Ad Code

Responsive Advertisement

Μισανδρισμός, ετεροφοβία και διαφημίσεις



Όλοι γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις - με έναν ‘ανάλαφρο’ τρόπο- περνάνε τα δικά τους συγκεκριμένα μηνύματα και διαμορφώνουν τις συνειδήσεις στις μάζες. Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην τιβί, βλέπει τους άνδρες (και με μια πιο καλύτερη ματιά τους λευκούς άνδρες συγκεκριμένα) στις διαφημίσεις ή στις ‘κωμικές» σειρές να γελοιοποιούνται συνεχώς. Μια μελέτη που διεξήγαγε μια πόλη στην Καλιφόρνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις που απεικονίζουν τους άνδρες με ένα αρνητικό φως βλάπτουν τη δομή της αμερικανικής οικογένειας.

Κάποτε η «Cadillac»* στην Αμερική ήταν συνώνυμη με την επιτυχία. Ήταν το απόλυτο σύμβολο του αρσενικού status. Τώρα συμβολίζει προφανώς την φεμινιστική επιτυχία ταπεινώνοντας και εξευτελίζοντας τους άνδρες.

Το 2013 η Cadillac είχε μία διαφήμιση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ανδροφοβική ή ετεροφοβική. Μια βιαστική νεαρή κοπέλα βρίσκεται ξαφνικά μέσα σε μια νεροποντή. Επιδιώκει καταφύγιο κάτω από τις ομπρέλες μερικών νεαρών ανδρών που η ίδια διαλέγει μέχρι να φτάσει στον τελικό προορισμό της, την άδεια της Cadillac SUV. Το μήνυμα είναι σαφές. Οι γυναίκες μπορούν να ζητούν προσωρινή προστασία από τα αρσενικά, αλλά τελικά θα βρουν οικονομική και σεξουαλική ανεξαρτησία η οποία αντιπροσωπεύεται από το πολυτελές αυτοκίνητο.

Είναι μέρος του συνεχιζόμενου Ψυχολογικού Project να χτυπηθεί ο δυτικός άνθρωπος στην ταυτότητά του, η οποία βασίζεται στη θρησκεία, τη φυλή, το έθνος και την οικογένεια. Η Νέα Τάξη αντιλαμβάνονται τους παντρεμένους άνδρες και τις οικογένειες ως «απειλή» για την παγκόσμια τυραννία της. Η General Motors και άλλες πολυεθνικές εταιρείες λένε το ίδιο τραγούδι.

Η διαφήμιση "Khakis" της Cadillac απεικονίζει κυρίως λευκούς άνδρες να τρέχουν σαν τα ποντίκια μόλις κάνει την εμφάνισή της η «γάτα» του γραφείου. Υπό τους ήχους του "Here Comes Success" (του Iggy Pop), μια νεαρή γυναίκα (διευθύντρια;) περνάει με αυτοπεποίθηση μέσα από τα γραφεία εκφοβίζοντας τους νεαρούς άνδρες που δεν είναι σκυμμένοι στην δουλειά και χαζολογούν.

Σε ένα γραφείο, ένας άνδρας μυρίζει την μασχάλη του, ένας άλλος κάνει Tai Chi, ένας άλλος έχει τα πόδια του στο γραφείο του, κάποιος άλλος τρώει. Φυσικά δεν υπάρχει καμία γυναίκα!

Η νεαρή θεά βρίσκεται στο τέλος μόνη της σε ένα ασανσέρ με έναν άνδρα εργαζόμενο. Όταν του λέει, "Γεια σου Chris," το στυλό στην τσέπη του αναβλύζει μελάνι, γεγονός που υποδηλώνει ότι δεν μπορεί να κρύψει.. τον ενθουσιασμό του (αν και μοιάζει σαν να κατουριέται…)

Η θεά το παρατηρεί και μειδιά. Στην επόμενη σκηνή, φεύγει με την Κάντιλάκ της. Σκέφτεται για τον Chris και γελά θριαμβευτικά. Δεν αρκεί ότι είναι «επιτυχημένη». Η ικανοποίησή της είναι ότι είναι κυρίαρχη έναντι των ανδρών.

Πόσο διαφορετική ήταν η διαφήμιση της Cadillac το 1987 με έναν άντρα που απόπνεε τον ανδρισμό και την ωριμότητα του Τσάρλτον Ίστον. Πόσα άλλαξαν μέσα σε μόλις 20 χρόνια!

Τα νέα διαφημιστικά αποδεικνύουν την γυναικεία χειραφέτηση που έχει εξευτελίσει και αποδυναμώσει τους άνδρες, έτσι ώστε εξευτελισμένοι και «ευνουχισμένοι» να υποταχθούν καλύτερα στη Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Η «στείρωση» των ανδρών και η διόγκωση του εγωισμού των γυναικών κάνει τις γυναίκες να είναι τρομερά απαιτητικές και τους άνδρες να τις βρίσκουν τρομερά απρόσιτες.

Το αποτέλεσμα είναι η αποτυχία διαμόρφωσης μακροπρόθεσμων μονογαμικών σχέσεων, που οδηγεί στην ασυδοσία, την διάλυση της οικογένειας και της απόκτησης τέκνου, κάτι που παραπέμπει σε ομοφυλοφιλική συμπεριφορά.

Η γυναίκα στην παραπάνω διαφήμιση της Cadillac δεν είναι καμιά εντυπωσιακή. Δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ούτε καλά ντυμένη. Ούτε φαίνεται να είναι ιδιαίτερα έξυπνη. Αυτό, ώστε η μέση Αμερικανίδα να μπορεί εύκολα να ταυτιστεί μαζί της.

Φανταστείτε μόνο να αντιστρέφονταν τα φύλα. Φανταστείτε έναν άντρα να περπατάει αγέρωχος στο διάδρομο και γυναίκες να τρέχουν να κρυφτούν δεξιά και αριστερά. Φανταστείτε μια γυναίκα να μυρίζει τη μασχάλη της ή να μοιάζει με ηλίθια. Φανταστείτε μια γυναίκα να βρέχεται ή να λιποθυμά στο ασανσέρ μόλις μπαίνει ο άνδρας. Πόσες ομάδες γυναικών δεν θα φώναζαν για «προσβλητικό», «μισογυνισιτικό», «φαλλοκρατικό» διαφημιστικό.

Αλλά δεν υπάρχει "μίσος" όταν οι άνδρες υποβαθμίζονται. Υπάρχει «μίσος» μόνο όταν κάποιος διαφωνεί με την κοινωνικά καταστροφική ομοφυλοφιλική-λεσβιακή ατζέντα.

Άλλο ένα ανάλογο διαφημιστικό, όπου ο (λευκός) άνδρας είναι ηλίθιος..

Εδώ ο άντρας είναι γάιδαρος και τα παιδιά γουρουνάκια!

* Από άρθρο του Henry Makow Ph.D. (σε μια κάπως πιο.. ελεύθερη μεταφορά)

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ/ΠΗΓΗ