Ad Code

Responsive Advertisement

Ηλεκτρικά scooter


Η αθόρυβη και ανεκμετάλλευτη απάντηση στα προβλήματα ρύπανσης, οδικής κυκλοφορίας και εξοικονόμηση ενέργειας.
 Το ηλεκτρικό scooter είναι μια από της πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που προσφέρονται αυτήν την στιγμή για την επίλυση του προβλήματος της ρύπανσης και για εξοικονόμηση ενέργειας.
Διαβάστε περισσότερα


Ρυπαίνουν κατά 99% λιγότερο από τα συμβατικά οχήματα, έτσι η χρήση τους μειώνει σημαντικά της εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα.


Δεν χρησιμοποιούν καύσιμα όταν είναι ακίνητα στα φανάρια, δεν έχουν καθόλου κινούμενα μηχανικά μέρη ώστε να δημιουργείται τριβή και δεν χρειάζονται επιπρόσθετη ενέργεια για να τροφοδοτείται η αντλία καυσίμων και ο κινητήρας. Όλα αυτά τα ηλεκτρικά scooter αποδοτικά στην εξοικονόμηση ενέργειας και χαμηλά στην συντήρηση.
Λειτουργούν αθόρυβα που τα καθιστά ιδανικά για αστικά κέντρα, και τουριστικά θέρετρα και για εταιρείες διανομής.
Δεν επιτρέπουν μετατροπές διότι έχουν ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα. Σε αντίθεση, οι μετατροπές των βενζινοκίνητων scooter αυξάνουν την ταχύτητα τους και την ηχορύπανση τους και ίσως συνεισφέρουν στον μεγάλο αριθμό οδικών ατυχημάτων.
Είναι τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα που δεν διαφέρουν στην εμφάνιση τους από τα ανάλογα βενζινοκίνητα οχήματα
όλες η πόλεις αντιμετωπίζουν σε κάποιο βαθμό προβλήματα στάθμευσης. Ο χώρος στάθμευσης ενός αυτοκινήτου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για στάθμευση πέντε ηλεκτρικών scooter.
Με μηδαμινή συντήρηση, εταιρείες και ιδιώτες μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι και 80% από το κόστος μεταφοράς.
Τα ηλεκτρικά scooter μπορούν επομένως να συμβάλουν στην μείωση εκπομπών διοξειδίων του άνθρακα και της ηχορύπανσης, στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων οδικής ασφάλειας, κυκλοφορίας και στάθμευσης.
Δίκυκλα με βενζινοκινητήρες έχουν μεγάλη εκπομπή σε διοξείδιο, μονοξείδιο και υδρογόνο του άνθρακα. Ιδίως τα δίχρονα δίκυκλα εκπέμπουν από 30 έως 170 φορές περισσότερο υδρογόνο του άνθρακα, σε κάθε χιλιόμετρο, από ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με κινητήρα euro3. Δίκυκλα με κινητήρα των 50cm2 εκπέμπουν από 3 έως 6 φορές περισσότερο υδρογόνο του άνθρακα από ότι ένα φορτηγό.