Ad Code

Responsive Advertisement

Ποιος το έκανε;


Ποιος το έκανε;

Ποιο είναι το δυσκολότερο πράγμα; Αυτό που μοιάζει το απλούστερο, το να δεις με τα μάτια σου όσα βρίσκονται μπροστά στα μάτια σου! Αν θες να τραβήξεις την προσοχή του κόσμου σε κάτι, απαγόρευσέ το και πότισέ το στην ενοχική απόλαυση μιας μυστικής ελευθεριότητας. Αν πάλι θες να κρύψεις κάτι απ τον κόσμο, ρίχτο μπροστά στα μάτια του και δεν θα καταλάβει από που του ‘ρθε.

Ίσως, οι απαγορεύσεις και τα ταμπού που δημιουργήθηκαν ανά τους αιώνες απ τα εκάστοτε ιερατεία, να μην σκόπευαν στα αλήθεια να προστατέψουν τον άνθρωπο από κάποιους πολύ πραγματικούς κινδύνους, αλλά αντίθετα να τον σπρώξουν στην πλάνη μιας πλασματικής ελευθερίας, εντυπωμένης κυρίως στις αισθήσεις του.

Στην ψυχολογία της μάζας, οι απαγορεύσεις οδήγησαν σε παραβάσεις, οι παραβάσεις σε καταχρήσεις και αυτές στα ενοχικά συμπλέγματα μιας ολόκληρης μασκαρεμένης κοινωνίας. Θέλει τρομερή προσοχή και πειθαρχία, όταν τραβάς το κάλυμμα της γνώσης, αν αφεθείς στον ίλιγγο του κενού που διεγείρει τις αισθήσεις!

Δεν Βλέπεις Με Τα Μάτια, Αλλά Με Τον Εγκέφαλο

Πιστεύεις ‘Ο,τι Κάτι Δεν Υπάρχει, επειδή δεν το βλέπεις; Άρα Δεν Υπάρχει;

Η παρατήρηση αυτό μας δείχνει, αυτό που δεν υπάρχει στον Νου σου δεν το βλέπεις, γιατί μέσα στον εγκέφαλο σου, στον Νου σου δεν παίζεται αυτό το έργο, αλλά κάποιο άλλο και αυτό εμφανίζεται, στην προβολή της ζωής σου. Το τελευταίο πράγμα που περιμένει να δει ένας οδηγός σε έναν επαρχιακό έρημο δρόμο είναι ένα αεροπλάνο σταματημένο. Επομένως, δεν το ‘βλέπει’ ποτέ.

Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει ότι ακόμα και η παρατηρητικότητα είναι υποκειμενικό θέμα. Ακόμα και οι πιο παρατηρητικοί στο τέλος εκπλήσσονται. Το τεστ, που ονομάζεται, «Ποιος το έκανε» αναφέρεται σε ένα έγκλημα που διαπράχθηκε και θυμίζει το κλασικό επιτραπέζιο Cluedo. Το βίντεο διαδραματίζεται στον τόπο του εγκλήματος και πρωταγωνιστές είναι ο επιθεωρητής που έχει αναλάβει την υπόθεση και οι ύποπτοι. Ακόμη και αν δεν σας ενδιαφέρει ποιος είναι ο δολοφόνος, δείτε το σύντομο βίντεο μέχρι το τέλος.

Το συμπέρασμα είναι ότι σπάνια κάποιος παρατηρεί κάτι το οποίο αγνοεί ή κάτι το οποίο δεν ψάχνει, δεν τον ενδιαφέρει, δεν τον απασχολεί. Το βίντεο χρησιμοποιήθηκε σε καμπάνια του Λονδίνου με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν οι οδηγοί και να προσέχουν τους ποδηλάτες, που συνήθως ξεχνάνε.