Ad Code

Responsive Advertisement

Θέλω να σε ξανακάνω παιδί...!!!!!!!!!!!!!!!






..Τότε που εσφιγκες τα ανύπαρκτα μπρατσακια σου και έλεγες κοίτα ποντίκι..κοίτα πόσο δυνατός είμαι!!

..Τότε που μπορούσες να ξιφομαχεις με δράκους , που κατατρόπωνες ολόκληρους στρατούς για να είσαι ήρωας !

..Τότε που το θέλω σου ήταν ολόκληρο το σύμπαν , που δεν είχε περιορισμούς, δεν είχε διαπραγματεύσεις ...ήταν αυτό που ήθελε ένα παιδί και ολόκληρο το σύμπαν χαμογελούσε με αυτό!

..Τότε που δεν δεχόσουν το δε γίνεται , το αδύνατο , το αφύσικο,...τότε που μπορούσες να πετάς και να νικάς πάντα!

..Τότε που η λογική δεν σε κυριαρχούσε και με μοναδικό μαγικό τρόπο όλα όσα φανταζόσουν γινόντουσαν με τον ένα η τον άλλο τρόπο πραγματικότητα!

..Τότε που τα πιο τρελά σχέδια δεν είχαν ούτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση αποτυχίας...και τη σημασία θα μπορούσε να έχει η αποτυχία όταν το θέλω σου ήταν να ζήσεις την περιπέτεια!!

..Τότε που ήσουν παιδί ήμασταν όλοι μαζί , από όλες της γωνίες του κόσμου , δεν μας χώρισε ποτέ τίποτα , ειχαμε επικοινωνια στα πάντα , με δική μας γλώσσα , με δική μας φαντασία ..με ένα χαμόγελο μόνιμο στα χείλι!

..Τι νομίζεις θα χάσουμε ; Χαζός είσαι ρε; ..Χάνουμε εμείς ποτέ ; ...Νομίζεις ότι είμαι εδώ για να χάσω ; ....Έχεις καταλάβει πόσο δυνατός είμαι ; ..

Θέλω να σε ξανακάνω παιδί και να βγούμε στους δρόμους με τα θέλω μας , με τα όνειρα μας , με την αγάπη μας , όλοι γύρω μας παιδιά ,ενωμένοι μέσα στο πιο τρελό παιχνίδι του κόσμου , στεφανωμενοι νικητές από την στιγμή που γεννηθήκαμε !

Αλήθεια νόμιζες ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση να χάσουμε; ..Ποτέ δεν θα χάσουμε ΞΥΠΝΑ! Είμαστε τα παιδιά της Ζωής ... και οι δράκοι δημιουργήθηκαν μέσα από το μυαλό μας!

Κοίτα μπράτσα που έχω ; .. κοίτα ποιο κάτω από της κορυφές των γραμματοσειρών μου , έχω κρύψει έναν ήρωα , αυτόν που νίκησε τους πάντες στην Ζωή μας και μας μεγάλωσε ,μας προστάτεψε μέχρι σήμερα!

Αυτόν τον ήρωα που παρ όλη την λογική των μεγάλων στην ανυπαρξία του εμείς ,εγώ, εσύ τον κάναμε να είναι πάντα νικητής ...να είναι αυτός που σήμερα είναι εδώ ....έτοιμος για μια ακόμα Νίκη!

Αλήθεια πιστεύεις ότι θα χάσω; ...Δεν θα χάσω σου το υπόσχομαι ...και θα είμαστε όλοι μαζί πιασμένοι χέρι χέρι ...το μόνο που θα ακούγεται στο πεδίο της μάχης θα είναι παιδικά χαμόγελα!!!

Stranger....