Ένας καρκινικός πολιτισμός-όγκος επιτίθεται στον οργανισμό γη! Τα κύτταρα του ανοσοποιητικού της γης είναι έτοιμα να επιτεθούν για να εξουδετερώσουν την ασθένεια ! Για να είναι επιτυχής η επίθεση πρέπει τα κύτταρα να δονηθουν στην ίδια συχνότητα και με συντονισμένη προσπάθεια από κοινού να δώσουν την μάχη!
Μόνο που αυτή η μάχη έχει ιδιαιτερότητες ,δεν δίνεται σε αυτό το πεδίο άλλα σε εννοιολογικό πεδίο!
Θα σας πάρουμε το σπίτι !! Θα μπουν φυλακή όλοι όσοι χρωστάνε! Θα σας πάρουμε τα πετρέλαια !Θα σας πάρουμε τα ορυκτά ! Θα σας πάρουμε την γη !
Και τα κύτταρα μέσω φοβου αντι να δονηθουν στην ιδιότητα τους μεταμορφώνονται σε συστημικα καρκινικά κύτταρα έτοιμα να δεχτούν και όχι να αντιμετωπίσουν πια!
Τι όμως τρέμει ο καρκίνος ? τρέμει μόνο μήπως τα κύτταρα δεν συντονιστούν μαζί του άλλα συντονιστούν με αυτόν...
..και ξέρεις τι συμβολίζει στην εννοιολογική τοποθεσία αυτός ; Tο χάος της ψυχής του Έλληνα που δεν μπορεί να καταπέσει και να κοιτά την ύλη παρα μόνο να κοιτά ψηλά!
Το γέλιο του Έλληνα , η τελευταία στιγμή του Έλληνα , η αγκαλιά του Έλληνα , η γειτονία του Έλληνα , το παθος για Ζωή του Έλληνα , ο έρωτας του Έλληνα , το ΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ του Έλληνα!!
Και το τρέμουν αυτό γιατί αυτός ο πόλεμος είναι ο πόλεμος της ύλης με το πνεύμα , της φωτιάς με τον πάγο , του ουρανού με την γη , του γιν και του γιανκ ....και σε όλα αυτά δεν υπάρχει ο Έλληνας!! ο Έλληνας ήταν και θα είναι πάντα η συμφιλιωτική γραμμή ανάμεσα στα αντίθετα , η γραμμή που χωρίζει και σχηματίζει το γιν και γιανκ, ο αέρας ανάμεσα στον ουρανό και την γη , ο αιθέρας ανάμεσα στην ύλη και το πνεύμα!
Δεν νικιέται μια ιδέα , δεν νικάς το χαμόγελο ,δεν νικάς καρδία αυτού που σου έδωσε την ιδέα του κόσμου που ζεις!!!
Stranger... Αφιερωμενο...

Social Plugin