Η Νέα Τάξη Πραγμάτων με γοργά βήματα μας κλείνει στα "χρυσά κελιά" μας, και είναι έτοιμη να πετάξει και το κλειδί. Είναι αποφασισμένη να ξέρει τι σκεφτόμαστε, τι αισθανόμαστε, και που βρισκόμαστε ανα πάσα στιγμή. Μοιάζει με σκηνή από ταινία επιστημονικής φαντασίας, όμως, από τα μέσα Ιανουαρίου γίνεται πραγματικότητα.
Η εταιρία έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια από χρηματοδότες για να αναπτύξει περαιτέρω τα προϊόντα της, που ειδικεύονται κυρίως στην ανάπτυξη αλγόριθμων αναγνώρισης συναισθημάτων. Στόχος είναι να μπορεί να... διαβαστεί το ανθρώπινο πρόσωπο και οι αντιδράσεις του.
Πελάτες της είναι ήδη η Coca Cola η Mars και η Unilever που χρησιμοποίησαν το λογισμικό για να τεστάρουν τις αντιδράσεις του κοινού σε διαφημίσεις και προωθητικά μηνύματα.
Τα think tanks της Affectiva συγκέντρωσαν και κατηγοριοποίησαν περισσότερες από 1,5 εκατ. φωτογραφίες ανθρώπων, στις οποίες εμφανιζεται όλη η γκάμα των συναισθημάτων τους.
Το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο για τους δημιουργούς applications και θα χρησιμοποιείται σε πρώτη φάση από διαφημιστικές εταιρίες. Κανείς, όμως, δεν γνωρίζει τι θα γίνει στο μέλλον.
Ήδη οι New York Times, με άρθρο τους, σημειώνουν το ζήτημα ηθικής τάξης που εγείρεται με τη συγκεκριμένη εφαρμογή και έχει να κάνει με την άμεση παραβίαση της ιδιωτικότητας του χρήστη. Η εταιρία απαντάει πως πριν γίνει χρήση του λογισμικού ζητείται η συγκατάθεση του ανθρώπου που θα... αναλυθεί.
"Κουραφέξαλα" όλοι ξέρουμε ότι στο τέλος θα τα επιβάλουν, και θα μας πουν ότι είναι για το καλό μας. Αυτά ε΄λεγε και ο Μεγάλος Αδελφός στο 1984 του Τζορτζ Οργουελ. Καλού κακού για να μην ξυπνήσει κανείς πιθανότατα θα απαγορευτεί στο μέλλον αυτό το βιβλίο.
Πηγή
Social Plugin