Ad Code

Responsive Advertisement

Λυπάμαι άλλα πρέπει να το γράψω όπως ήρθε...

Έχω κουραστεί να προσπαθώ να ακολουθήσω το πολιτικος ορθό του πολιτισμού της χεστρας και των νόμων τους , να προσπαθώ να σπάσω ένα κώδικα και στην συνέχεια να εφευρίσκω τρόπους που θα με προστατέψουν για να στο μεταδώσω !

Και επειδή όταν είμαι φορτισμένος επιλέγω να μην γράφω μιας και γνωρίζω ότι είμαι απομακρυσμένος από την πηγή θα το αφήσω ξερό να υπάρχει ..μέχρι αν το λύσω που θα πω περισσότερα!

Για πρώτη φορά στο πεδίο κατέβηκε όνομα!! Δεν γνωρίζω όμως τίποτα άλλο εκτός από το όνομα μιας και το σοκ της νέας επίγνωσης ήταν πολύ δυνατό!

Φαντάσου τόσο καιρό που προσπαθώ με αλληγορισμο να σου δείξω ότι κάτι δεν παει καλά πόσο ρίσκο παίρνω !

Κύριε Ιωσηφιδη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου αυτό που θέλετε είναι ασφαλές με μένα !

ΣΑς ευχαριστώ..και ζητώ συγνώμη για τον τρόπο επικοινωνίας που διαλέγω και τους παράδοξους μοχλούς που επιλέγω να γνωρίζω τις πληροφορίες !

Είμαι σίγουρος ότι στην νέα εποχή όλα όσα σήμερα είναι επιμελώς κρυμμένα θα είναι κτήμα όλων των ανθρώπων!\

Να είστε καλά ...

Stranger ..

Υ.Γ Ο Μαυροψυχης που διοικεί τον κόσμο τούτο δεν έχει χορτάσει ακόμα από ψυχές ...τα κεφάλια ψηλά και η ματιά αετίσια!