Ad Code

Responsive Advertisement

Ο δικός μου πολιτισμός...

..Δεν ονειρευετε τιμωρούς Θεούς και διαχωριστικούς ...

..Δεν ελπίζει σε ολοκαυτώματα , δεν ελπίζει σε αποκαλύψεις...

...ΔΕν αφήνεται στα λόγια των ΦΟΡΕΩΝ μιας πίστης , δεν καταπίνει τα λόγια ΑΝΘΡΩΠΩΝ ...που είδαν για μένα χωρίς εμένα..

..Ο δικός μου πολιτισμός μιλα για Ειρήνη ,για ένωση , μιλα για τους ανθρώπους σαν το μεγαλύτερο αγαθό για την Ζωή σαν τον μεγαλύτερο έρωτα ..

..Ο δικός μου πολιτισμός δεν περιμένει κανένα αντι , δεν περιμένει καμία μάχη , δεν αναγνωρίζει την σχιζοφρένεια του πολεμου..

..Ο δικός μου πολιτισμός δεν ΔΕΧΕΤΕ κανένα ΘΕΟ που δοκιμάζει με την ελεύθερη βούληση και γυρνά την Πλατη στα λάθη των ανθρώπων , ο δικός μου πολιτισμός δεν αναγνωρίζει ένα ΘΕΟ που υμνεί την αγάπη άλλα οι ακόλουθοι του λατρεύουν την βια και τον διαχωρισμό...

...Δεν αναμένει και δεν γιορτάζει όταν οι προφητείες κάποιον που είδαν τα σχέδια γραμμένα σε χαρτί τείνουν να συμβούν!

...Δεν χαίρετε γιατί ο κόσμος εξελίσσεται σε φρενοκομείο...

..Ο δικός μου πολιτισμός κάνει ΘΕΟΤΗΤΑ την ΑΝΑΓΚΗ όταν πρέπει και τον ΕΡΩΤΑ μόνιμα ώστε να εξελίξει τον σεβασμό προς την Ζωή...

...Στον δικό μου πολιτισμό δεν επιτρέπεται σε κανένα να ευλογεί το καλό του ενός έναντι στο κακό του άλλου, στον δικό μου πολιτισμό δεν υπάρχει εμείς και οι άλλοι...

..Στο μέλλον του πολιτισμού για τον οποίο θα πολεμήσω δεν υπάρχει η τιμωρία των άπιστων και η λύτρωση των πιστών , δεν υπάρχει το εγώ είμαι έτσι και καλά και όποιος είναι εναντιων μου θα τον καταπιεί η φωτιά....

...Στον δικό μου πολιτισμό η Ζωή είναι το μεγαλύτερο αγαθό , δεν υπάρχουν ακατανόητα σχέδια και βουλήσεις , δεν υπάρχουν δίκες γιατί κάποιος απλά δεν γνώριζε τι ήθελε ένας ΘΕΟΣ νομοθέτης ..

..Στον δικό μου πολιτισμό δεν υπάρχουν διαχωρισμοί μέσω σφηνωμενης ταμπέλας πίστης από τα ιερατεία , στον δικό μου πολιτισμό δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΕΡΑΤΕΙΑ!

...Για αυτόν τον πολιτισμό πόλεμό , νομίζω ποιο ξεκάθαρα δεν μπορούσα να σας τα πω , ότι και ότι αν γράφω ανάλογα την διαχωριστική ταμπέλα μέσα σας που σαν έχουν σφηνώσει οι δεσμοφύλακες του νου σας καταλαβαίνετε ....Ο δικός μου πολιτισμός δεν έχει ΕΝΑ ΘΕΟ που κάνει σχέδια θανάτου , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΟ ΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ , Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΈΒΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΈΒΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...!

..Για αυτό θα πολεμήσω και ονόμασε το όπως θες , όπως σε μπόλιασαν να πιστεύεις ότι και να γίνει ...άλλα σκέψου γιατί σε μπόλιασαν έτσι ! Δεν θα μπορούσα να είμαι αληθινός άλλα ταυτόχρονα μίμος μέσα σε ένα πεδίο δομημένο από υπνωτισμενα πιόνια!

..Αυτό που αντιπροσωπεύω δεν μοιάζει και ούτε κανείς σας γνωρίζει στο ελάχιστο τι μπορεί να είναι , Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΙΔΕΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ...

...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ .....ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΩ !

Stranger..