος ισχυρίζεσαι ότι λεφτά υπάρχουν και ότι τα λεφτά αυτά είναι ντόλαρς Αμερικής. Η Ελλάδα την πάτησε πρόσφατα από έναν άλλον σαν εσένα που μας είπε λεφτά υπάρχουν δίχως να μας εξηγήσει από που τα βρήκε η τουλάχιστον από που θα τα έβρισκε.

-Γιαλτουρίδης

ΥΓ. Μάκη, σε λίγο αρχίζουν τα δύσκολα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