34.684 άνθρωποι από 200 χώρες είχαν στείλει αίτηση, για να αναλάβουν τη μία και μοναδική θέση για την «Καλύτερη δουλειά στον κόσμο».
Τί θα έκανε ο εργαζόμενος; Τίποτα! Απλώς θα τεμπέλιαζε σε ένα νησί της Αυστραλίας. Πιο συγκεκριμένα, θα είχε τη θέση του επιστάτη για το τροπικό νησί Χάμιλτον, στο Μεγάλο Κοραλλιογενές Φράγμα.
Το πιο σημαντικό, όμως, ήταν πως θα έπαιρνε μισθό για τη δουλειά του 100.000 δολάρια για έξι μήνες και φυσικά δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή σε ένα πολυτελές σπίτι με τρία υπνοδωμάτια, δίπλα στην παραλία.
Αυτή ήταν, ίσως, η πιο...
έξυπνη ιδέα τουριστικής καμπάνιας που έχει γίνει ποτέ. Το Υπουργείο Τουρισμού της Αυστραλίας έδωσε 100.000 δολάρια Αυστραλίας, για να εισπράξει 4 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα οικονομικά στοιχεία.
«Η καλύτερη δουλειά στον κόσμο» διαφημίστηκε τόσο πολύ παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να γίνει ο πιο «In» τουριστικός προορισμός.
Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Πίτερ Λάλορ, 12μηνη έρευνα, που έληξε στα τέλη του Μαρτίου, έδειξε ότι επισκέπτες στην Κουηνσλάνδη, στην πλειονότητά τους νέοι, από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία, αυξήθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό από όσο στην υπόλοιπη χώρα.
Μόνο από την Αγγλία, η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών ήταν της τάξεως του 10% (249.000 άτομα).
Οι Βρετανοί τουρίστες έμειναν στην Κουηνσλάνδη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τους υπολοίπους και ξόδεψαν 475 εκατ. δολάρια (αύξηση 3%).
Επιπλέον, στο συγκεκριμένο 12μηνο, περίπου 153.000 Κινέζοι, που επισκέφθηκαν την περιοχή, έμειναν συνολικά 2,5 εκατ. μέρες και δαπάνησαν 326 εκατ. δολάρια, δηλαδή 87 εκατ. περισσότερα από το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Γενικά, οι τουρίστες στην Κουηνσλάνδη έμειναν 40 εκατ. νύχτες και δαπάνησαν συνολικά 4 δισ. δολάρια.
Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Social Plugin