Ad Code

Responsive Advertisement

Αλήθεια λογιζόμαστε εμείς για απόγονοι του Κολοκοτρώνη.. Οι παππούδες μας που σκοτώθηκαν στην Βόρεια Ήπειρο θα μας έφτυναν στα μούτρα!!!


Αλήθεια λογιζόμαστε εμείς για απόγονοι του Κολοκοτρώνη.. Οι παππούδες μας που σκοτώθηκαν στην Βόρεια Ήπειρο θα μας έφτυναν στα μούτρα!!!

Τι κατάντια είναι αυτή ωρέ...

Έτσι άρχισε μια ωραία συζήτηση μεταμεσονύχτια με έναν καλό φίλο, εκ της Μάνης προερχόμενο, άρτι αφιχθέντα στην εποχή της ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (αυτό το φατσοβιβλίο μπορεί να είναι μεγάλος ρουφιάνος αλλά η αλήθεια είναι ότι βρίσκεις και κανένα φίλο από τα παλιά).

Ο φίλος λοιπόν αυτός, λάτρης της Ελληνικής Ιστορίας, όπως είναι πραγματικά, όχι όπως την μαθαίνουν σήμερα στο δημοτικό, δεν μπορεί να χωνέψει πως αυτός λαός δέχεται αυτόν ορυμαγδό επώδυνων μέτρων, που ούτε στην μακρόχρονη τουρκική σκλαβιά δεν είχε πληρώσει. Πως δέχεται να ξαναψηφίζει τους ίδιους και τους ίδιους που τον οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στον γκρεμό. Πως κάποτε πήρε το ντουφέκι και ανέβηκε στο βουνό, μη λογαριάζοντας γυναίκες - παιδιά - μανάδες, μόνο και μόνο για την πολυπόθητη λευτεριά.

Η μόνιμη δικαιολογία "εγώ τι μπορώ να κάνω βρε παιδιά, ένας άνθρωπος είμαι... "

Γιατί φίλε ρώτησες αλήθεια ποτέ τον διπλανό πως νοιώθει; Είσαι τόσο τυφλός που δεν μπορεί να δεις ότι έχει την ίδια μ΄εσένα έκφραση στα μάτια. Ότι πέρασε ο καιρός που κάθεται αναπαυτικά στην πολυτελή πολυθρόνα του και τώρα είναι στην άκρη και με τα πόδια στην τσίτα;

Δεν θα έγραφα αυτό το άρθρο εάν διάβαζα αυτήν την ανάρτηση στο thesecretrealtruth. Βλέποντας το βίντεο που σας παραθέτω και παρακάτω και επηρεαζόμενος φυσικά από την χθεσινή συζήτηση δεν μπορώ να μην βγάλω την αγανάκτηση μου. Δεν μπορώ να μην βγω στο δρόμο, όπως τότε, πριν δύο χρόνια - που χιλιάδες κόσμου γεμίζαμε την πλατεία Συντάγματος...

Να πούμε ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΈΚΕΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.

Και μην αρχίζετε οι αναρχοαυτόνομοι να λέτε τα δικά σας... δεν λέω να πάρουμε τα όπλα, ούτε να αρχίζουμε τους βανδαλισμούς. Αυτά κύριοι μπορεί να εξυπηρετούν τα δικά σας συμφέροντα και όχι του Ελληνικού Λαού.

Δεν λέω να ρίξουμε την κυβέρνηση. ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.

Να αναλογιστούμε επιτέλους με ποίους έχουμε πρόβλημα. Να σταματήσουμε να "πυροβολάμε" λάθος στόχους.

Πρόβλημα δεν έχω με την τράπεζα που μου δάνεισε τα λεφτά για να φτιάξω το σπίτι μου. Εάν δεν ήταν αυτή δεν θα είχα σπίτι θα ήμουν στο ενοίκιο. Πρόβλημα έχω με αυτούς που μείωσαν το μισθό μου, που αύξησαν τους φόρους και τελικά με κατάντησαν κακοπληρωτή.

Με την εφορία δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πάντα ήμουν συνεπής στις υποχρεώσεις μου. Τώρα είμαι φοροοφειλέτης, όχι όμως φοροφυγάς. Πρόβλημα έχω με τους φοροφυγάδες και αυτούς που κλείνουν τα μάτια, σε αυτούς που δεν τους έλεγξαν ΠΟΤΕ, με αυτούς που τους δίνουν λίστες φοροφυγάδων και τις κρατάνε σπίτι να αραχνιάσουν.

ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ - ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!