Ad Code

Responsive Advertisement

Με διαφορά 5 ετών ενημερώνεσαι ...

Ότι προσπάθησα να σου δείξω και να σε ενημερώσω εδώ και 5 χρόνια σήμερα το βλέπεις σαν πληροφορία ακόμα και από σελίδες που κάποτε γελούσαν με την πληροφορία μου!

Τα τελευταία χρόνια επένδυσα στην συνείδηση , στο να κάνω την συνείδηση να τραβηξei την κουρτίνα του στημένου θεάτρου της πραγματικότητας σου και να σε οδηγήσω στο να δεις την αλήθεια !

Γνωρίζω ότι μόνο συνειδητοποιημένοι πολίτες και άνθρωποι θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν αυτό που έρχεται και επιμένω να λέω ότι ένωση μπορεί μόνο να γίνει από όσους κατανόησαν τον εχθρό και κατέρριψαν την οποιαδήποτε ταμπέλα!

Χρόνο με τον χρόνο όλοι όσοι περιφρονούσαν γυρνάνε πλεύση και τώρα πια "βλέπουν" ... βλέπουν όμως ακόμα αυτό που είναι ο καθρέφτης των γεγονότων και όχι τον πυρήνα ... ! Δεν βλέπουν ακόμα πίσω από τα γεγονότα γιατί είναι ακόμα ανίκανοι να καταρρίψουν ασφαλιστικές δικλίδες μιας παιδείας που δημιουργήθηκε για να μας έχει τυφλούς!

Προσπάθησα να σε ενώσω με το ανταλλαξεις το χαρτάκι τους με χρυσό έστω και μέσα από ένα σύστημα πολυεπίπεδο! Δέχτηκα σφοδρή επίθεση από μπλοκ που έχουν την προβιά του αντιστασιακού άλλα οι διαχειριστές τους παίρνουν εντολές μέσα από την στοα!

Έκαναν το όνομα μου να είναι γεμάτο λάσπες , γεμάτο αντινοηση ώστε να μην καταφέρω να φτάσω τον απαιτούμενο αριθμό που θα οδηγούσε σε μια αυτόματη επίγνωση πραγμάτων!

Στήριξα και δημιούργησα το ελληνικό ψηφιακό νόμισμα πάλι με τον ίδιο σκοπό και στόχο που είναι η μοναδική μου αποστολή ...να ενώσω πάση θυσία τους Έλληνες ...να τους ενώσω χωρίς να έχουν κρατήσει μέσα τους καμία ταμπέλα διαχωρισμού!

Οι επιθέσεις ξεπέρασαν ακόμα και την φαντασία μου , όχι μόνο πλέον στην πληροφορία , όχι μόνο πλέον στην αντινοηση !

Σήμερα έκατσα να κερδίσω χαμένη ενέργεια κοιτώντας ένα βουνό... βουνό είναι η αποστολή μου!

Είναι τόσο πολύ σαπισμενο το πεδίο που έχουμε να κινηθούμε που πλέον φοβάμαι ότι δεν θα είμαι ικανός να φέρω σε πέρας ότι πίστεψε και αγάπησε η καρδιά μου!

Κοιτώντας το βουνό συνειδητοποίησα ότι στην ουσία όλοι μας περιμένουμε τον χρόνο να περάσει μέχρι την συγκομιδή , ανήμποροι επί της ουσίας να αλλάξουμε σχεδιασμούς χιλίων ετών και χωρίς καμία βοήθεια η συμμαχία από πουθενά !

Η ανθρωπότητα κινδυνεύει όχι μόνο σαν οντότητα άλλα και σε επίπεδο λογικής ...!

Σάπισε το σώμα , τα λευκά δεν γνωρίζουν πια τι να πολεμήσουν ..τι είναι υγιές και τι άρρωστο!

Αν μπορούσα να σας δείξω πόσο πολύ έχουν διεισδυση και βρομίσει κάθε επίπεδο της Ζωής μας οι εχθροί ίσως να ήταν ποιο εύκολο το έργο μου ...αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ...δεν έχω άλλες δυνάμεις ...δεν έχω άλλα όπλα ....το μόνο που έχω είναι ένα πεδίο λευκό που μπορώ να γράφω !

Σε λίγο καιρό και αυτό ίσως το πεδίο να μην υπάρχει πια ... !

