Ad Code

Responsive Advertisement

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (κολπακια για 10 ευρώ)


Καλησπέρα σας .. Ονομάζομαι ..... και μένω στην Θεσσαλονίκη .Έχω να εκφράσω τα παράπονα μου για το σύστημα εκδόσεις διαβατηρίων και το περίεργο κόλπο με τα Παράβολο Δημοσίου που διαπίστωσα σήμερα .. οι αστυνομικοί στο τμήμα ευοσμου....... με εξυπηρέτησαν με το καλύτερο τρόπο και ταχύτατα που τους δίνω τα συγχαρητήρια μου και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου .

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν γιατί δεν είχαν παράβολα του ελληνικού δημόσιου μέσα στο τμήμα εκδόσεις διαβατηρίων και έπρεπε να πάω απέναντι σε ένα ιδιωτικό τυπογραφείο (φωτοτυπαδικο ) και να αγοράσω 85 ευρώ Παράβολο Δημοσίου και 10 ευρώ παραπάνω για την αμοιβή του καταστήματος .

Αν δεν ήθελα αυτήν την διαδικασία έπρεπε να πάω στην αρμόδια εφορία που ήταν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης , με ότι αυτό συνεπάγεται , ταλαιπωρία , οδική κίνηση και τα σχετικά που γνωρίζεται .. Σας θεωρό συνυπεύθυνους για το γεγονός και σας καλό να μου απαντήσετε για πιο λόγο ένας ιδιώτης κατείχε Παράβολο Δημοσίου και όχι η ιδία υπηρεσία του ελληνικού δημόσιου που εκδίδει τα διαβατήρια… Δεν θα δεχτώ την δικαιολογία ότι το τμήμα δεν υποχρεούται να κατέχει Παράβολο Δημοσίου γιατί με την ιδία δικαιολογία δεν επιτρέπετε να κατέχει και το μαγαζάκι απέναντι από το αστυνομικό τμήμα ..

Ερώτηση . Είναι τόσο δύσκολο να κατέχει η ιδία υπηρεσία Παράβολο Δημοσίου στην έκδοση διαβατηρίου , εφόσον είναι υποχρεωτική η καταβολή των χρημάτων ..

Επιτρέπετε ένας ιδιώτης να εμπορεύεται Παράβολο Δημοσίου και να προσθέτει αυτόβουλα τιμή πώλησης .

Είναι τόσο δύσκολο να σταματήστε αυτήν την οικονομική ταλαιπωρία με τον απλό τρόπο που κάνει ένα μικρό μαγαζάκι απελάτη από την υπηρεσία σας ? Ενημερώστε σας παρακαλώ της υπηρεσίες να κατέχουν και αυτές Παράβολο Δημοσίου μέσα στην υπηρεσία εκδόσεις διαβατηρίων , όπως κάνει ένα απλό φωτοτυπικό , ακριβός απέναντι τους . Ευχαριστώ

ΕΜΑΙΛ