Ο Tζωρτζ Νόρι (στην εκπομπή coast2coast) δέχεται κλήση (έξω απ'τις ΗΠΑ) από ανώνυμο άτομο που δεν ήθελε να πει από πού παίρνει. Του διαβάζει ένα μέιλ που έλαβε από έναν φίλο που υπηρετούσε στο πολεμικό ναυτικό την εποχή που χάθηκε το αεροπλάνο.
Το σύστημα ελέγχου των τηλεκατευθυνόμενων αεροσκαφών (drones) των Αμερικανών, εκλάπη από τους Ταλιμπάν, όταν ένα αμερικανικό μεταφορικό κονβόυ, το μετέφερε. Οι ταλμπάν έστησαν ενέδρα στο κονβόυ, αρπάζοντας τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τα συστήματα ελέγχου, που ζύγιζαν 20 τόνους περίπου και είχαν αμπαλαριστεί σε 6 μεγάλα κασόνια. .Αυτό έγινε τον Φλεβάρη του 2014. Οι ταλμπάν ήθελαν χρήμα και θα πουλούσαν το σύστημα στους Ρώσους και τους Κινέζους. Οι Ρώσοι ήταν απασχολημένοι στην Ουκρανία, οι Κινέζοι ήθελαν πάρα πολύ τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Έχοντας αυτό το σύστημα ελέγχου, τα αμερικανικά drones θα αχρηστεύονταν. Έστειλαν 8 κορυφαίους επιστήμονες άμυνας για να ελέγξουν το σύστημα, και συμφώνησαν να πληρώσουν εκατομμύρια γι'αυτό.
Στις αρχές του Μάρτη 2014, οι 8 επιστήμονες και τα 6 κασόνια, μεταφέρθηκαν στην Μαλαισία, πιστεύοντας ότι ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποφευχθεί ο εντοπισμός τους. Το εμπόρευμα κρατήθηκε στην πρεσβεία κάτω από διπλωματική προστασία.
Παράλληλα, οι αμερικανοί ζήτησαν και πήραν βοήθεια από τους ισραηλινούς, για να πάρουν πίσω το συγκεκριμένο φορτίο. Οι κινέζοι θεώρησαν ότι θα ήταν πιο ασφαλής η μεταφορά του φορτίου με αεροσκάφος της πολιτικής αεροπορίας, για να αποφύγουν τις υποψίες. Μια απ'ευθείας πτήση από το Κοάλα Λομπούρ στο Πεκίνο διαρκεί μόνο 4,5 ώρες και υπέθεταν ότι οι αμερικανοί δε θα επιτίθονταν σε σκάφος πολιτικής αεροπορίας. Οπότε, θεώρησαν την πτήση ΜΗ370, τέλεια περίπτωση.
Επιβιβάστηκαν 5 αμερικανοί και ισραηλινοί πράκτορες, που είχαν πλήρη γνώση της λειτουργίας των boeing. Οι δύο "ιρανοί" με τα κλεμένα διαβατήρια, ήταν μέσα σ'αυτούς.
Όταν η πτήση έβγαινε από το μαλαισιανό εναέριο χώρο, και ετοιμαζόταν να επικοινωνήσει με τον εναέριο ελεγκτή του βιετνάμ, ένα αμερικάνικο AWAX , έκανε παρεμβολές στο σήμα τους, απενεργοποίησε το σύστημα ελέγχου των πιλότων και γύρισαν το αεροπλάνο σε τηλεκατευθυνόμενο έλεγχο (remote control mode- έλεγχο εξ αποστάσεως). Τότε έχασε το αεροπλάνο για πρώτη φορά ύψος, προσωρινά.
Πώς το κατάφεραν αυτό; Μην ξεχνάμε ότι μετά την πτώση των διδύμων, τοποθετήθηκαν σε όλα τα αεροσκάφη boeing και όλα τα airbus , συστήματα τηλεκατευθυνόμενου ελέγχου, για να αντιμετωπίζονται οι αεροπειρατείες τρομοκρατών. (αυτό το ξέρατε; εγώ όχι)
Κι έτσοι οι αμερικάνοι και ισραηλινοί πράκτορες, πήραν τον έλεγχο του αεροπλάνου, έκλεισαν το transponder και άλλα συστήματα επικοινωνίας, άλλαξαν πορεία, και πέταξαν προς δυσμάς. Δεν πήγαν προς Φιλιππίνες και Γκουάμ, γιατί όλη αυτή η περιοχή καλύπτεται από παρακολούθηση με ραντάρ και δορυφόρους απ'τους κινέζους. Το ραντάρ της Μαλαισίας και της Ινδίας εντόπισαν το άγνωστο σκάφος (awax) αλλά δεν ενήργησαν επαγγελματικά.
Το αεροπλάνο πέταξε πάνω από τη βόρεια Σουμάτρα, τη Νότια Ινδία και προσγειώθηκε στις Μαλδίβες. Κάποιοι χωρικοί το είδαν να προσγειώνεται. Έκανε ανεφοδιασμό και συνέχισε για να φτάσει στο Ντιέγκο Γκαρσία- την αμερικάνικη αεροπορική βάση, στη μέση του Ινδικού ωκεανού.
Το φορτίο και το μαύρο κουτί αφαιρέθηκαν, οι επιβάτες "σιώπησαν" με φυσικά μέσα, (έλλειψη οξυγόνου) και το αεροπλάνο, με τους νεκρούς επιβάτες απογειώθηκε ξανά με remote control και συνετρίβη στο νότιο ινδικό ωκεανό, για να φανεί ότι τελικά τελείωσαν τα καύσιμα και το αεροπλάνο έπεσε.
Οι αμερικάνοι οργάνωσαν ένα καλό σόου, πρώτα με αντιπερισπασμό, αεροπλάνα έρευνας από τη θάλασσα της νότιας κίνας μέχρι τον ινδικό. Βγήκαν με αντικρουόμενες δηλώσεις, για να μπερδέψουν τους πάντες.
Τα παραπάνω, πάρθηκαν από το απόσπασμα εδώ:
http://www.tubechop.com/watch/3002787Και σε ό,τι με αφορά, είναι το πιο πιστευτό και λογικό σενάριο
που άκουσα μέχρι σήμερα, παρά τη σύγχυση που επιχείρησαν να προκαλέσουν τα λαμόγια (και τα κατάφεραν προφανώς)
ideografhmata
Social Plugin