Η μάστιγα του πλανήτη είναι ο σημερινός φοβισμένος ,ανασφαλής και ασυνείδητος άνθρωπος !Ο άνθρωπος που έχει αφήσει την προσωπική του ανάπτυξη όχι στην έρευνα που κάνει μόνος του άλλα σε ετοιματζιδικα εφέ κάποιων που του πλασάρουν ως ειδήμονες !

Ο ίδιος μας ο εαυτός μέσα από το συνεχές θέατρο που παίζει με μας τους ίδιους είναι ο εχθρός μας , εύκολα δηλώνουμε κάτι , εύκολα επαναστατούμε στον λόγο , εύκολα κρίνουμε ...εύκολα όλα ...πανεύκολα ..μέσα από τον ρόλο που έχουμε επιλέξει!

Όταν μας αλλάξουν ρολους ..βγαίνει από μέσα μας ο φόβος ...αλλάζουν τα λόγια ... αλλάζει η πράξη ... Είμαστε βολεμένοι και λατρεύουμε το εύκολο...μας εκπαίδευσαν να κοιτάμε μια οθόνη και να φανταζόμαστε ότι είμαστε ήρωες ....και όχι να γίνουμε ήρωες στην Ζωή μας!

5 χρόνια ...αποτέλεσμα με ουσία που έφερα ...0..απόλυτο 0... Έτσι και αλλιώς τίποτα δεν διαρκεί ..ούτε η Νίκη ούτε η ήττα ... Κοιτάζω ακόμα το βουνό ...και μέσα μου λυπάμαι που δεν κατάφερα να βοηθήσω ...που δεν τους έκανα όλους να μπορούν να δουν!

Τι άλλο μπορώ να κάνω τώρα πια ?

Ύλη δεν έχω , την σκόρπισα σε βοήθειες και έργα ανάγκης για όλους ... που στο άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν αλλά δεν θα μου φτάνει ένα μπράβο αν πίσω έχω αφήσει πολλούς!

Ενημέρωσα την φίλη δικηγόρο να μου δώσει κατευθύνσεις για να δημιουργήσω το κίνημα Πολιτικης Ανυπακοής ... με ρώτησε " μας πως δεν έχεις άλλα να δώσεις ..πως θα ζήσει ένα τέτοιο κίνημα ; "..

Δεν έχω απάντηση ... γνωρίζω όμως ότι για να επιτύχει η Ελλάδα αλλαγή συντάγματος ώστε να μπορέσει να εδραιωθεί ποτέ η Αμεση Δημοκρατία ...η μόνη δηλαδή δημοκρατία στην οποία ο κάθε πολίτης αποφασίζει για τα πάντα ....ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ..ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...ΣΤΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

Δεν έχω ακόμα πολύ χρόνο το γνωρίζω , γνωρίζω ότι δεν ζύγισα πολύ καλά τον εχθρό ... μην με κρίνετε αν εγώ δεν τον ζύγισα καλα μια ..σκεφτειτε ποσο καλα τον εχετε ζυγισει εσεις ,...

Αυτό το γραμμα είναι ένα κάλεσμα , ένα κάλεσμα σε ανθρώπους που ανήκουν 100% στην διαδικασία και καθόλου στο αποτέλεσμα , είναι ένα κάλεσμα για μια ηρωική έξοδο χωρίς να υπάρχει καμία εγγύηση για επιτυχία , ένα κάλεσμα μεγαλύτερο από όλα όσα μέχρι σήμερα έχουν συμβεί ...

Για ανθρώπους που η ψυχή τους είναι πιο ομιλητική από την γλώσσα τους ... για ανθρώπους που τον σκοπό τον τοποθετούν στο ύψος που του αξίζει .... Πείτε μου λοιπόν ... είστε μαζί μου ; Και αν ναι ... τι σκοπευται να θυσιάσεται για αυτό;

Για όποιον λοιπόν έχει κατανοήσει που είμαστε , τι έρχεται , που έχει φτάσει ο εχθρός ; Περιμένω μήνυμα στο katohika@gmail.com ...ώστε να δημιουργήσω το κίνημα Πολιτικής Ανυπακοής με στόχο μοναδικό ένα πράγμα .... Την Έλευση της Άμεσης Δημοκρατίας στην Πατρίδα !...

... Άκου την καρδιά σου και κλείσε τα αυτια σου στις σειρήνες .... είναι η ώρα που μπαίνει το βουλοκέρι...και καιρός να γυρίσουμε στην Ιθάκη μας !

Stranger,,,...